Tänne kaikki merkityksettömät ilmoitukset

burb

.
Vellu sanoi:
Emmä voi, kun se kuitenkin kääntäis mun avatarin ylösalaisin. Tai mikä pahempaa, tekis siitä välkkyvän gif-animaation!
Ei kai kukaan tekis toisen tahi omalle avattarelle sellaista...?

DFiaA

I told you so
-> Private Messages -> Edit Options -> [ ] Show Avatars

DFiaA

I told you so
toleranssisiipi sanoi:
Pientä päivitystä tähän väliin: Ei ole kuulunut Mikromajasta vieläkään mitään, mut eipä toisaalta ole tosta tuoreemmastakaan tilauksesta kuulunut tilausvahvistuksen jälkeen mitään.
Käväsin siellä sivuilla katsomassa, niin nyt siellä oli maininta että maahantuojalla olis 24. päivä tätä kuuta niitä. Eli tänään. Sitä ilmoitusta ei luonnollisesti ollut silloin, kun tilasin. Ja kun meen katsomaan sinne sivuille omaa tilauksen tilaa, se on "käsiteltävänä". Ollut 12.7. lähtien, eli siitä päivästä lähtien kun tilauksen tein.

Paskaa palvelua siis tähän mennessä tarjonnut:

http://www.mikromaja.fi/
http://www.verkosta.fi/

Jos siis tahdotte menettää hermonne, asioikaa ihmeessä edellämainituissa paskaputiikeissa.

Menenkin tästä katsomaan että saisko jostain oikeasti tilattua tuollaisen em. ulkoisen kiintolevyn.
Jos tiedätte jonkun nettikaupan, mistä tollasen sais oikeesti tilattua, niin kertokaapa ihmeessä.
www.verkkokauppa.com ia olen käyttänyt lähinnä

toleranssisiipi

Langennut enkeli
Sijainti
SEKOS-marketin vihannesosasto
Verkkokaupasta mä katsoin silloin ihan ekana, kun olin tilaamassa, mutta tossa mitä haluaisin, on saatavuus arvioitu 2-4 viikkoa. Ollut jo reilun kuukauden.

-edit- Löysin jo yhden paikan missä sitä pitäis olla. Ans kattoo miten käy.

Viimeksi muokattu:

Sam

Muumipappa
Sijainti
Muumilaakso
Minä olen asioinut suoraan cruz:ssa. Olen saanut hyvää palvelua, eikä saatavuuden tahi takuiden kanssa ole ollut ongelmia.

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Sijainti
Helsinki
Sam sanoi:
Minä olen asioinut suoraan cruz:ssa. Olen saanut hyvää palvelua, eikä saatavuuden tahi takuiden kanssa ole ollut ongelmia.
nettisivutkin ovat kehittyneet parempaan suuntaan. :thumbup: :thumbup: :thumbup: