OoPee
Nuori ikäisekseen
Siis jos sulla on ns. switch box, niin kyllähän sille susikasille niinkuin mille tahansa mullekin käyttikselle tuo homma on niin kuin niissä olis jaktuvasti näppis ja hiiri kiinni ihan riippumatta siitä kumpi kone sulla on switch boxista valittu päälle (ts. kumpaa konetta juuri sillä hetkellä käytät hiirellä, näppiksellä sekä monitorilla)Runar ja Kyllikki sanoi:Toisessa koneessa on Win98SE ja sehän ei käynnisty jos esim. hiiri puuttuu.
Mutta muistaakos joku varmuudella että kestääkö Win98 ottaa näppistä ja hiirtä pois paikaltaan lennossa ja sitten taas takaisin kytkemisen? Eli voinko ostaa sellasen kytkimen, jolla saa käytettyä myös samaa hiirtä ja näppistä? (Juu ei, mulla ei just nyt oo saumoja kokeilla asiaa sillä kyseisellä koneella, siks kyselen)
Mä oon käyttäny siwtch boxia duunissa jo vuosia, tosin en susikasin kanssa ja suhtkoht hyvin toimii. Jonkun vanhemman mallin kanssa oli tosin se ongelma, että jos en koneen bootatessa ollu vaihtanu switchboxilla just sille koneelle, niin hiiri ja näppis ei toiminu, kone kyllä boottas. Mutta ongelma poistui kuin vaihdettiin uudempaan malliin.
Merkkiä en nyt tältä istumalta muista, mutta duunissa voin tarkistaa, jos kiinnostaa.
P.S. noilla on joku muukin termi kuin switch box, mutta ei tuu nyt mieleen. Siis jos ei toi termi sano mitään tai jos sen sekoittaa verkkosydeemeihin, sielläkin kun on siwtch box, mutta eri tarkoituksessa.
Viimeksi muokattu: