Miguel
beagle
Kiitos, otan siitä sun koskemattomasta korista yhden. :thumbup: :alppu:Sam sanoi:Ota olutta - minä tarjoan :ahem:
Kiitos, otan siitä sun koskemattomasta korista yhden. :thumbup: :alppu:Sam sanoi:Ota olutta - minä tarjoan :ahem:
Kävitkös TAAS ibizalla? Oliko Angels disco vielä pystyssäMicael sanoi:Ibizalla join tämän merkkistä olutta:
On siitä jo aikaa useita vuosia.312T4 sanoi:Kävitkös TAAS ibizalla? Oliko Angels disco vielä pystyssä
Jaa! Mä luulin, että olit innostunut menemään sinne nytMicael sanoi:On siitä jo aikaa useita vuosia.
Jää flow kokematta?KnowHow sanoi:Vituttaa toi kun blogeissa on uusimmat jutut ylimmäisinä ja joutuu rullaan aina alhaalta jutun alkuun ja jutun jälkeen alhaalta uudemman jutun alkuun kun lukee aikajärjestyksessä. Näin esimerkiksi Janne Kankaansyrjän blogissa Hesarissa.
Jää pää vetävän käteen.H_Hihhuli sanoi:Jää flow kokematta?
Mites on. Tykkäävätkö siinä vastapäisessä päiväkodissa, kun nykyään menet suihkun jälkeen nakuna 20 metrin päähän niiden pihasta hengitteleen raikasta ilmaa? Siis kautta rantain kyselen tässä lakon pitävyyttä.Runar ja Kyllikki sanoi:Menen tupakille.
Pakko laittaa kalsaritkin jalkaa kun tuossa vastapäisessä päiväkodissa tuskin tykättäis jos menisin tälleen suihkun jälkeen nakuna 20 metrin päähän niiden pihasta sauhuille.
En oo raitista ilmaakaan viitsinyt nakuna käydä siellä hengittelemässä.AJ sanoi:Mites on. Tykkäävätkö siinä vastapäisessä päiväkodissa, kun nykyään menet suihkun jälkeen nakuna 20 metrin päähän niiden pihasta hengitteleen raikasta ilmaa? Siis kautta rantain kyselen tässä lakon pitävyyttä.
Jätkä piilottelee autossa tuontikaljoja ja käy siellä niitä dokailemassa :doubtful:Micael sanoi:Ibizalla join tämän merkkistä olutta:
Eikun ne on kellarissa. Koiraa pitää käyttää vähän väliä ulkona,,,Partsi sanoi:Jätkä piilottelee autossa tuontikaljoja ja käy siellä niitä dokailemassa :doubtful:
Väistit sujuvasti ton pointtikyssärin.Runar ja Kyllikki sanoi:En oo raitista ilmaakaan viitsinyt nakuna käydä siellä hengittelemässä.
Hengitätkö ollenkaan?Runar ja Kyllikki sanoi:En oo raitista ilmaakaan viitsinyt nakuna käydä siellä hengittelemässä.
En väistänyt. Kyllä siitä oikein lukemalla ymmärtää että lakko jatkuu.AJ sanoi:Väistit sujuvasti ton pointtikyssärin.
No niinpäs. Jäi ensilukemalta tuo "-kaan" huomaamatta.Runar ja Kyllikki sanoi:En väistänyt. Kyllä siitä oikein lukemalla ymmärtää että lakko jatkuu.
Nuo kahdeksan litraa Veski-vodkaa vain koristeena:thumbfh:JayR sanoi:[toim.huom.] OLUT, naiset ja laulu
Millaisesta astiasta tuota hörpitään? :eek!:kouvotsvoni sanoi:Nuo kahdeksan litraa Veski-vodkaa vain koristeena:thumbfh:
Justhan mä sanoin, jotta ovat vain koristeenaAJ sanoi:Millaisesta astiasta tuota hörpitään? :eek!:
Sanot mitä sanot. Ne on teot, jotka ratkaisee!kouvotsvoni sanoi:Justhan mä sanoin, jotta ovat vain koristeena