kouvotsvoni
Banjottu
Mut enhän minä ole mitään niille pulloille tehnyt.:doubtful: Ei siis vielä tilanne tai minä ratkennut.AJ sanoi:Sanot mitä sanot. Ne on teot, jotka ratkaisee!
Mut enhän minä ole mitään niille pulloille tehnyt.:doubtful: Ei siis vielä tilanne tai minä ratkennut.AJ sanoi:Sanot mitä sanot. Ne on teot, jotka ratkaisee!
Nousemassa. :ahem:KnowHow sanoi:Tekis pitsataikinan kohoamaan.
Uunissa. Tonnikala-ananas-herkkusieni-paprika-oliivi-tuplajuusto. Pellillinen.KnowHow sanoi:Nousemassa. :ahem:
Joko kohoaa?KnowHow sanoi:Syöty. *röyh* Nyt iltakahvi.
Jo. Vääntää vähän vatsaa. Söin liikaa. Ja kahvit päälle kera suklaavohvelien.AJ sanoi:Joko kohoaa?
Korjaa linkkis!Il Tempo Gigante sanoi:
Ihan säälistä postasin. On nimittäin noloa, jos ei kukaan.Runar ja Kyllikki sanoi:Menen tupakille.
Pakko laittaa kalsaritkin jalkaa kun tuossa vastapäisessä päiväkodissa tuskin tykättäis jos menisin tälleen suihkun jälkeen nakuna 20 metrin päähän niiden pihasta sauhuille.
Herkkusieni-Oliivi voisi jättää suosiolla pois, ne on ihan aluskasvillisuutta! Hiton huonoa makua tuo ruokaasi, oletko pilannut makuaistisi?KnowHow sanoi:Uunissa. Tonnikala-ananas-herkkusieni-paprika-oliivi-tuplajuusto. Pellillinen.
Mä syön oliiveja paljaaltaankin! Ja sipuli ja valkosipuli oli loppu enkä jaksanu sateessa lähtee kauppaan. Herkkusienet heitin kun oli sopivasti. Saanko anteeksi?Thunder sanoi:Herkkusieni-Oliivi voisi jättää suosiolla pois, ne on ihan aluskasvillisuutta! Hiton huonoa makua tuo ruokaasi, oletko pilannut makuaistisi?
Tilalle valkosipulit, sipulit. Sillä sipuli!
Saat.:thumbup:KnowHow sanoi:Mä syön oliiveja paljaaltaankin! Ja sipuli ja valkosipuli oli loppu enkä jaksanu sateessa lähtee kauppaan. Herkkusienet heitin kun oli sopivasti. Saanko anteeksi?
Isohko uuni!KnowHow sanoi:Uunissa. Tonnikala