Tänne kaikki merkityksettömät ilmoitukset

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Mitä jos tolla aineella voitelee hepin?:doubtful:

Voiko sen jälkeen työstää tuntikausia ilman että laaki lähtee?:rolleyes:

*Työstää raivolla tilausta YSTÄVÄ Kouvotsvonille*:D

Knoukka

Well-known member
Moe Szyslak sanoi:
Mitä jos tolla aineella voitelee hepin?:doubtful:

Voiko sen jälkeen työstää tuntikausia ilman että laaki lähtee?:rolleyes:
Ei, mutta vaivata voi.

Irwin

Well-known member
tässä ilmoitus:

olen foorumin kuningas

, tosin tämä ei ole merkityksetön.

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Irwin sanoi:
tässä ilmoitus:

olen foorumin kuningas

, tosin tämä ei ole merkityksetön.
Mutta Patriot on resitentti. Ja ressalla on enämpi valtaa kuin runk...siis kunkulla.:ahem:

kouvotsvoni

Banjottu
Sijainti
Corsica
Tunnon se Xylocain pitäisi viedä. Ei toiminut oikeassa paikassa, kun testailin. Hermoradat asteen verran viturallaan, sattuu vaan. Nauti nyt siinä perkele mistään luonnon antimista:thumbfh:

JOC

tavallinen virtanen
Jornotähdethän kuulemma jollain tollasella itteään sivelevät ennen duunia. Olipa ainakin pari vuotta sitten saatavana kumia, jonka sisäpuoli oli käsitelty jollain puuduttavalla. Itse en ole kokeillut.

VALKKIS

no ku
Sijainti
somewhere in time
Täyteen 28 h ilman tupakkia, leuat väsyneet saatanan nikkaripurkista (mut ilmeisesti jotain auttaa) hiki virtaa, yskittää, maha sekaisin - pohdin onko tässäkään järkeä.

kouvotsvoni

Banjottu
Sijainti
Corsica
Miguel sanoi:
:eek!: :eek!: :eek!: :doubtful:
Miksi se korvausta halusi?

Keväällä alkaa eläke ja siihen asti olen sairaslomalla.. Vielä tämän vuoden puolella voisi varailla lennon jonnekin kauas (pl Bouvet).

Knoukka

Well-known member
kouvotsvoni sanoi:
Miksi se korvausta halusi?

Keväällä alkaa eläke ja siihen asti olen sairaslomalla.. Vielä tämän vuoden puolella voisi varailla lennon jonnekin kauas (pl Bouvet).
Jos saa udella niin mistä ja minkälaisena ne sulle tuon eläkkeen diagnosoi? Henkilökohtainen juttuhan se kylläkin on, mutta kiinnostava ja olet jotain aina välillä maininnut.

kouvotsvoni

Banjottu
Sijainti
Corsica
KnowHow sanoi:
Jos saa udella niin mistä ja minkälaisena ne sulle tuon eläkkeen diagnosoi? Henkilökohtainen juttuhan se kylläkin on, mutta kiinnostava ja olet jotain aina välillä maininnut.
Sairaseläkkeen tapaista aivovamman takia..lähinnä mietintäaikaa, jotta mitä sitä oikeasti tekisi elämällään. Yliopistolla tullut nähtyä, jotta ei pää kykene moiseen muistin eikä oikein minkään muunkaan suhteen. Yritetty on kovastikin (vaikka päinvastaiseksi tekstiäni opiskelun suhteen voisi kuvailla), mutta ei ne hylsyt paljoa lämmitä. Kaipa sitä keväällä haen aikuiskoulutuskeskukseen, jollei yo:lla jotain ihmettä tapahdu. Eli en aio ottaa vielä 40 vuoteen stressiä, jotta minkä värisessä riippukeinussa köllöttelen eläkepäivät.

Tsuhna

Absent Member
Sijainti
Toisaalla
Ylen Sankia Priha sanoi:
Viite: http://www.f1-forum.fi/vb/showpost.php?p=738984&postcount=11042

Sana on näköjään kiirinyt ja nyt joka kolmas vastaantuleva kapiukko usuttaa kisoihin..
Yllytyshullukshan hyöt minnuu luulevat.

Kai se on sitte koitettava ens vuonna. :eek:
Joopa joo.. juttu jatkuu..

Tänään oli vuorossa vuosittainen pistooliammunta. Se ei sinänsä mennyt järin kadehdittavasti (81/100 pistettä), mutta kävin sitten loiskimassa rynkylläkin ohimennen siinä samalla reissulla: 170/180 pistettä!

Paineita alkaa meinaan olla jo pikkuhiljaa.. :eek: