Tänne kaikki merkityksettömät ilmoitukset

Runar ja Kyllikki

Next door to Alice
Sijainti
Suami
Soittivat puhelinlaitokselta ja sanoivat että heillä ei oo mun tilinumeroo ja mulla on saamattomia osinkoja 180 euroa :thumbup: Menen tänään vissiin käymään hakemassa ne ja haen samantien osakekirjan.

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Thunder sanoi:
Mistä nuo löytyi, eikö DFiaA ollut bannissa vielä?
Painat Vapaan pääsivulla Replies-sarakkeessa sitä linkkiä, jossa näkyy ko. otsikkoon postattujen viestien kokonaismäärä.

Tsuhna

Absent Member
Sijainti
Toisaalla
Jahas jahas.. tuli pikanakki ampumaharjoitukseen malupsiksi (maalilaiteupseeriksi).
Pitäisi hankkia kaikenlaista teräshärpäkettä pinohiirien räjäyteltäväksi, eikä muka ollut juurikaan kyseisiä härpäkkeitä jäljellä.. kävin tänään heti ajelemassa Pahkajärvellä ja onhan siellä teräsromua vaikka kuinka ja paljon.. ja nimenomaan sitä lajia mitä pinkit haluaa.. ja lähestulkoon kaikki on juurikin siellä mihin ne pitäisi toimittaa..

Vois musta lippu yhdistää vaiks vasemman ja oikean aivopuoliskon notta tajuaisivat käydä tsekkaamassa paikan päällä ennen kuin laittavat malupsin Kouvolaan ostamaan romuttamosta kaikkea sälpettä jota on jo yllin kyllin ennestään.

Simmosia ne just on, pioneerit.. ihan kaikki.

Vellu

Kuninkaalleninen
Sijainti
Vantaa, Finland
Vellu sanoi:
Jospa kävisin tänään noutamassa tällaisen ja tällaisen.

Ja muutaman muun pienemmän härpäkkeen.
En muuten saanut tuota ensinmainittua, ja jouduin venaileen tiskillä aika kauan. Sain sitten jonkin Verkkokaupan oman ruuvinväänninsarjan kaupantekijäisinä. Eipä löytynyt valikoimista..

Estate

Well-known member
Mun huoneen lattialla on tilavuudeltaa noin puolentoista muovikassia (aika pieni siis) oleva kasa vaatteita keskellä kulkuväylää ovi-sänky. Lattialla leijuu sellaisia koirankarva-pölypilviä ja kaikki pinnat ovat ihan pölyisiä. Miksi helvetissä mä jaksaisin tehdä noille asioille jotain, kun mun huoneessa ei kukaan lähisuvun ulkopuolinen "koskaan" käy?
Viimeksi joku muu kuin perheenjäsen on visiteerannut siellä heinäkuussa. (Perheenjäsenetkin lähinnä vain huutavat ovelta, että nouse ylös ja syömään tms.)
Viime kuussa jaksoin siivoilla (jopa imuroin) kerran eläessäni (virheellisessä) toivossa, että saattaisin saada inhimillisen olennon luokseni.
Oma viihtyvyyden vuoksi? Vitut.

Il Tempo Gigante

Darth Father
Sijainti
Gamla Pedersöre huvudsocken
Haa.

S.A sanoi:
Mun huoneen lattialla on tilavuudeltaa noin puolentoista muovikassia (aika pieni siis) oleva kasa vaatteita keskellä kulkuväylää ovi-sänky. Lattialla leijuu sellaisia koirankarva-pölypilviä ja kaikki pinnat ovat ihan pölyisiä. Miksi helvetissä mä jaksaisin tehdä noille asioille jotain, kun mun huoneessa ei kukaan lähisuvun ulkopuolinen "koskaan" käy?
Viimeksi joku muu kuin perheenjäsen on visiteerannut siellä heinäkuussa. (Perheenjäsenetkin lähinnä vain huutavat ovelta, että nouse ylös ja syömään tms.)
Viime kuussa jaksoin siivoilla (jopa imuroin) kerran eläessäni (virheellisessä) toivossa, että saattaisin saada inhimillisen olennon luokseni.
Oma viihtyvyyden vuoksi? Vitut.
Tuon sun kuvauksesi huoneestasi tuntuu todella tutulta. Ajattelin ensin, ottaen huomioon ikäeromme, etten kommentoi ollenkaan tähän.

Kuitenkin, huonekuvauksesi on niin samankaltainen kuin eräs huone taloudessamme, etten voi olla ottamatta kantaa asiaan. En aio saarnata, enkä moralisoida, ne hommat hoitaa taloudessamme toinen henkilö ja hän ei vaikuta tällä forumilla. Ei ainakaan kirjoittele ja tuskin lukeekaan ? Enkä ole edes fyksforumin siisteysvastaava.

Seuraavan tekstin omistan pääasiassa eräälle omalle perheenjäsenelle. (Saapi siitä muutkin ottaa ajatuksia itselleen).

Mun puolesta kukin hoitakoon huoneensa niinkuin itse parhaaksi näkee. (Kunhan ei mädätä paikkoja, eikä homehduta ja ei luo elinolosuhteita syöpäläisille).

Pöly ja roskat eivät haittaa, kunhan ne eivät tule yleiseksi haitaksi, eivätkä tunge eteiseen ja sen kautta muihin huoneisiin.

No tulihan hieman saarnattua, vaikka ei ollut tarkoitus...

Viimeksi muokattu:

Micael

Micael
Sijainti
East of Eden
Il Tempo Gigante sanoi:
Yksi on joukostamme tällä hetkellä poissa.

Häntä ilman forum ei ole forum.
Kyllä mä täällä olen edelleenkin :ahem: :D ja lueskelen juttuja, kirjoittelen taas kun saan inspiksen, eli ens viikolla. Nyt kun taitaa olla viimeisimpiä syksyn säidenkin puolesta hyviä viikonloppuja niin aika menee ulkoillessa ja Juniorin kanssa puuhastellessa.

Vesku

Maatalousneuvos
Il Tempo Gigante sanoi:
Yksi on joukostamme tällä hetkellä poissa.

Häntä ilman forum ei ole forum.
Olga taisi saada tarpeekseen - ainakin väliaikaisesti - "huonohkosta ilmapiiristä". Empaattinen kun on...

Muuten, jos Matxi tätä lukee....
Eilen illalla kävin Kuopiossa Laakkosella, oli pari Audia näytillä.
Taisin sanoa jotain A8;sta, ettei erotu massasta... No erikoisvarusteltu S8 rupeaa kyllä erottumaan!:ahem: Rekkari oli SSS-8 Toisen auton rekkari oli RSQ-4...

kouvotsvoni

Banjottu
Sijainti
Corsica
Eilen kävin Rautatieasemalla kahvilla..pöytään iskeytyikin keski-ikäinen miekkonen, joka tahtoi tarjota olutta. Ei moisesta tarjouksesta voinut sitten kieltäytyä. Kertoi mm juoneensa Heikki Kovalaisen kanssa Itäkeskuksessa ja tarjonneensa hälle oluen.:doubtful: