Tänne kaikki merkityksettömät ilmoitukset

haju

Banned
Micael sanoi:
Tuli kokeiltua 205 1.9 GTI:n vauhtivaroja, mittarin mukaan 205 km/h, eli mallimerkintä pitää siis paikkansa. Onneksi tuo Konneveden tie on vähäliikenteinen eikä siellä ole kameroita.
Onnea valitsemallesi tielle.

Knoukka

Well-known member
Micael sanoi:
Olen havaitsevanani tekopyhyyttä muutamissa kommenteissa.
Älä viitsi selitellä ja kääntää tota toisiin. Sun taustalla pitäisi tietää. Sä oot ottanut riskejä toistenkin puolesta ja se on vitun paha moka. Sen tajuat kun luet oman kommenttisi ja siitä sanan "onneksi". Se kertoo ihan riittävästi. Meneppä kuule hetkeksi itseesi ja pysy siellä- ihan oikeasti.

Micael

Micael
Sijainti
East of Eden
KnowHow sanoi:
Älä viitsi selitellä ja kääntää tota toisiin. Sun taustalla pitäisi tietää. Sä oot ottanut riskejä toistenkin puolesta ja se on vitun paha moka. Sen tajuat kun luet oman kommenttisi ja siitä sanan "onneksi". Se kertoo ihan riittävästi. Meneppä kuule hetkeksi itseesi ja pysy siellä- ihan oikeasti.
joopa joo,,, "poliisit" :D

Micael

Micael
Sijainti
East of Eden
KnowHow sanoi:
Onko sulla joku vika kun et osaa omaa mokaa myöntää? Tippuu sun pisteet nyt aika rajusti. :thumbdown
En mä mitään pisteitä kerääkään ja ajamiseen tulee, niin en sanonut, ajoinko itse. Sanoin vaan, että tuli kokeiltua vauhtivaroja.

Knoukka

Well-known member
Micael sanoi:
En mä mitään pisteitä kerääkään ja ajamiseen tulee, niin en sanonut, ajoinko itse. Sanoin vaan, että tuli kokeiltua vauhtivaroja.
Ihan miten vaan, mutta ilmeisesti vänkärinkin paikalta jos sillä nyt istuit (kovin on kiertelyn makua tossa ilmaisussasi nyt) vauhdin siunasit. Sä tiedät riskit paljon paremmin siltäkin paikalta kuin mä ja siksi mä tota vähättelyä nyt ihmettelenkin. Virhearvio tollanen on, siitä ei pääse mihinkään. Jos sitä et voi myöntää niin se on sun häpeä.

Micael

Micael
Sijainti
East of Eden
KnowHow sanoi:
Ihan miten vaan, mutta ilmeisesti vänkärinkin paikalta jos sillä nyt istuit (kovin on kiertelyn makua tossa ilmaisussasi nyt) vauhdin siunasit. Sä tiedät riskit paljon paremmin siltäkin paikalta kuin mä ja siksi mä tota vähättelyä nyt ihmettelenkin. Virhearvio tollanen on, siitä ei pääse mihinkään. Jos sitä et voi myöntää niin se on sun häpeä.
Kukin ajaa kortillaan. Mulla ei ole varaa ajaa ylinopeutta, mutta joillakin muilla voi olla, enkä minä vieressä istujana sitä kiellä kun tiedän ratissa olevan kokeneen ajajan. Muutenhan olisin jäänyt kyydistä pois jo Konneveden paikallisen pubin kohdalla.

haju

Banned
Micael sanoi:
Tuli kokeiltua 205 1.9 GTI:n vauhtivaroja, mittarin mukaan 205 km/h, eli mallimerkintä pitää siis paikkansa. Onneksi tuo Konneveden tie on vähäliikenteinen eikä siellä ole kameroita.
Ai tämä ei tarkoita, että itse kokeilit. Asia selvä. Jatkossa suhtaudun kirjoituksiisi siten, että voit myöhemmin pyörtää ne jonkun muun mielipiteiksi.

Micael

Micael
Sijainti
East of Eden
haju sanoi:
Ai tämä ei tarkoita, että itse kokeilit. Asia selvä. Jatkossa suhtaudun kirjoituksiisi siten, että voit myöhemmin pyörtää ne jonkun muun mielipiteiksi.
Kuljettaja: "Oletko muuten kokeillut huippuja"?
Minä: "En".
Kuljettaja: "Voiko kokeilla"?
Minä: "Oma on korttis".

jne,,,,,,,,,

Sam

Muumipappa
Sijainti
Muumilaakso
Micael sanoi:
Säälittävän vähän. Johan jokainen motoristi vetää tuon ennenkuin ehtii pois taajamasta. Samoin heidi - joskin taajaman ulkopuolella hiljentää vauhdin taas ylimitoitetun hiljaiseksi härnätäkseen muita tiellä liikkujia aivan kuten yrittää tehdä forumilla ;)

haju

Banned
Micael sanoi:
Minä: "Oma on korttis".

jne,,,,,,,,,
Minä: "En todellakaan suosittele, mutta jos kokeilet, päästä minut ensiksi ulos".

DFiaA

I told you so
haju sanoi:
Itse kyllä kirjoittaisin tuossa tapauksessa että "kokeiltiin". Tekstin perusteella McMike kokeili mikä olikin väärää tietoa. Mutta aivan sama kumpi ajoi, kun kerran matkustajakin oli kokeilija.

Knoukka

Well-known member
Micael sanoi:
Kukin ajaa kortillaan. Mulla ei ole varaa ajaa ylinopeutta, mutta joillakin muilla voi olla, enkä minä vieressä istujana sitä kiellä kun tiedän ratissa olevan kokeneen ajajan. Muutenhan olisin jäänyt kyydistä pois jo Konneveden paikallisen pubin kohdalla.
Tiesitkö myös, että mahdollinen tielle poikennut marjastaja, jalkamies, polkupyöräilijä, sivutieltä autoileva olisi ollut yhtä kokenut arvioimaan lähestyvän auton vauhdin? Olisitko antanut kuskin ajaa kännissä jos olisi ollut tietojesi mukaan kokenut rattijuoppo?

Ja näitä asioita voi verrata- molemmissa otetaan riski toisten liikenteessä liikkuvien kustannuksella. Yleinen tie ei ole koskaan niin tyhjä että siellä olisi yksin. Sen sä ammatti-ihmisenä tiedät sata varmasti.

Selityksen makua. Ja toiseksi eniten ihmettelen, että miksi tollasta temppua viitsit mainostaa.