OoPee
Nuori ikäisekseen
Joo se on rankkaa hommaa toi matkustaminenFormulanomi sanoi:Heräsin itse just kanssa. Nukuin about 3 h, mutta mulla oli hyvä syy nukkua. Olin meinaan väsynyt.
Joo se on rankkaa hommaa toi matkustaminenFormulanomi sanoi:Heräsin itse just kanssa. Nukuin about 3 h, mutta mulla oli hyvä syy nukkua. Olin meinaan väsynyt.
Oli mullakin hyvä syy.Formulanomi sanoi:Heräsin itse just kanssa. Nukuin about 3 h, mutta mulla oli hyvä syy nukkua. Olin meinaan väsynyt.
On joo. :nope: Ei siinä ehtinyt edes ryyppäämään, kun oli Lontoossa kiire portille jossa ei ollut kuin vessa.OoPee sanoi:Joo se on rankkaa hommaa toi matkustaminen
Nooh...mikä muka ?!Olga sanoi:Oli mullakin hyvä syy.
Olin meinaan väsynyt.Formulanomi sanoi:Nooh...mikä muka ?!
Entäpä jos tuo tapahtuisi aivan lähitulevaisuudessa ?toleranssisiipi sanoi:Tai silleen, astutaan ikäänku sille tielle, mikä johtaa työelämään ja kotoota pois muuttamiseen.
Kestäähän se nyt vielä useita vuosia, mut jotenkin haikeelta se vaan tuntuu.
Tuossapa on ainesta vaikka minkälaiseesn oikeussalidraamaan. Kohta tulevat ja käsirautoihin laittaen sut pidättävät. Syyte tulee olemaan petos. Olethan tekeytynyt ravintolan henkilökuntaan kuuluvaksi, sellainen olematta.Moe Szyslak sanoi:Ameriikoissa luki ravintoloiden vessoissa että henkilökunnan pitää pestä kätensä. :ahem:
Pesin, vaikka en ollutkaan henkilökuntaa.
Teinkö jotain väärin? :doubtful:
Joo. Nyt kirveltää silmiä ja savu haissoo... :thumbdownVR sanoi:Itsellä oli sama homma. Vaikka savun on kyllä aiemmin haistanut, niin viime yönä oli pakko nukkua ikkunat kiinni, kun alkoi silmiä kirveltää. :thumbdown
Alkais jo sataa vettä. :thumbfh:
Täällä ei vieläkään vennäin savu haise.Formulanomi sanoi:Joo. Nyt kirveltää silmiä ja savu haissoo... :thumbdown
Hurrit on enämpi kateellisia.Il Tempo Gigante sanoi:Täällä ei vieläkään vennäin savu haise.
Ovat muuten ruotsaiset sitten kiusallaan, tai venäläisille kateuksissaan tuikanneet reilun puoleisen kokon tuleen pohjois-Ruotsissa. Ja tietysti savut Suomeen.
Onnitelut myö täältä.Formulanomi sanoi:Sain muuten juuri äsken 50 vuotis onnittelut joltakin Tintulta ja nimeni on Marjatta.