Tänne kaikki merkityksettömät ilmoitukset

markoj

Custom User
AJ sanoi:
Ja mikä mielenkiintoisinta, viimeiset kolme kertaa on näyttänyt 100 024 :tatuhatta kaksikymmentäneljä.
Noi lukukerrat ei päivity real time vaan niinku jonkun ajan välein. Näin olen ollut ymmärtävinäni.

*venyttelee teräsmiesasennossa*

Nopeahuoli

Pomo Hetteri
Sijainti
PDX, OR
Montoya lahti McLarenilta, mutta F1-sivusto ei ole huomioinut sita mitenkaan uutisoinnissaan.

Ihmetteliks joku viela miks kaikki ei viitsi maksaa "tuki-maksuja"... :rolleyes:

DFiaA

I told you so
Nopeahuoli sanoi:
Montoya lahti McLarenilta, mutta F1-sivusto ei ole huomioinut sita mitenkaan uutisoinnissaan.

Ihmetteliks joku viela miks kaikki ei viitsi maksaa "tuki-maksuja"... :rolleyes:
Siellä taitaa ollu joku Montoyafani toimituksessa. McLaren mies se on muuten edelleense Montoya, palka juoksee ja sitä rataa, puutarhahommissa.

AJ

Well-known member
Sijainti
Toinen Maailma
markoj sanoi:
Noi lukukerrat ei päivity real time vaan niinku jonkun ajan välein. Näin olen ollut ymmärtävinäni.

*venyttelee teräsmiesasennossa*
Vähän sama juttu kuin noi Toisen Maailman lööpit.

Tsuhna

Absent Member
Sijainti
Toisaalla
Siinä se on taas

Ruåttalaiset on tunkeutuneet mun 'hoodeille kera laatikko-volvonsa.. :doubtful:

Viimeksi muokattu:

Laareni120

Banned
Sijainti
Karjalohja
Meitsi unohti kirjautua täältä eilen illalla ulos, ennenkun menin nukkumaan, joten olin tavallaan koko yön läsnä. Heh. :D

markoj

Custom User
On myös eräs pöljänelikko, joka ei koskaan kirjaudu Kilpisjärveläisestä laitoksesta ulos, kun eivät siihen itse kykene.

AJ

Well-known member
Sijainti
Toinen Maailma
markoj sanoi:
On myös eräs pöljänelikko, joka ei koskaan kirjaudu Kilpisjärveläisestä laitoksesta ulos, kun eivät siihen itse kykene.
Ai ne on siirretty Bouvetilta sinne? :eek!:

markoj

Custom User
AJ sanoi:
Ai ne on siirretty Bouvetilta sinne? :eek!:
Noh, en oo ihan varma oliko ne kesät tuolla ja talvet siellä. Kuitenki ovat siellä missä on paskimmat ilmat.

AJ

Well-known member
Sijainti
Toinen Maailma
markoj sanoi:
Noh, en oo ihan varma oliko ne kesät tuolla ja talvet siellä. Kuitenki ovat siellä missä paskimmat ilmat.
Eli lomakohteiden kantsis maksaa niille, että pysyvät poissa, jos kerran siellä missä he ovatkin, siellä on paskimmat ilmat.

markoj

Custom User
Tuleeko perässäajokilpailu vai nähdäänkö ohituksia?

Vellu

Kuninkaalleninen
Sijainti
Vantaa, Finland
Höh, olis pitänyt kattoa Machojahtia ton kisan sijaan. Olis ollut enämpi, ööh, mielenkiintoinen kisa.