AJ
Well-known member
kouvotsvoni sanoi:90% tietokone-vioista korjaantuu, kun ottaa "rikkinäisen" laitteen irti ja iskee takaisin.
Tämä korjaantui (ainakin tilapäisesti) niin, että ei tehty yhtään mitään.
kouvotsvoni sanoi:90% tietokone-vioista korjaantuu, kun ottaa "rikkinäisen" laitteen irti ja iskee takaisin.
AJ sanoi:Yritin käydä ostamassa, mutta siellä oli maalivahti, joka blokkasi kaikki yritykseni.
Ei siellä mitään etsiviä tarvita. Kyllä ne on kaikki myyjät semmosia wannabe-molareita. :nope:Runar ja Kyllikki sanoi:Onko maalikaupan myymäläetsivä nimeltään maalivahti? :eek!: Nyt ymmärrän monta asiaa paljon paremmin!! :ahem:
Minä jaksan juuri ja juuri...vai menisköhän koneen ääreltä nukkumaan. Hohhoi.burb sanoi:Nyt ei taas jaksais mutta kun olis pakko.
Jos haluat, voin antaa sulle taatusti tehokkaita ohjeita. Siis koska olen itse testannut.Juskanen sanoi:Päätin lopettaa lihomisen. Alkaa nyt.
Jos veriryhmä A+, niin ehkäpä ensimmäinen luovuttamani pussi tuli juuri hänelle... Vielä pitää 6viikkoa odotella, ennenkuin uusiksi pääsee luovuttamaan.Olga sanoi:Kummityttöni tarvitsi verta lähes viisi (5) litraa muutama yö sitten, joku muu saa SInun veresi.
Timpan kahden kohdan dieetti:K.Yrjola sanoi:Jos haluat, voin antaa sulle taatusti tehokkaita ohjeita. Siis koska olen itse testannut.
3. Limut ja mehut lihottaa.Captain Howdy sanoi:Timpan kahden kohdan dieetti:
1. Kuluta enemmän kuin syöt, eli liiku
2. Syö, jotta aineenvaihdunta toimii
En mä nyt varsinaisesti ajatellut laihduttaa. Jos vaan lopettais ton jatkuvan syömisen, joka on ilmaantunut röökinpolton loputtua.Captain Howdy sanoi:Timpan kahden kohdan dieetti:
1. Kuluta enemmän kuin syöt, eli liiku
2. Syö, jotta aineenvaihdunta toimii
Miten muuten on noiden sokerittomien limujen osalta?DFiaA sanoi:3. Limut ja mehut lihottaa.