Makkonen
Guest
Onko palkinto samansisältöinen kuin mulla?kouvotsvoni sanoi:Palkitsen itse itseni illalla lähes yhtä huikaisevista suorituksistani.
Tai noh.. miksi edes kysyä.. onhan se varmaan. :alppu: :thumbup:
Onko palkinto samansisältöinen kuin mulla?kouvotsvoni sanoi:Palkitsen itse itseni illalla lähes yhtä huikaisevista suorituksistani.
Tattis.jaska sanoi:onnea :thumbup:
Onnea! Noi on niitä hienoja hetkiä, jolloin tuntee tehneensä jotain hyödyllistäkin ja vielä niin, että tulokset pystyy itsekkin näkemään. Siinä mielessä varmaan riskialtis duuni tuo, että siinä ei oikeestaan oo kuin kaksi mahdollisuutta (ainakaan muiden työntekijöiden silmissä), joko onnistua tai mogata. Ymmärrän siis hyvin nuo huonouniset yöt.JayR sanoi:Huh. Palkitsen itseni oluella tai parilla.
Sain päätökseen tuotannonsuunnittelu urani yhden isoimmista projekteista.
Tänään otettiin meidän työpaikalla suunittelemani uusi työjärjestelmä käyttöön. En yleensä stressaa hirveästi töistä, mutta viime yönä tuli nukuttua aika heikosti, kun koko ajan ajattelin mieten mahtaa homma toimia.
Palautetta tuli. Ei yhtään negatiivista, mutta pari korjausehdotusta jotka pystyin samantien ratkomaan ja toteuttamaan. Oli 'lieviä' paineita, suunnitteluun oli varattu runsaasti aikaa, mutta käytännön totetuksen piti hoitua yhdessä työpäivässä (normaalin työpäivän jälkeen), ettei tuotanto katkea. Nyt on aika loistava fiilis ja nautiskelen viikonlopusta... :ahem:
Hän iskee nykyään maaleja 'meille'.Teemu-84 sanoi:Sain joku tunti sitten e-mailia ex-kärppä J-P Haatajalta.
Sama täällä. Kuulu hirvee musiikin jytke ja taustamelua, sanoja ei laisinkaan.Moe Szyslak sanoi:Mä sain taas haamupuhelun Veskulta.
Tais olla metelistä päätellen bileet käynnissä.
Olisit soittanut takaisin. Sieltä olis tosin aika todennäköisesti vastattu raivokkain äänenpainoin, ettei mitään bileitä ole!Micael sanoi:Sama täällä. Kuulu hirvee musiikin jytke ja taustamelua, sanoja ei laisinkaan.
Itse asiassa vois kyllä aamulla klo: 6.00 soittaa ja herätellä katsomaan aika-ajoja, vaikka maallahan on totuttu heräämään aikaisin, krapulassakin.AJ sanoi:Olisit soittanut takaisin. Sieltä olis tosin aika todennäköisesti vastattu raivokkain äänenpainoin, ettei mitään bileitä ole!
Hyvä kun muistutit!Micael sanoi:Itse asiassa vois kyllä aamulla klo: 6.00 soittaa ja herätellä katsomaan aika-ajoja, vaikka maallahan on totuttu heräämään aikaisin, krapulassakin.
Kyllä, vaikka meitä mustia lordeja onkin monestakin eri lajista.AJ sanoi:Tarkoitatko nyt meitä Sithin mustia lordeja?
Oot tullut kotiin otsanahkaa rypistelemällä? Jossain vaiheessa oot pamauttanut sitten leukas katukivetykseen. Ja housut tarttui betoniporsaaseen.kouvotsvoni sanoi:Jaahas. Housuja ei löydy mistään Savonlinnan suunnalla. Mitähän sitä taas tullut tehtyä..vekkiä leuassa sen lisäksi.:thumbfh:
Akillesjänne kipeänä..ilmankos, kun verta vuotaa. Hyvät hyssykät!AJ sanoi:Oot tullut kotiin otsanahkaa rypistelemällä? Jossain vaiheessa oot pamauttanut sitten leukas katukivetykseen. Ja housut tarttui betoniporsaaseen.