Tänne kaikki merkityksettömät ilmoitukset

Runar ja Kyllikki

Next door to Alice
Sijainti
Suami
Nukuin peräti 16 tuntia. Olin tosi väsynyt eilen ja menin nukkumaan klo 15 ja heräsin vähän yli tunti sitten. Ihmisen aineenvaihdunta toimii hienosti kun hidastuu nukkuessa. En kyllä ihan helposti pysty hereillä olemaan 16 tuntia kusematta, mutta sen verran on uni hidastanut aineenvaihduntaa, että ei ole vieläkään tarvinnut käydä.

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Runar ja Kyllikki sanoi:
Nukuin peräti 16 tuntia. Olin tosi väsynyt eilen ja menin nukkumaan klo 15 ja heräsin vähän yli tunti sitten. Ihmisen aineenvaihdunta toimii hienosti kun hidastuu nukkuessa. En kyllä ihan helposti pysty hereillä olemaan 16 tuntia kusematta, mutta sen verran on uni hidastanut aineenvaihduntaa, että ei ole vieläkään tarvinnut käydä.
Peti tuntuu vaan 'oudon' kostealta.:rolleyes:

Sam

Muumipappa
Sijainti
Muumilaakso
Moe: ota suosiolla se potta pois päästä :eek: :rolleyes:

Tämä lainaus on Ilta-Sanomista :eek!:
Pyöräilykypärä altistaa turmille26.9.2006 07:00

HS/Hannes Heikura Tuoreen englantilaistutkimuksen tulos yllättää pyöräilijät. Sen mukaan kypärän käyttäjät ovat alttiimpia liikenneonnettomuuksille kuin paljain päin pyöräilevät. Näin siksi, että autot jättävät ohitustilanteissa vähemmän tilaa kypäräpäiselle kuin ilman kypärää pyöräilevälle.

Ylen tiedeuutiset kertoi tutkimustuloksesta viime viikolla.

Tutkimuksen tehnyt Bathin yliopiston liikennepsykologi Ian Walker oli itse tutkimuksen koehenkilönä. Walker polki ajotien reunaa testeissä sekä kypärä päässä että ilman. Liikennepsykologin pyörään oli asennettu tietokone ja ultraäänianturi mittaamaan polkupyörän ja ohi suhaavien autoilijoiden etäisyyttä.

Tulosten mukaan kuljettajat ajoivat jopa kaksi kertaa todennäköisemmin aivan liki, kun hänellä oli kypärä.

Autot ohittivat kypärää käyttävän pyöräilijän keskimäärin 8,5 senttiä lähempää kuin paljaspäisen pyöräilijän.

Testeissä Walkerin ohitti yhteensä 2500 moottoriajoneuvoa. Tutkimuksen aikana häneen törmäsi sekä bussi että kuorma-auto. Molemmat turmat sattuivat Walkerin ajaessa kypärä päässä.

Estate

Well-known member
Sam sanoi:
Tämä lainaus on Ilta-Sanomista :eek!:
Jotain saman suuntaista se yks häiskä, Juha Tretjakov kaiketi, selitti kerran Aamutvssä tai jossain. Tosin taisi olla Kanadasta (?) tutkimus.

Runar ja Kyllikki

Next door to Alice
Sijainti
Suami
K.Yrjola sanoi:
Vaikeetahan muita oiskaan...
Äläs nyt. On mulle eräs Jouni joskus sanonut moittivalla äänellä" HERÄTIT MUT!!"..ja jatkoi siihen perään vähän leppyneempänä: "No ei siitä kyllä silleesä isoa vahinkoa tullut koska olin jo valmiiksi hereillä!. :ahem: :thumbup:

K.Yrjola

Well-known member
Sijainti
Thunder Road
Runar ja Kyllikki sanoi:
Äläs nyt. On mulle eräs Jouni joskus sanonut moittivalla äänellä" HERÄTIT MUT!!"..ja jatkoi siihen perään vähän leppyneempänä: "No ei siitä kyllä silleesä isoa vahinkoa tullut koska olin jo valmiiksi hereillä!. :ahem: :thumbup:

Meidän asiakaspäätteiden virkailijoille tarkoitetuissa, tietotekniikkayksikön laatimissa ohjeissa on tällainen vihje:

- Työskennellessä koneella kannattaa pitää ainakin yksi ohjelma auki.

MITEN TOTTA!

Runar ja Kyllikki

Next door to Alice
Sijainti
Suami
K.Yrjola sanoi:
Meidän asiakaspäätteiden virkailijoille tarkoitetuissa, tietotekniikkayksikön laatimissa ohjeissa on tällainen vihje:

MITEN TOTTA!

Ehdottoman totta! Noin nimenomaan kannattaa tehdä!

K.Yrjola

Well-known member
Sijainti
Thunder Road
Runar ja Kyllikki sanoi:
Ehdottoman totta! Noin nimenomaan kannattaa tehdä!
Mainitsin tuosta asianomaisille eräässä koulutustilaisuudessa ja siellä he vakavana nyökyttelivät päätään ja totesivat että ohjetta todella kannattaa noudattaa, niin työskentely sujuu jouhevammin.

AJ

Well-known member
Sijainti
Toinen Maailma
K.Yrjola sanoi:
Mainitsin tuosta asianomaisille eräässä koulutustilaisuudessa ja siellä he vakavana nyökyttelivät päätään ja totesivat että ohjetta todella kannattaa noudattaa, niin työskentely sujuu jouhevammin.
Muistitko kysellä hörppäysdirektiiveistä?

Mites muuten se mies pääsi metsään?

Estate

Well-known member
K.Yrjola sanoi:

MITEN TOTTA!
Jos se tarkoittaakin, että "työskennellessä". :rolleyes: Pitäähän sitä nyt yrittää edes näyttää siltä, että tekee jotain.... :cool: