..Mihin? Kerro ihmeessä lisää.S.A sanoi:Näin unta, jossa K. Yrjölä yritti vietellä äitini... :doubtful:
Mun mielestä noita nimenomaisia tietoja on auliisti jaettu iltapäivälehdissä. TAI HEI OSTAPPA VAIKKA SEISKA!!! Siitä varmaan saat kipeästi janoamaasi tietoa!Olga sanoi:Sattuisko joku tietämään, miten Susanna Sievisellä menee ja montako neliötä siinä uudessa asunnossa onkaan? Voi hyvänen aika tätä tiedonjanoa.
ERITTÄIN merkityksetön.Captain Howdy sanoi:Kuinka merkityksetön asian täytyy olla tullakseen mainituksi täällä?
Ei minun hitto tarvitse edes ostaa sitä saa**rin seiskaa, kun se on taas tullut kotiin lahjaksi. Se vainoaa minua.Captain Howdy sanoi:Mun mielestä noita nimenomaisia tietoja on auliisti jaettu iltapäivälehdissä. TAI HEI OSTAPPA VAIKKA SEISKA!!! Siitä varmaan saat kipeästi janoamaasi tietoa!
Mites toi Kakkonen?kouvotsvoni sanoi:Minäkin olen nukkunut ties kenen kanssa yhdessä, mutten ole Seiskaan päätynyt.
En ole Ajankohtaiseen Kakkoseenkaan päätynyt.Captain Howdy sanoi:Mites toi Kakkonen?
Kai nyt sentään Ykköseen?kouvotsvoni sanoi:En ole Ajankohtaiseen Kakkoseenkaan päätynyt.
Ei tiimini noussut sinne asti koskaan :nope:Captain Howdy sanoi:Kai nyt sentään Ykköseen?
Käypä näyttämässä 'tiimiäsi' lääkärille.kouvotsvoni sanoi:Ei tiimini noussut sinne asti koskaan :nope:
Pitää näyttää Käpylän tohtoreille.Captain Howdy sanoi:Käypä näyttämässä 'tiimiäsi' lääkärille.
Jahas, jaskakin on sitten löytänyt tanssiharrastuksen.S.A sanoi:Alkoi tuolla tansseissa tulla mitta täyteen yhtä loimaalaista(?) ukkoa, joka on kesällä joka perjantai Esakalliolla ja lauantaisin Ämyrillä. Talvella sitten Teeriharjulla.
Vinkkinä, en pidä vieraista miehistä, jotka:
1) likistävät minut turhan lähelle itseään
2) antavat käsiensä vaellella hiukan liikaa
3) puhuvat vähän turhan pehmoisia
4) yrittävät suudella minua
varsinkaan, jos ikää melkeinpä on tarpeeksi ollakseen isoisäni.