Nyy Joorkissa akat käveli kumppareissa.Cinderella007 sanoi:Missä muka? Tukholma on ainakin vaan täynnä pyöreäkärkisiä, paksukorkoisia bootsityylisiä saappaita :nope:
Nyy Joorkissa akat käveli kumppareissa.Cinderella007 sanoi:Missä muka? Tukholma on ainakin vaan täynnä pyöreäkärkisiä, paksukorkoisia bootsityylisiä saappaita :nope:
Soon kuulemma muotia. Kertoivat jo kesällä radiossa.Moe Szyslak sanoi:Nyy Joorkissa akat käveli kumppareissa.
Niin on täälläkin.OoPee sanoi:Soon kuulemma muotia. Kertoivat jo kesällä radiossa.
Niionkii...OoPee sanoi:Soon kuulemma muotia. Kertoivat jo kesällä radiossa.
Moderointi on suomeksi asioiden kohtuullistamista.Olga sanoi:Moderointi toimii!
Meiltä löytyisi punavalkoiset Muumi-kumpparit :thumbup:Cinderella007 sanoi:Mä haluaisin sellaiset kivat värilliset kumpparit, en kyllä shoppailurundeille ja muuten kaupunkikävelyille, mutta haluaisin
Nyt TARVITSEN valkoiset pikkikorkosaappat.
hmm, kivoja kenkiä sullakin.Sam sanoi:Meiltä löytyisi punavalkoiset Muumi-kumpparit :thumbup:
:ahem: :ahem: :ahem:Cinderella007 sanoi:hmm, kivoja kenkiä sullakin.
Mä nyt en edelleenkään ymmärrä miksei tämä voisi olla möötteeseehen :nope:Sam sanoi::möötteen
Paljonkas ruotsia puhuvalla cindyllä oli äidinkieli? Ja jos jonkun voi sanoa yksinkertaisesti ja ymmärrettävästi, niin miksi vääntää väkisin hankalampaa ilmausta?Cinderella007 sanoi:Mä nyt en edelleenkään ymmärrä miksei tämä voisi olla möötteeseehen :nope:
Eikä mitä. Mun mielestä tommonen vanhoilis-juutalaisen tummapuku on mitä mainion möötte-asu. Hävetti vaan oma vaatimaton vaatekerta.Sam sanoi:Pidän niitä aina kun mahdollista, mutta kun joutuu pukeutumaan möötteen mustaan pukuun, niin silloin on hieman kieroon katsottu En kuulemma ole tyylitajuinen
Olem joutunut tekemään moisia riesaksi asti :jaska: :nope:Moe Szyslak sanoi:Soitin tänään työpuhelun +46 alkuiseen numeroon.
Lapseni tykkäävät soittaa mun isoäidille skypellä. Käytetään läppärin omia kaiuttimia ja mikkiäVilperi sanoi:Jatketaanpas tällä soittolinjalla. Meitsi soitti just äskön elämäni ensimmäisen skype-puhelun. Mutsille. :ahem:
Vaikuttaahan toi ihan kelpo ohjelmalta. Tosin siitä saisi paljon isomman hyödyn jos asuisi jotain sukulaisia ulkomailla tai olisi itse UP. Mulla toi tuntuu ottavan tosi huonosti ton äänen tämä läppärn oma mikki. Ekaks joutu puhuun melkein suu kiinni tossa mikissä, mutta sitten helpotti kun neuvoin äitin laittamaan lisää äänenvoimakkuutta koneeseen. :thumbup: Mutta olishan joku headset omiaan ton kanssa.Sam sanoi:Lapseni tykkäävät soittaa mun isoäidille skypellä. Käytetään läppärin omia kaiuttimia ja mikkiä
Mikä työpuhelu se nyt muka oli Ei meidän jutustelu nyt niin työasiapitoiselta vaikuttanutMoe Szyslak sanoi:Soitin tänään työpuhelun +46 alkuiseen numeroon.
Mä en vaan osaa taivuttaa tuollaisia vierasperäisiä sanoja suomeksi. :nope:Sam sanoi:Paljonkas ruotsia puhuvalla cindyllä oli äidinkieli??