Tänne kaikki merkityksettömät ilmoitukset

Makkonen

Guest
Eikun on ollut "lievästi" sähliknkiä mun lomien kanssa viime vuodesta lähtien. Mulla piti alkaa viime vuonna pitkät (45 pv.) lomat. Mutta joku jossain sähläsi enkä sitten saanutkaan. Tänään tuli tieto, että kyllähän ne pitkät lomat mulla kuuluu ja saan pitää tänä vuonna viimevuoden pidennykset. Samoin maksetaan lomarahat taannehtivasti noista vuosilomapäivistä.

Knoukka

Well-known member
Lehtomäen Paula puhhuu hyvvää englantia ykkösellä just nyt. Eli avatkoon Vanhanen jatkossakin niitä sonninäyttelyitä ja antaa Lehtomäen ja Tuomiojan hoitaa ulukomaan hommat.

Sam

Muumipappa
Sijainti
Muumilaakso
KnowHow sanoi:
Lehtomäen Paula puhhuu hyvvää englantia ykkösellä just nyt. Eli avatkoon Vanhanen jatkossakin niitä sonninäyttelyitä ja antaa Lehtomäen ja Tuomiojan hoitaa ulukomaan hommat.
Kiinnitin samaan huomiota. Mun piti ihan jättää taustahommat kesken ja keskittyä kuuntelemaan sujuvaa ja hyvän kuuloista puhumista :eek!: Itsehän olen aivan liian huono puhumaan moista kieltä :(

AJ

Well-known member
Sijainti
Toinen Maailma
Moe Szyslak sanoi:
Ajoin Raahesta kohti Ylivieskaa. Reilut 10 kilsaa ennen ÜberWieskaa oli tiellä kauhee härdelli. Väkeä oli kuin Tokion metrossa.

Poliisi siinä yritti selvittää tilannetta ja hajottaa väkijoukkoa.

'TÄÄLLÄ EI OLE MITÄÄN KÄHTÄVÄÄ, HAJAANTUKAA!' Huusi poliisi megafoniin.:thumbfh:
Mä olin jo melkein varma, että poliisi olis huutanut "Squmi on parsa! Tajutkaa!"

Estate

Well-known member
En kuunnellut Lehtomäen puhetta, mutta eikös se puhu venäjääkin jotenkin?

Knoukka

Well-known member
Jahas... pitää lähtee Stokkan ruuhkaan. :mad: Mutta sitten saunaan! :)

Thunder

Vihan aiheuttaja
Ai niin, siitä työstä puheen ollen, pitää periä edellisestä työpaikalta verotetut maksut, koska minä saan lain mukaan lähes täysin verottomana käteen. Onneksi on vielä edes n. vuosi aikaa, helvetti kun opiskeluaikana ne käytti minua kuin orjanaan. Kerrottuani totuuden työttömyyskassan henkilöille, ne totesi koulun syyllistyneen halpatyövoiman käyttämiseen ja mahdollisen pimeän rahan pyörittämiseen. Kysyivät, että miksi osallistuin, sanoin, onko minusta mahdollista taistella näin suurta organisaatiota vastaan? Kirjoittivat ja hyväksyivät, nykyään koulu on mustalla listalla. Pitäisi vielä penätä aiheettomat verot takaisin. En edes tiennyt voivani saada niitä etuuksia. Viisas tekee helpot hommat, hullu tekee raskaat työt.

Rusina

Lux Aeterna
Sijainti
Hyvinkää
Indoneessiassa mielenkiintoinen mutavyöry: Mutaa tulee maan alta.
Hyvän aikaa jo tullut tuota ja nyt sitä tulee jotain 126000 kuutiota päivässä

Homman käynnisti epäonninen poraus mikä aiheutti kaasuräjähdyksen ja sitten kovalla paineella varustettu tulikuuma mutakerros lähti ryöppyämään ylös.

Onnittelut Indoneesiaan. Luonnonvoimat ovat olleet teille armollisia.

kouvotsvoni

Banjottu
Sijainti
Corsica
Horisin jotain hoitsulle ja sain tunnon vievää geeliä, joka oli tarkoitettu "sinne".. Levitin päähän ja en tunne sitä. Asteen verran lääkkeitten väärinkäyttöä. Jännä fiilis:D

Vellu

Kuninkaalleninen
Sijainti
Vantaa, Finland
kouvotsvoni sanoi:
Horisin jotain hoitsulle ja sain tunnon vievää geeliä, joka oli tarkoitettu "sinne".. Levitin päähän ja en tunne sitä. Asteen verran lääkkeitten väärinkäyttöä. Jännä fiilis:D

Xylocain?

Vellu

Kuninkaalleninen
Sijainti
Vantaa, Finland
En tunnusta. Tuttu lääke. Itse en oo käyttänyt, mutta puoliso on joutunut.

Itseasiassa eilisessä Greyn anatomiassa mainittiin ohimennen Xylocain.