kouvotsvoni
Banjottu
Onko "Maajussille morsian"-sarjassa Otto Hokkanen?
kyllä on.. sama hahmo. Itsekin olen kiinnitin huomiota.kouvotsvoni sanoi:Onko "Maajussille morsian"-sarjassa Otto Hokkanen?
Laittakaas jotain tositetta peliin.Jacques sanoi:kyllä on.. sama hahmo. Itsekin olen kiinnitin huomiota.
PekPoy sanoi:Laittakaas jotain tositetta peliin.
"teemu" on tainnut vain ajaa parran valokuvauksia vartenJacques sanoi:kyllä on.. sama hahmo. Itsekin olen kiinnitin huomiota.
107% olisi ollut forumille sopiva luku.kouvotsvoni sanoi:Minut diagnosoidaan vain 2/3 työkyvyttömäksi invaksi, kun aiempi lausunto oli 4/5:thumbfh:
Josta tuli mieleen, jotta eilen istuin junassa penkillä, jonka numero oli 107:ahem:Moe Szyslak sanoi:107% olisi ollut forumille sopiva luku.
Itsehän käytän uimahallissa aina vaatekoppia nro 97.:ahem:kouvotsvoni sanoi:Josta tuli mieleen, jotta eilen istuin junassa penkillä, jonka numero oli 107:ahem:
Onkos sun työkykyisyys lisääntynyt vai oliko nyt jotenkin erilainen testi?kouvotsvoni sanoi:Minut diagnosoidaan vain 2/3 työkyvyttömäksi invaksi, kun aiempi lausunto oli 4/5:thumbfh:
Jos se on, että kaks kolmesta lekurista sanoo, että ei tosta ole ja yks että töihis siitä?burb sanoi:Onkos sun työkykyisyys lisääntynyt vai oliko nyt jotenkin erilainen testi?
Ja mitä tuo noinniinkuin käytännössä tarkoittaa...?
Eli siis mun pomo on luokitellut mut 2/3 työkyvyttömäksi, ainakin mun palkka näyttäis siltä... :thumbdown :nope:OoPee sanoi:Eiku se tarkottaa sitä, että tekee täyspäivästä 40 tuntista työviikkoa, mutta liksaa tulee vaan 26.7 tunnilta!