Raskaana?Juskanen sanoi:Jotenkin huono olo :thumbdown
Tuleeko se jo huomenna vai pitääkö odottaa perjantaihin?Vellu sanoi:Kävin lähettämässä paketin, mikä tiedoksi annettakoon eräälle hahmolle.
Kuten jo privassa sanoin, niin postitäti veikkaili, että huomenna neljän jälkeen voi paketti olla jo perillä ja sen voi noutaa sen privassa lähetetyn seurantakoodin ja henkkarin kera.Olga sanoi:Tuleeko se jo huomenna vai pitääkö odottaa perjantaihin?
Onko Vellu ottanut kipsivaloksen omista sukukalleuksistaan ja pisti Olgalle iltojen iloksi?Olga sanoi:Giva juttu! :thumbup:
Mulla voisi olla pieni kutina mistä on kyseKnowHow sanoi:Onko Vellu ottanut kipsivaloksen omista sukukalleuksistaan ja pisti Olgalle iltojen iloksi?
Jotain sellasta tässä nyt on!
Voin mä sullekin sellaisen lähettää, jos tekee mieli.KnowHow sanoi:Onko Vellu ottanut kipsivaloksen omista sukukalleuksistaan ja pisti Olgalle iltojen iloksi?
Tänksi! Yhteystiedot on: Kristian Yrjölä Ukkostie 00750 HKi. Eikä tartte turhaa kääriä pakettiin! :thumbup:Vellu sanoi:Voin mä sullekin sellaisen lähettää, jos tekee mieli.
Jep, lähtee tulemaan, kunhan kipsi ensin kerkee kovettuun.KnowHow sanoi:Tänksi! Yhteystiedot on: Kristian Yrjölä Ukkostie 00750 HKi. Eikä tartte turhaa kääriä pakettiin! :thumbup:
Koska täällä foorumilla niin kovin korostellaan heteroutta milloin kenenkäkin kesken niin vois olla kaikkien hyvä käydä lääkärin vastaanotolla nyt kun yhdellä hahmolla on "pientä kutinaa".Sam sanoi:Mulla voisi olla pieni kutina mistä on kyse
Aivan samanlainen tilanne oli itseni edessä pari viikkoa sitten samoilla seuduilla. Pari läheltä-piti -tilannetta oli, kerran yksi "sankareista" joutui väistämään pientareelle kun pari autoa kauempana yksi kääntyi vasemmalle. Eivätkä älynneet ohittaa edes leveäkaistatiellä. Jouduin näyttämään mallia - ja sen arvaa kenen perää ko. paskiaiset sitten haisteli! Tuommoiset pitäisi viedä Viipuri-Pietari -tielle oppimaan joustavuutta, ennakointia ja tarkkaavaisuutta. Jollei opi on edessä luonnollinen poistuma.Ylen Sankia Priha sanoi:Samalla reissulla Kuusankoskelle päin ajelin eräiden maantiesankareiden perässä.. (Ryllikki HOX! Kyllä ne autoilijatkin osaa.. varsinkin naiset, vaikka tässä ei nyt olekaan kyse siintä)
Mielenkiintoista näissä sankareissa oli se että molemmat hakivat väen vängällä peräänajoa. Edellä ajanut jarrutti joka tilanteeseen ihan viime tingassa ja voimalla.. takana tuleva taas roikkui puskurissa kiinni kuin liimattu. Itsehän ajattelin tällöin jättää ihan reilun välin näihin sankareihin ja katsoa mitä tapahtuu.. ihme kyllä ei tapahtunut mitään.
Sepä juuri tekee tästäkin ilmoituksesta merkityksettömän.. :thumbfh:
Toivottavasti muisti oheistaa lähetykseen luupin.KnowHow sanoi:Onko Vellu ottanut kipsivaloksen omista sukukalleuksistaan ja pisti Olgalle iltojen iloksi?
"Huomioita Irakista ja muualta Vinku-Intiasta" on parempi?Moe Szyslak sanoi:Merkityksettömänä ilmoituksena ilmoitan että tämä toikki on forumin 2. paras. :ahem:
Eih :nope: Tai voi se ollakin ihan hyvä toikki, mutta kun se asia ei kiinnosta just pätkänkään vertaa. Pannaas mun TOP-3:kouvotsvoni sanoi:"Huomioita Irakista ja muualta Vinku-Intiasta" on parempi?