Tänne kaikki merkityksettömät ilmoitukset

kouvotsvoni

Banjottu
Sijainti
Corsica
burb sanoi:
Onkos sun työkykyisyys lisääntynyt vai oliko nyt jotenkin erilainen testi?

Ja mitä tuo noinniinkuin käytännössä tarkoittaa...?
:eek:
Jatkotutkimuksissa todenneet miuta terveemmäksi mitä aiemmin. Työkyvyttömyysinvaliditeetti vaikuttaa siihen kuinka silkkihansikkain minua tullaan käsittelemään. Jos olisin täysin inva, niin sairaseläkkeestä ei olisi epäilystä lain'.. Nyt miuta ollaan patistelemassa opiskelemaan jonnekin "tasoisteni" seuraan jotain palikka-alaa...mutta kait minut määritellään jatkossa työkyvyttömyyseläkeläiseksi. Sitten hump-hump-hump humppaa koko rahalla! ..katsoo nyt mitkä ovat lopulliset lausunnot, niin tiedän enämpi.

Partsi

Kuollut apina
Sijainti
Kaatopaikka
Kuuma! Laitoin lämmitystä pienemmälle kun sisällä on 25.8 astetta. Kohta mä sulan, nyt mä sulan :dunno:

Thunder

Vihan aiheuttaja
Sam sanoi:
Ei sano katsastusmies mitään noin alhaalla olevasta jäljestä.
Ei tosiaan sanokaan, sanoo vasta silloin, kun se halkeilee ylemmäs kuljettajan silmiä häiritsemään.

kouvotsvoni

Banjottu
Sijainti
Corsica
Taidan hallusinoida. Äsken tupakkapaikalle käppäili miekkonen, jonka täällä ollessani olen nähnyt vain pyörätuolissa..hän työnsi pyörätuolia, jossa istui hoitsu.

Estate

Well-known member
kouvotsvoni sanoi:
Taidan hallusinoida. Äsken tupakkapaikalle käppäili miekkonen, jonka täällä ollessani olen nähnyt vain pyörätuolissa..hän työnsi pyörätuolia, jossa istui hoitsu.
Epäilyttävää... :doubtful:

Vesku

Maatalousneuvos
Tilanne alkaa olla hallinnassa:
Ulkoportaat melkein valmiit laatoituksen osalta! .... kirvesmies hoitaa huomenna loppuun.
Saunan paneelit + lauteet tilattu AB-woodilta.
( referenssikohteet vähän turhan hienot: http://www.ab-wood.fi/referenssit.htm
Lietteen ajot tehty + kynnötkin loppumassa, isä hoitaa loppuun
Metsän hakkuu- ja hoitotyösuunnitelmat tälle syksylle vetämässä, juuri äsken lähti metsäinssi.
Sonneja ilmoitettu teuraaksi, laskut maksettu yms "juoksevat ja jokapäiväiset" hoidettu....

Tässä ny joutuu sitten kuitenkin lähtemään miettimään erään firman strategioita Vuokattiin huomenillalla.... ehkä kuitenkin jää vapaa-aikaa...

Back to the Sixties 6.-7.10.2006 - Vuokatissa juhlitaan jälleen viikonlopun verran, kuten vain silloin ennen osattiin!

60-luvun musiikki, alkuperäiset artistit ja ainutlaatuinen meininki vetävät Vuokatin täyteen nostalgiannälkäisiä, kun legendaarinen Back to the Sixties valtaa Holiday Club Katinkullan jo 15. kerran. Nostalgiatapahtumien buumin aloittanut Back to the Sixties on aina yhtä suuri tähtihetki niin yleisölle kuin esiintyjillekin. Tänä vuonna tunnelman takeena ovat aidot 60-luvun huippuartistit ja -kokoonpanot.
http://www.vuokatti.fi/uutistoiminto.php

Estate

Well-known member
Meillä on tässä lehmät poikineet pakkanenkin on aika täynnä (joten jos olette ternimaitoa vailla ja täällä suunnalla liikutte, niin meiltä löytyy), joten kävin viemässä pariin naapuriin ternimaitoa, juomassa kahvia ja omenamehua, syömässä piirakkaa ja - tietenkin - puhumassa kylän tapahtumista. :)

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Eikös ternimaidosta sais tehtyä 'terveellistä' majoneesia sulle ja spanielille?:doubtful:

Runar ja Kyllikki

Next door to Alice
Sijainti
Suami
Olen tänään ollut eirtyisen hyvällä tuulella koko päivän.
Suurimpana syynä eräs yksityiselämässäni sattunut tapaus, jossa vanhan sanalaskun mukaan "Paha sai palkkansa" ja kuvainnollisesti Goljat sai Daavidilta turpaan niin että tuntui. :D
Itse olin tuossa Davidin asemassa mutta muutaman puhelinsoiton jälkeen monkansallinen Goljat oli totaalisen lannistettu Suomen lain avulla. :D Goljat kuvitteli olevansa niin iso, että pystyy asettumaan Suomen lain yläpuolelle. Ei pystynyt. :thumbup: