Tänne kaikki merkityksettömät ilmoitukset

VR

Syytön ja sillä sipuli
Sijainti
U15
Oli komeita klaseja ihmisillä 70-luvun alussa. Kohta Eki pääsee maijaan. :alppu:

72

Well-known member
Luulin jo, että eilisestä kisasta olisi päästy ilman "Kerpenin rehtoria" mutta sieltä se tuli kuin tulikin Schumin ylitettyä maaliviivan. :mad_old:

Lauantain aika-ajoissa oli toki mainittava "Kimi Matias Räikkönen". :nope:

Olga

.
Sijainti
lakitukossa
toleranssisiipi sanoi:
Tämmönen vois kiinnostaa täällä jotain: http://tori.suomi24.fi/show.fcgi?category=1000000000000007&conference=4500000000001129&posting=22000000017905928

Ei ole mun ilmotus sitten. Enkä tunne ilmottajaa. Että turha alkaa räyhäämään mitään siinä. Nih.
Voi itku, että on joku ollut sinnikäs ja johdonmukainen. Minullakin on kymmeniä ja kymmeniä nauhoituksia, mutta ei mitään logiikkaa. Aina kun tarvitsisi äkkiä nauhan, johon jotain nappais ja kurkistaa, minkä päälle menisi, niin formulaahan siellä ja aina jotain sellaista, mitä ei voi tuhota. Voi kun olisi joku, joka kelaisi kaikki nauhani läpi ja tekisi niistä järkevän luettelon. Olisin minä onnellinen. :ahem:

Sam

Muumipappa
Sijainti
Muumilaakso
Tässä kun saunan jälkeen olen ulkona, niin kuulostelinpa juuri hälytysajoneuvon pysähtyvän kotikadullemme.

Nopeahuoli

Pomo Hetteri
Sijainti
PDX, OR
Eilen taalla meillapain oli joku ilmailunaytos. No, vanha havittaja lahti kohti kotia (LA) ja tippu samantien. Tippu viela asuinalueelle ja talon paalle, jonka seurauksena kerosiinia roiskahti parin muunkin talon paalle.

Onneksi ei ollu ketaan siella kotona ja ainoaksi uhriksi jai tuo jo ikaantynyt lakimies Losista. Talot palo kylla maan tasalle.

Nopeahuoli

Pomo Hetteri
Sijainti
PDX, OR
Ommuuten sellanen tilanne tassa nyte, etta ma oon koko aamun siivonnut taalla himassa ja nyt lahdenkin pewskutawallaa pesetyttaman autoni (paikallisella pesulalla on promo: $13 ja ne pesee koko paskan sisalta ja ulkoa!) ja sita kautta ostamaan grillauskamaa ja kalijaa viikoksi.

Ihhhihhhiiiiii!!!! :D

DFiaA

I told you so
Olga sanoi:
Voi itku, että on joku ollut sinnikäs ja johdonmukainen. Minullakin on kymmeniä ja kymmeniä nauhoituksia, mutta ei mitään logiikkaa. Aina kun tarvitsisi äkkiä nauhan, johon jotain nappais ja kurkistaa, minkä päälle menisi, niin formulaahan siellä ja aina jotain sellaista, mitä ei voi tuhota. Voi kun olisi joku, joka kelaisi kaikki nauhani läpi ja tekisi niistä järkevän luettelon. Olisin minä onnellinen. :ahem:
Meillä joskus kauan sitten nauhotettiin vähän kisoja, mutta ne meni aina vanhan päälle kun ne oli niin tylsiä kun schumi voitti :rolleyes:

AJ

Well-known member
Sijainti
Toinen Maailma
72 sanoi:
Luulin jo, että eilisestä kisasta olisi päästy ilman "Kerpenin rehtoria" mutta sieltä se tuli kuin tulikin Schumin ylitettyä maaliviivan. :mad_old:

Lauantain aika-ajoissa oli toki mainittava "Kimi Matias Räikkönen". :nope:
Itse asiassa se Kerppenin rehtori ja jälki-istunnot tuli huomattavasti ennen ruutulippua. Saattoi tosin tulla "mainostauolla".

AJ

Well-known member
Sijainti
Toinen Maailma
Nopeahuoli sanoi:
Ommuuten sellanen tilanne tassa nyte, etta ma oon koko aamun siivonnut taalla himassa ja nyt lahdenkin pewskutawallaa pesetyttaman autoni (paikallisella pesulalla on promo: $13 ja ne pesee koko paskan sisalta ja ulkoa!) ja sita kautta ostamaan grillauskamaa ja kalijaa viikoksi.

Ihhhihhhiiiiii!!!! :D
Peseeks ne painepesurilla sisältä ja ulkoa?

72

Well-known member
AJ sanoi:
Itse asiassa se Kerppenin rehtori ja jälki-istunnot tuli huomattavasti ennen ruutulippua. Saattoi tosin tulla "mainostauolla".
Mä kuulin vaan kerran, eli silloin voiton ratkettua. Nykyisin seuraan kisoja vaan kuullakseni tuleeko sitä läppää sieltä vai nou. On sen verran tylsiä radanympäriköröttelyjä nuo forkat nykysin. Toista se oli silloin "vanhoina hyvinä aikoina" kun Häkä oli radalla ja Kyllönen selosti!

-mikähän koulufiksaatio Oskarilla on?

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Sijainti
Helsinki
AJ sanoi:
Mä taisin missata onnekseni tuon läpän, sillä kisan loppuvaiheessa katsoin välillä aika paljon tuota kilpapyöräilyä, joka oli huomattavasti kiinnostavampaa.