Tänne kaikki merkityksettömät ilmoitukset

kouvotsvoni

Banjottu
Sijainti
Corsica
AJ sanoi:
Nyt pidetäänkin sitten nokanvalkaisukuuri, vai mitä Touho?
Ainaskin sen aikaa, että ajan Joensuuhun Savonlinnasta..kunhan ensin löydän ne housut. Eivät olleet käytävässä tai sängyn alla...hmmm... Tästä ei tullut kuin sanomista taasen.:thumbfh:

AJ

Well-known member
Sijainti
Toinen Maailma
kouvotsvoni sanoi:
Ainaskin sen aikaa, että ajan Joensuuhun Savonlinnasta..kunhan ensin löydän ne housut. Eivät olleet käytävässä tai sängyn alla...hmmm... Tästä ei tullut kuin sanomista taasen.:thumbfh:
Tuli mieleen yks juttu, joka sattui yhdelle tutulle. Se oli ollut laivalla kaveriporukassa, eikä aamulla kans löytänyt housujaan. Se jo kyseli, et voisko joku niist kavereista käydä kattoon, olisko ne jossain käytävällä. Pelkäsi tulleensa discosta yöllä ilman housuja. Mut ei ne sieltä käytävältä löytyneet. Yllättäen ne housut olikin siististi viikattuina sen laukussa!

kouvotsvoni

Banjottu
Sijainti
Corsica
AJ sanoi:
Tuli mieleen yks juttu, joka sattui yhdelle tutulle. Se oli ollut laivalla kaveriporukassa, eikä aamulla kans löytänyt housujaan. Se jo kyseli, et voisko joku niist kavereista käydä kattoon, olisko ne jossain käytävällä. Pelkäsi tulleensa discosta yöllä ilman housuja. Mut ei ne sieltä käytävältä löytyneet. Yllättäen ne housut olikin siististi viikattuina sen laukussa!
Löytyivät..olivatkin kuivaustelineessä, jota en aiemmin älynnyt. Ihan litimärät, sukat kanssa. Kostea meno ollut eilen ainaskin:thumbfh: Mutta ei löydy kännykkää...öywää..

kouvotsvoni

Banjottu
Sijainti
Corsica
Messengerissä pyydin kaveria soittamaan kännyyni, jotta löytyisi. "Ei saada yhteyttä" sanoi ääni raivokkain äänenpainoin:thumbfh:

kouvotsvoni

Banjottu
Sijainti
Corsica
"Virallinen" totuus on, että joku öykkäri heitti miut järveen. Virallista totuutta en tiedä..lompsasta löytyi kuitteja. Baarissa 13,5e tullut höylättyä ja olempa ostanut sen jälkeen KAKSI pizzaakin.:nope: :thumbfh:

jps

nimimerkkien jahtaaja
Sijainti
täällä
Ostin tänään auton, aiempi oli lievästi sanoen loppuunajettu.

AJ

Well-known member
Sijainti
Toinen Maailma
jps sanoi:
Ostin tänään auton, aiempi oli lievästi sanoen loppuunajettu.
Aika myöhäinen ajankohta tehdä autokauppoja. Tosin minä noista aika-asioista mitään ymmärrä.

Mutta onnea! :thumbup:

jps

nimimerkkien jahtaaja
Sijainti
täällä
AJ sanoi:
Aika myöhäinen ajankohta tehdä autokauppoja. Tosin minä noista aika-asioista mitään ymmärrä.

Vitustako, sitä vielä tietää oliko se hyvä kauppa, vuoden päästä voi jo arvailla. Jos joutuu aiemmin arvelemaan niin tuli tehtyä huono kauppa.

AJ

Well-known member
Sijainti
Toinen Maailma
jps sanoi:
Vitustako, sitä vielä tietää oliko se hyvä kauppa, vuoden päästä voi jo arvailla. Jos joutuu aiemmin arvelemaan niin tuli tehtyä huono kauppa.
En minä oo kauppojen onnistumista kommentoinutkaan. Uuden auton ostosta on vaan tapana onnitella. :eek:

jps

nimimerkkien jahtaaja
Sijainti
täällä
AJ sanoi:

Itse asiassa se olikin eilen, toisaalta kauppaa pitää tehdä silloin kun se on kinthaalla.

itsekin olen mennyt palaveriin klo 1 yöllä tullessani auomen turuust, oli kahteen viikkon ainoa aika mikä sopi asiakkaalle. Tavattiin sen konttorilla ja tehtiiin ihan hyvät kauoat.

jps

nimimerkkien jahtaaja
Sijainti
täällä
AJ sanoi:
Uuden auton ostosta on vaan tapana onnitella. :eek:
Onko tapana myös onnitella pesukoneen, television, jauhelihan, jugurttipurkin tai maitotötterön, bussilipun tai tv-luvan ostajaa ?

AJ

Well-known member
Sijainti
Toinen Maailma
jps sanoi:
Onko tapana myös onnitella pesukoneen, television, jauhelihan, jugurttipurkin tai maitotötterön, bussilipun tai tv-luvan ostajaa ?
Kyllä. Mikäli nämä ostokset ovat yhtä harvinaisia kuin uuden auton ostaminen.

Vellu

Kuninkaalleninen
Sijainti
Vantaa, Finland
Päätä särkee ja ei saa pildee, arvaisin.
Tai sitten sai pildee, mut joutui kirjoittaan ton kommentin yksikätisenä.