Älähän nyt. Tiukkaa koneistusta koko sessio! :ahem:Cinderella007 sanoi:Mikä työpuhelu se nyt muka oli Ei meidän jutustelu nyt niin työasiapitoiselta vaikuttanut
Älähän nyt. Tiukkaa koneistusta koko sessio! :ahem:Cinderella007 sanoi:Mikä työpuhelu se nyt muka oli Ei meidän jutustelu nyt niin työasiapitoiselta vaikuttanut
Moe Szyslak sanoi:Älähän nyt. Tiukkaa koneistusta koko sessio! :ahem:
No väljää sittenCinderella007 sanoi:
...eiköhän tämä tästä taas riitä...Sam sanoi:No väljää sitten
Muija meni noloks kun isot pojat vastaskin takaisin. :ahem:Cinderella007 sanoi:...eiköhän tämä tästä taas riitä...
Mä olen ihan liian nuori leikkimään isojen poikien kanssa. :nope:Moe Szyslak sanoi:Muija meni noloks kun isot pojat vastaskin takaisin. :ahem:
Meillä on taas luettu niitä Ingalssin Lauran kirjoja :ahem:Il Tempo Gigante sanoi:Maija Vilkkumaa laulaa radiossa Ingallsin Laurasta.
312T4 sanoi:Meillä on taas luettu niitä Ingalssin Lauran kirjoja :ahem:
Mukavia ja humaaneja kirjoja ne ovat :ahem: Voisivat Suomessa lähettää myös sen TV-sarjan uusintana :thumbup:Il Tempo Gigante sanoi:Taitanevat olla suhteellisen puhtoista ja hyvää luettavaa nykylapsille/nuorille ?
Itsehän en ole em. kirjoja lukenut, mutta TV-sarjaa tuli silloin joskus seurattua 77-%:enttisesti.
Il Tempo Gigante sanoi:Maija Vilkkumaa laulaa radiossa Ingallsin Laurasta.
Kyllähän sä aina yrität meitä härkkiä, mutta meni pupu pöksyyn kun Sam heitti vähän vastinettaCinderella007 sanoi:Mä olen ihan liian nuori leikkimään isojen poikien kanssa. :nope:
Moe Szyslak sanoi:Kyllähän sä aina yrität meitä härkkiä, mutta meni pupu pöksyyn kun Sam heitti vähän vastinetta
Milloinkas tulee Hector, joka laulaa Laurasta?Il Tempo Gigante sanoi:J. Karjalainen laulaa radiossa Häkkisen Laurasta.