DFiaA
I told you so
Ainaska niissä ei ole sokeria, eikä litran juonnista tule puolta kiloa energiamassaaVellu sanoi:Miten muuten on noiden sokerittomien limujen osalta?
Ainaska niissä ei ole sokeria, eikä litran juonnista tule puolta kiloa energiamassaaVellu sanoi:Miten muuten on noiden sokerittomien limujen osalta?
Heh, energiamassa. :thumbup:DFiaA sanoi:Ainaska niissä ei ole sokeria, eikä litran juonnista tule puolta kiloa energiamassaa
Captain Howdy sanoi:Timpan kahden kohdan dieetti:
1. Kuluta enemmän kuin syöt, eli liiku
2. Syö, jotta aineenvaihdunta toimii
Tehty.Il Tempo Gigante sanoi:Lähdenpä tästä luovuttamaan pussillisen verta. Että jos vaikka olisi hyödyksi jollekulle tarvitsevalle.
Jos miinusveriset käy harvemmin luovuttamassa.Il Tempo Gigante sanoi:Tehty.
400 g A-negatiivista verta annettu eteenpäin. Mikähän siinä on, notta miinusverestä sanotaan aina olevan pulaa ? Onhan plusverisiä, jotka sairastavat ja loukkaavat itseään, huomattavasti enemmän.
Olen kademielellä.AJ sanoi:Nukuinpa muuten sitten kolmeen asti iltapäivällä. Nukkumaanmenoajasta ei pahemmin havaintoja.
Ei tätä oikeestaan kannata kadehtia. Väsyttää niin saatanasti ja unirytmi aivan sekaisin.Il Tempo Gigante sanoi:Olen kademielellä.
Onneksi en ole kateellinen, koska sinua väsyttää niin saatanasti ja unirytmi aivan sekaisin. :tongue:AJ sanoi:Aaah! LOMA! :ahem:
Kyllä mua väsyttää niin saatanasti ja unirytmi on aivan sekaisin myös silloin, kun käyn töissä. Mut nyt LOMAILEN! :ahem:kouvotsvoni sanoi:Onneksi en ole kateellinen, koska sinua väsyttää niin saatanasti ja unirytmi aivan sekaisin. :tongue:
Ralf on ainaskin gaggahousu.markoj sanoi:Suumakkeri pelekää, mutta siinähän ei ole mitään uutta.
Mitäs hää ny on tehny?markoj sanoi:Suumakkeri pelekää, mutta siinähän ei ole mitään uutta.
Piikin?S.A sanoi:Eräs mukava motoristi vähän ajelutti mua tossa. Vähänkö mä haluaisin piikin...
Oikea termihän kuuluu satapiikkisen. Siis kuutiotilavuudeltaan 125 cc moottorin omaavan kevytmoottoripyörän.Olga sanoi:Piikin?