Olga
.
Onnea Onnillisille! :thumbup:Captain Howdy sanoi:Teille merkityksetön, minulle merkillinen: Onni tänään tasan kaks. Onnea!
Onnea Onnillisille! :thumbup:Captain Howdy sanoi:Teille merkityksetön, minulle merkillinen: Onni tänään tasan kaks. Onnea!
Onnea! :ahem: :thumbup:Captain Howdy sanoi:Teille merkityksetön, minulle merkillinen: Onni tänään tasan kaks. Onnea!
Vaikuttaa ihan normaalilta Kapun sanailulta. Mulle merkityksettömät onnittelut kuitenki.OoPee sanoi:Hakusanalla "kuukke" löytyy muuten kuuklellakin ihmeellisiä asioita: http://www.freebok.net/books/kuukkeworld/view.html?page=4
:eek!: :eek!:
Yhden sivun verran selailin tota vieraskirjaa taaksepäin ja meno on aikalailla yhtä rautaista
Aivan hyvää onnea! :thumbup:Captain Howdy sanoi:Teille merkityksetön, minulle merkillinen: Onni tänään tasan kaks. Onnea!
Kiitokset käynnistä ja lahjasta!Micael sanoi:Taidanpa tästä lähteä käymään katsomassa poikaani rippileirillä. Matkalla poikkean kaffeella Tervon tuoreen hääparin luona.
Huuda heille, että onko pakko revitellä perseitänne?Micael sanoi:Mopopoijaat taas revittelee raitilla.
Huuda heille, että "näyttää hitaalta".Micael sanoi:Mopopoijaat taas revittelee raitilla.
Ja se kysymys!Jormuan lavalla on huomenna mahtava tanssi-ilta. Esiintyjinä ovat
1. Tv- ja levytähdet, 24 kultalevyn omistajat Matti & Teppo
2. Suomen tämän hetken kuumin nimi ITSE ***** **********
3. Aikuistanssiväen pyynnöstä vielä kerran Erkki Junkkarinen "Ruusuja hopeamaljassa"
Tervetuloa mahtavaan aikuistanssiväen superiltaan.
Tule Sinäkin, varmasti viihdyt!
Lisäksi on mainittu mm. uusi katettu terassi, olutoikeudet, tunti naisille ja liukas lattia.
Liput vain 13 €. Samalla rahalla kuskataan Kajaanista tanssilavalle ja yöllä takaisin.
Menin kuuklettamaan: Mikko Mäkeläinen! Vaikka nimi saattaa jotakuta poltella, on tyyppi itselleni Mr. Tuiki Tuntematon :thumbfh:Olga sanoi:Paikallislehden ilmoituksen mukaan
Ja se kysymys!
Kuka on tämä 2. kohdassa mainittu Suomen tämän hetken kuumin nimi?
Taitaa jäädä väliin tällä(kin) kertaa, vaikka onkin noin hyvin tähdillä ryyditetty ilta ja liukas lattia.jupla sanoi:Menin kuuklettamaan: Mikko Mäkeläinen! Vaikka nimi saattaa jotakuta poltella, on tyyppi itselleni Mr. Tuiki Tuntematon :thumbfh:
Olga menossa?
Mä luulin, et ne tähdet oli vaan sun oma sensurointi tota kyssäriä vartenOlga sanoi:Taitaa jäädä väliin tällä(kin) kertaa, vaikka onkin noin hyvin tähdillä ryyditetty ilta ja liukas lattia.