Naapurit tuli kattoon onko Zetorissa käytetty biodiisseliä.Moe Szyslak sanoi:Ajoin Raahesta kohti Ylivieskaa. Reilut 10 kilsaa ennen ÜberWieskaa oli tiellä kauhee härdelli. Väkeä oli kuin Tokion metrossa.
Poliisi siinä yritti selvittää tilannetta ja hajottaa väkijoukkoa.
'TÄÄLLÄ EI OLE MITÄÄN KÄHTÄVÄÄ, HAJAANTUKAA!' Huusi poliisi megafoniin.:thumbfh:
Missä se Kähtävä oli sitten?Moe Szyslak sanoi:Ajoin Raahesta kohti Ylivieskaa. Reilut 10 kilsaa ennen ÜberWieskaa oli tiellä kauhee härdelli. Väkeä oli kuin Tokion metrossa.
Poliisi siinä yritti selvittää tilannetta ja hajottaa väkijoukkoa.
'TÄÄLLÄ EI OLE MITÄÄN KÄHTÄVÄÄ, HAJAANTUKAA!' Huusi poliisi megafoniin.:thumbfh:
kouvotsvoni sanoi:Missä se Kähtävä oli sitten?
Mullekin jäi törkeet reunamarginaalit toikin molempiin reunoihin.kouvotsvoni sanoi:Saisko tota karttaa isompana? Aika epäselvä:nope:
Ilman muuta kannattaa.Ylen Sankia Priha sanoi:Viite: http://www.f1-forum.fi/vb/showpost.php?p=738984&postcount=11042
Sana on näköjään kiirinyt ja nyt joka kolmas vastaantuleva kapiukko usuttaa kisoihin..
Yllytyshullukshan hyöt minnuu luulevat.
Kai se on sitte koitettava ens vuonna.
Juu, eihän se ota.. antaa virkamatkakorvaukset joka tapauksessa kuitenkin..Runar ja Kyllikki sanoi:Ilman muuta kannattaa.
No oletpa ollut tarkka lomistasi. :doubtful:JayR sanoi:Sain tänään kuulla töissä, että viime ja tältä vuodelta mulle on jäänyt maksamatta yhteesä 30:n päivän lomarahat.Ne maksetaan parin viikon päästä mulle. Sekä viime vuodelta on jäänyt pitämättä 15 lomapäivää. En ole tänä vuonna pitänyt yhtään vielä kesälomaa. Aattelin pitää kaikki lomat kerralla, aloittaen joulun pyhien jälkeen. Yhteensä olis 60 pitämätöntä lomapäivää.
Höh, toihan voi käydä ihan KELLE vaan.Formulanomi sanoi:No oletpa ollut tarkka lomistasi. :doubtful:
Ei sitä aina voi kaikkea muistaa.Formulanomi sanoi:No oletpa ollut tarkka lomistasi. :doubtful:
No ei. Itse asiassa muistin juuri, että olen kerran pitänyt liikaa lomaa.JayR sanoi:Ei sitä aina voi kaikkea muistaa.