Tänne kaikki merkityksettömät ilmoitukset

vermula

Well-known member
Firefoxi päivittyi ja nyt kaatuilee vähän väliä. Nyt 1.5.0.7.

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Johnny Depp oli voimistelemassa turkulaisessa kylpylässä. Siitä tehtiin ihan elokuvakin.:ahem:

Pilates of the Caribian tuli rainalle nimeksi.:thumbup:

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Ajoin Raahesta kohti Ylivieskaa. Reilut 10 kilsaa ennen ÜberWieskaa oli tiellä kauhee härdelli. Väkeä oli kuin Tokion metrossa.

Poliisi siinä yritti selvittää tilannetta ja hajottaa väkijoukkoa.

'TÄÄLLÄ EI OLE MITÄÄN KÄHTÄVÄÄ, HAJAANTUKAA!' Huusi poliisi megafoniin.:thumbfh:

Miguel

beagle
Sijainti
West highland
Moe Szyslak sanoi:
Ajoin Raahesta kohti Ylivieskaa. Reilut 10 kilsaa ennen ÜberWieskaa oli tiellä kauhee härdelli. Väkeä oli kuin Tokion metrossa.

'TÄÄLLÄ EI OLE MITÄÄN KÄHTÄVÄÄ, HAJAANTUKAA!' Huusi poliisi megafoniin.:thumbfh:
Naapurit tuli kattoon onko Zetorissa käytetty biodiisseliä.

kouvotsvoni

Banjottu
Sijainti
Corsica
Moe Szyslak sanoi:

Missä se Kähtävä oli sitten?

kouvotsvoni

Banjottu
Sijainti
Corsica
Luonnonystävä-mummo oli vauhdissa. Käveli kävelytietä, kunnes näki puiston puolella nurmikolla mäyräkoiran pahvit. Meni sitten noukkimaan ne maasta ja pisti...viereiseen pusikkoon. Maailma pelastuu kun noin putsaa luontoa:eek:

burb

.
:mad:
Hermostuttaa.
Olen yleensä aika rauhallinen ja leppoinen mutta kun kiirettä on pitänyt ja hommia kasautunut, alkaa meikäläinenkin vähän hermostumaan.
Ja sitten tulee hätäiltyä ja tehtyä asioita huonosti, jopa suoranaisia virheitä saattaa tulla.
Ja sitten hermostuttaa enemmän.
Vois muuten olla vaikka päivän-pari vähän tuulettumassa, mutta sitten hommat kasaantuis enämpi.

Kai se tästä, kunhan lakkaan tuijottamasta foorumia ja alan paiskimaan niska limassa hommia. :eek:

Makkonen

Guest
Sain tänään kuulla töissä, että viime ja tältä vuodelta mulle on jäänyt maksamatta yhteesä 30:n päivän lomarahat.Ne maksetaan parin viikon päästä mulle. Sekä viime vuodelta on jäänyt pitämättä 15 lomapäivää. En ole tänä vuonna pitänyt yhtään vielä kesälomaa. Aattelin pitää kaikki lomat kerralla, aloittaen joulun pyhien jälkeen. Yhteensä olis 60 pitämätöntä lomapäivää. :)

Formulanomi

Seksikäs rumä kääpiö
Sijainti
Toisaalla
JayR sanoi:
Sain tänään kuulla töissä, että viime ja tältä vuodelta mulle on jäänyt maksamatta yhteesä 30:n päivän lomarahat.Ne maksetaan parin viikon päästä mulle. Sekä viime vuodelta on jäänyt pitämättä 15 lomapäivää. En ole tänä vuonna pitänyt yhtään vielä kesälomaa. Aattelin pitää kaikki lomat kerralla, aloittaen joulun pyhien jälkeen. Yhteensä olis 60 pitämätöntä lomapäivää. :)
No oletpa ollut tarkka lomistasi. :doubtful: