AJ
Well-known member
Nyt pidetäänkin sitten nokanvalkaisukuuri, vai mitä Touho?kouvotsvoni sanoi:Akillesjänne kipeänä..ilmankos, kun verta vuotaa. Hyvät hyssykät!
Nyt pidetäänkin sitten nokanvalkaisukuuri, vai mitä Touho?kouvotsvoni sanoi:Akillesjänne kipeänä..ilmankos, kun verta vuotaa. Hyvät hyssykät!
Ainaskin sen aikaa, että ajan Joensuuhun Savonlinnasta..kunhan ensin löydän ne housut. Eivät olleet käytävässä tai sängyn alla...hmmm... Tästä ei tullut kuin sanomista taasen.:thumbfh:AJ sanoi:Nyt pidetäänkin sitten nokanvalkaisukuuri, vai mitä Touho?
Tuli mieleen yks juttu, joka sattui yhdelle tutulle. Se oli ollut laivalla kaveriporukassa, eikä aamulla kans löytänyt housujaan. Se jo kyseli, et voisko joku niist kavereista käydä kattoon, olisko ne jossain käytävällä. Pelkäsi tulleensa discosta yöllä ilman housuja. Mut ei ne sieltä käytävältä löytyneet. Yllättäen ne housut olikin siististi viikattuina sen laukussa!kouvotsvoni sanoi:Ainaskin sen aikaa, että ajan Joensuuhun Savonlinnasta..kunhan ensin löydän ne housut. Eivät olleet käytävässä tai sängyn alla...hmmm... Tästä ei tullut kuin sanomista taasen.:thumbfh:
Löytyivät..olivatkin kuivaustelineessä, jota en aiemmin älynnyt. Ihan litimärät, sukat kanssa. Kostea meno ollut eilen ainaskin:thumbfh: Mutta ei löydy kännykkää...öywää..AJ sanoi:Tuli mieleen yks juttu, joka sattui yhdelle tutulle. Se oli ollut laivalla kaveriporukassa, eikä aamulla kans löytänyt housujaan. Se jo kyseli, et voisko joku niist kavereista käydä kattoon, olisko ne jossain käytävällä. Pelkäsi tulleensa discosta yöllä ilman housuja. Mut ei ne sieltä käytävältä löytyneet. Yllättäen ne housut olikin siististi viikattuina sen laukussa!
Aika myöhäinen ajankohta tehdä autokauppoja. Tosin minä noista aika-asioista mitään ymmärrä.jps sanoi:Ostin tänään auton, aiempi oli lievästi sanoen loppuunajettu.
Vitustako, sitä vielä tietää oliko se hyvä kauppa, vuoden päästä voi jo arvailla. Jos joutuu aiemmin arvelemaan niin tuli tehtyä huono kauppa.AJ sanoi:Aika myöhäinen ajankohta tehdä autokauppoja. Tosin minä noista aika-asioista mitään ymmärrä.
Mutta onnea! :thumbup:
En minä oo kauppojen onnistumista kommentoinutkaan. Uuden auton ostosta on vaan tapana onnitella.jps sanoi:Vitustako, sitä vielä tietää oliko se hyvä kauppa, vuoden päästä voi jo arvailla. Jos joutuu aiemmin arvelemaan niin tuli tehtyä huono kauppa.
Itse asiassa se olikin eilen, toisaalta kauppaa pitää tehdä silloin kun se on kinthaalla.AJ sanoi:Aika myöhäinen ajankohta tehdä autokauppoja. Tosin minä noista aika-asioista mitään ymmärrä.
Mutta onnea! :thumbup:
Minkä ihmeen takia ?AJ sanoi:En minä oo kauppojen onnistumista kommentoinutkaan. Uuden auton ostosta on vaan tapana onnitella.
Onko tapana myös onnitella pesukoneen, television, jauhelihan, jugurttipurkin tai maitotötterön, bussilipun tai tv-luvan ostajaa ?AJ sanoi:Uuden auton ostosta on vaan tapana onnitella.
Kyllä. Mikäli nämä ostokset ovat yhtä harvinaisia kuin uuden auton ostaminen.jps sanoi:Onko tapana myös onnitella pesukoneen, television, jauhelihan, jugurttipurkin tai maitotötterön, bussilipun tai tv-luvan ostajaa ?
kui ?Jacques sanoi:vituttaa