Tänne kaikki merkityksettömät ilmoitukset

Mosse

Skidmark
Liittynyt
5.3.1999
Viestit
104235
Sijainti
On earth
Cinderella007 sanoi:
Missä muka? Tukholma on ainakin vaan täynnä pyöreäkärkisiä, paksukorkoisia bootsityylisiä saappaita :nope:
Nyy Joorkissa akat käveli kumppareissa. :D
 

Cinderella007

*söpö*
Liittynyt
4.10.2001
Viestit
3000
Sijainti
Sverige
Mä haluaisin sellaiset kivat värilliset kumpparit, en kyllä shoppailurundeille ja muuten kaupunkikävelyille, mutta haluaisin

Nyt TARVITSEN valkoiset pikkikorkosaappat.
 

Sam

Muumipappa
Liittynyt
2.8.2000
Viestit
34097
Sijainti
Muumilaakso
Cinderella007 sanoi:
Mä haluaisin sellaiset kivat värilliset kumpparit, en kyllä shoppailurundeille ja muuten kaupunkikävelyille, mutta haluaisin

Nyt TARVITSEN valkoiset pikkikorkosaappat.
Meiltä löytyisi punavalkoiset Muumi-kumpparit :thumbup:
 

Sam

Muumipappa
Liittynyt
2.8.2000
Viestit
34097
Sijainti
Muumilaakso
Cinderella007 sanoi:
hmm, kivoja kenkiä sullakin.
:ahem: :ahem: :ahem:

Pidän niitä aina kun mahdollista, mutta kun joutuu pukeutumaan möötteen mustaan pukuun, niin silloin on hieman kieroon katsottu :rolleyes: En kuulemma ole tyylitajuinen :confused:
 

Sam

Muumipappa
Liittynyt
2.8.2000
Viestit
34097
Sijainti
Muumilaakso
Cinderella007 sanoi:
Mä nyt en edelleenkään ymmärrä miksei tämä voisi olla möötteeseehen :nope:
Paljonkas ruotsia puhuvalla cindyllä oli äidinkieli? Ja jos jonkun voi sanoa yksinkertaisesti ja ymmärrettävästi, niin miksi vääntää väkisin hankalampaa ilmausta?
 

Mosse

Skidmark
Liittynyt
5.3.1999
Viestit
104235
Sijainti
On earth
Sam sanoi:
Pidän niitä aina kun mahdollista, mutta kun joutuu pukeutumaan möötteen mustaan pukuun, niin silloin on hieman kieroon katsottu :rolleyes: En kuulemma ole tyylitajuinen :confused:
Eikä mitä. Mun mielestä tommonen vanhoilis-juutalaisen tummapuku on mitä mainion möötte-asu. Hävetti vaan oma vaatimaton vaatekerta.
 

Sam

Muumipappa
Liittynyt
2.8.2000
Viestit
34097
Sijainti
Muumilaakso
Moe Szyslak sanoi:
Soitin tänään työpuhelun +46 alkuiseen numeroon. :rolleyes:
Olem joutunut tekemään moisia riesaksi asti :jaska: :nope:
Samoin myös +44 ja +45 ja varsinkin muutamaan muuhunkin rasittavaan paikkaan.
 

Vilperi

Välimallin jätkä
Liittynyt
20.7.2001
Viestit
4593
Sijainti
Tampere
Jatketaanpas tällä soittolinjalla. Meitsi soitti just äskön elämäni ensimmäisen skype-puhelun. Mutsille. :ahem:
 

Sam

Muumipappa
Liittynyt
2.8.2000
Viestit
34097
Sijainti
Muumilaakso
Vilperi sanoi:
Jatketaanpas tällä soittolinjalla. Meitsi soitti just äskön elämäni ensimmäisen skype-puhelun. Mutsille. :ahem:
Lapseni tykkäävät soittaa mun isoäidille skypellä. Käytetään läppärin omia kaiuttimia ja mikkiä :)
 

Vilperi

Välimallin jätkä
Liittynyt
20.7.2001
Viestit
4593
Sijainti
Tampere
Sam sanoi:
Lapseni tykkäävät soittaa mun isoäidille skypellä. Käytetään läppärin omia kaiuttimia ja mikkiä :)
Vaikuttaahan toi ihan kelpo ohjelmalta. Tosin siitä saisi paljon isomman hyödyn jos asuisi jotain sukulaisia ulkomailla tai olisi itse UP. Mulla toi tuntuu ottavan tosi huonosti ton äänen tämä läppärn oma mikki. Ekaks joutu puhuun melkein suu kiinni tossa mikissä, mutta sitten helpotti kun neuvoin äitin laittamaan lisää äänenvoimakkuutta koneeseen. :thumbup: Mutta olishan joku headset omiaan ton kanssa.
 
Ylös