Paniikkientterin ehdit vielä sit painaan kuitenkburb sanoi:Mun nettiyhteys pät...
Aina sitä sen verran ehtii. Nyt yhteys on toiminut jo yli viisi minuuttia putkeen. :ahem: :thumbup:AJ sanoi:Paniikkientterin ehdit vielä sit painaan kuitenk
Ai niin mutta ethän sinä tuosta ajasta mitään ymmärrä. :nope: :thumbdownburb sanoi:Aina sitä sen verran ehtii. Nyt yhteys on toiminut jo yli viisi minuuttia putkeen. :ahem: :thumbup:
Hei AJ! Otatko aikaa kun mä juoksen tonne ja takasin? ÄHHÄHÄÄÄ, ethän sä kykenekään, HÄHÄÄÄ!AJ sanoi:Minuuttia? Putkeen? Tä?
Mitäs mä rahalla, kun ei täällä semmosta tarvii? HÄHÄÄÄÄ!!!burb sanoi:Hei AJ! Saat euron ihan tossa minuutin päästä!
Ai niin.:thumbdownAJ sanoi:Mitäs mä rahalla, kun ei täällä semmosta tarvii? HÄHÄÄÄÄ!!!
burb sanoi:Ai niin.:thumbdown
Mokasin, yritin olla ilkeä mutta kolahti omaan nilkaan. :nope:
Partsi sanoi:Olga varmasti jännitää tätä
http://www.yle.fi/urheilu/looppi/id52044.html
Huomenna se ratkeaa :alppu:
Olen. HuomattavastiIl Tempo Gigante sanoi:Ookko ollut lajin kanssa tekemisissä ? Siis enemmän kuin tavallinen penkkiurheilija ?
Joo, noin ma muistelinkin.Sam sanoi:Olen. Huomattavasti
Olin aktiivinen pesäpalloilija ala-asteella :mad_old:Il Tempo Gigante sanoi:Ookko ollut lajin kanssa tekemisissä ? Siis enemmän kuin tavallinen penkkiurheilija ?
OK.Partsi sanoi:Olin aktiivinen pesäpalloilija ala-asteella :mad_old:
En muuten mutta kuuntelin noita radioutuja finaaliotteluita Peltor (TM) kuulosuojainradiollani työn ohessa.
Sammypiru sanoi:Matkaan lauantaina Töysään.
Onko tää oikea?Runar ja Kyllikki sanoi: