kouvotsvoni
Banjottu
JunioriAJ sanoi:Hahmo AJ täyttää tänään 6 vuotta.
JunioriAJ sanoi:Hahmo AJ täyttää tänään 6 vuotta.
Ooksä Suamessa nyt vai?OoPee sanoi:Kerrankin mekin ollaan kattottu samaa ohjelmaa
...tosin minä vaan sivusilmällä ja nyt vaihto mutsi sitten kanavaakin
Runar ja Kyllikki sanoi:Ooksä Suamessa nyt vai?
Juu. Olen.Runar ja Kyllikki sanoi:Ooksä Suamessa nyt vai?
Oon oon, Salossa olen :ahem:Runar ja Kyllikki sanoi:Ooksä Suamessa nyt vai?
Kertakaikkiaan uskomaton yhteensattuma. Kyl tua maailma vaan on piäni :nope:Olga sanoi:Juu. Olen.
Sulla meni sitten lumilipparapo täysin ohi?Runar ja Kyllikki sanoi:Ooksä Suamessa nyt vai?
Niih! Ajelin Suomusjärven ohitte ja tähystelin siinä Ykköspesien ja Syvälampien ohella lumilippojakin, VAAN KUN EI NÄKYNY :nope:Sam sanoi:Sulla meni sitten lumilipparapo täysin ohi?
Micran?DFiaA sanoi:Ostin sitten auton :dunno:
Onko micra auto?kouvotsvoni sanoi:Micran?
Itte veikkaan jotain isolohkoista 7 hengelle rekisteröityä 90-luvun puhkiruostunutta ranskalaista tila-autoa!kouvotsvoni sanoi:Micran?
Koin tuon ilmiön käydessäni Sloveniassa viime viikolla. Siellä tuli zhtenään mokia, kun käytössä oli qwertz-näppäimistö qwertyn, johon olen tottunut, sijaan. (KIILALAUSE :jaska: :jaska: :jaska: )OoPee sanoi:Kerrottakoot muuten, että on suhtkoht veemäistä kirjoittaa qwerty-näppäimistöllä, kun on tottunu germaaniseen qwerz-näppäimstöön :thumbdown
Tuppaa tuleen zhtenään mogia :thumbdown
Hei, tollainen mulle ensi vuonna :eek!: :ahem:OoPee sanoi:Itte veikkaan jotain isolohkoista 7 hengelle rekisteröityä 90-luvun puhkiruostunutta ranskalaista tila-autoa!
Juu, alussa oli kirjottaminen qwerzylla yhtä helvettiä, sitten sihen tottu ja se helvetti muutti qwertyyn :jaska:NotShee sanoi:Koin tuon ilmiön käydessäni Sloveniassa viime viikolla. Siellä tuli zhtenään mokia, kun käytössä oli qwertz-näppäimistö qwertyn, johon olen tottunut, sijaan. (KIILALAUSE :jaska: :jaska: :jaska: )
Kannattaa kirjastoista kysellä:Sam sanoi:Pitipä eilen nauhoittaa vaimolle pari jaksoa Hovimäkeä. Luonnollisesti unohdin, eikä hänkään muistanut muistuttaa minua töihin päästyään. Yritin sitten jälkimmäistä jaksoa laittaa koneelleni, kun lopulta koin muistin palaamisen. Eikös kone tiltannut kesken tuon :jaska:
Ei kenelläkään olisi tietoa, mistä noita sarjoja voisi hankkia? Mahtaakohan olla myynnissä DVD:llä? Täytyypä kohta päivittää oma kone. Ainakin uusi emo, CPU, power ja ehkä muistit. Käyttikseksi linux.
Eräs foorumisti osaa varmaan kertoa enempiTiedustelemasi tv-sarja kuten sadat muutkin YLEn ohjelmanimekkeet kuuluvat videotallenteina ainoastaan ns. kirjasto-, laitos- ja opetustallennevalikoimaamme. Voimme myydä sitä voimassa olevien tekijänoikeussopimusten nojalla mm. yleisille kirjastoille, joista taas yksityishenkilöt voivat niitä lainata - luonnollisesti silloin, mikäli kirjasto on hankkinut ne meiltä omiin kokoelmiinsa.