burb
.
Ehkä, jos oikein pinnistän. HNNNNGNGNHNNNHHHH!!!!Il Tempo Gigante sanoi:Pystytkö kuitenkin jättää perustamati ? Please.
Noin.
Ehkä, jos oikein pinnistän. HNNNNGNGNHNNNHHHH!!!!Il Tempo Gigante sanoi:Pystytkö kuitenkin jättää perustamati ? Please.
Täällä jotain kakkajuttuja..burb sanoi:Ehkä, jos oikein pinnistän. HNNNNGNGNHNNNHHHH!!!!
Noin.
Olga 908
kouvotsvoni 807
AJ 741
Il Tempo Gigante 558
Moe Szyslak 532
OoPee 485
DFiaA 472
KnowHow 455
Sam 398
Mutku 391
Mistä nuo löytyi, eikö DFiaA ollut bannissa vielä?kouvotsvoni sanoi:Ihme höpöttäjiä tässä toikissa kaikki tyynni..
Painat Vapaan pääsivulla Replies-sarakkeessa sitä linkkiä, jossa näkyy ko. otsikkoon postattujen viestien kokonaismäärä.Thunder sanoi:Mistä nuo löytyi, eikö DFiaA ollut bannissa vielä?
Kumpi noista on Criss Angel, jonka peruukki on pudonnut?kouvotsvoni sanoi:
En muuten saanut tuota ensinmainittua, ja jouduin venaileen tiskillä aika kauan. Sain sitten jonkin Verkkokaupan oman ruuvinväänninsarjan kaupantekijäisinä. Eipä löytynyt valikoimista..Vellu sanoi:
Tuon sun kuvauksesi huoneestasi tuntuu todella tutulta. Ajattelin ensin, ottaen huomioon ikäeromme, etten kommentoi ollenkaan tähän.S.A sanoi:Mun huoneen lattialla on tilavuudeltaa noin puolentoista muovikassia (aika pieni siis) oleva kasa vaatteita keskellä kulkuväylää ovi-sänky. Lattialla leijuu sellaisia koirankarva-pölypilviä ja kaikki pinnat ovat ihan pölyisiä. Miksi helvetissä mä jaksaisin tehdä noille asioille jotain, kun mun huoneessa ei kukaan lähisuvun ulkopuolinen "koskaan" käy?
Viimeksi joku muu kuin perheenjäsen on visiteerannut siellä heinäkuussa. (Perheenjäsenetkin lähinnä vain huutavat ovelta, että nouse ylös ja syömään tms.)
Viime kuussa jaksoin siivoilla (jopa imuroin) kerran eläessäni (virheellisessä) toivossa, että saattaisin saada inhimillisen olennon luokseni.
Oma viihtyvyyden vuoksi? Vitut.
Kyllä mä täällä olen edelleenkin :ahem: ja lueskelen juttuja, kirjoittelen taas kun saan inspiksen, eli ens viikolla. Nyt kun taitaa olla viimeisimpiä syksyn säidenkin puolesta hyviä viikonloppuja niin aika menee ulkoillessa ja Juniorin kanssa puuhastellessa.Il Tempo Gigante sanoi:Yksi on joukostamme tällä hetkellä poissa.
Häntä ilman forum ei ole forum.
Olga taisi saada tarpeekseen - ainakin väliaikaisesti - "huonohkosta ilmapiiristä". Empaattinen kun on...Il Tempo Gigante sanoi:Yksi on joukostamme tällä hetkellä poissa.
Häntä ilman forum ei ole forum.