Tänne kaikki merkityksettömät ilmoitukset

Estate

Well-known member
Liittynyt
23.11.2001
Viestit
11920
Il Tempo Gigante sanoi:
Taitanevat olla suhteellisen puhtoista ja hyvää luettavaa nykylapsille/nuorille ?
On ne varmaan. Luin pari joskus ala-asteella, mutta mun mieli tais silloin jo olla liian epäpuhdas... Kyllä ne varmaan ihan kivoja oli, mutta en kyllä sitten enempää lukenut.
 

Makkonen

Guest
Heräsin puolt tuntia sitten ja kuuppa aivan sekaisin. En tiennyt oli aamu vai ilta. Ei pitäis ottaa pitkiä päiväunia.
 

Olga

.
Liittynyt
13.10.2001
Viestit
40436
Sijainti
lakitukossa
JayR sanoi:
Heräsin puolt tuntia sitten ja kuuppa aivan sekaisin. En tiennyt oli aamu vai ilta. Ei pitäis ottaa pitkiä päiväunia.
Kaikella on puolensa. :rolleyes: Meni reilu parituntinen - ja taju kankaalla täälläkin. :dunno:
 

DFiaA

I told you so
Liittynyt
7.2.2001
Viestit
14430
Olga sanoi:
Kaikella on puolensa. :rolleyes: Meni reilu parituntinen - ja taju kankaalla täälläkin. :dunno:
20-30min lepo on virkistävää, mutta 1.5h kun nukkuu niin taju kankaalla koko illan eikä uni tule yöllä-
 

Makkonen

Guest
Olga sanoi:
Kaikella on puolensa. :rolleyes: Meni reilu parituntinen - ja taju kankaalla täälläkin. :dunno:
Nyt on vaan se ongelma kun tuli nukuttua pari tuntia enemmän kuin normaalisti, niin taitaa jäädä yöunet aika vähiin. Yleensä kun menen päiväunille niin laitan herätyskellon päälle nottei tule nukuttua liikaa. :jaska:
 

Puupää

Señor Member
Liittynyt
25.2.2002
Viestit
27306
Sijainti
Skekkoslovakia
kierrehän tuollaisesta mulle tulee: liian lyhyt yöuni -> illemmalla 17-18 aikaan saattaa torkahtaa -> nukkumaanmenoaikaan ei tule uni -> yöuni liian lyhyt -> illemmalla 17-18 aikaan saattaa torkahtaa -> nukkumaanmenoaikaan ei tule uni -> jne. jne. :(
 

Olga

.
Liittynyt
13.10.2001
Viestit
40436
Sijainti
lakitukossa
Minulla se kyllä uni tulee vaikka heti, mutta ei ehdi paljon nukkumaan ennen perjantaita. Siksi oli ihan ok ottaa kunnon päikkärit (kahden herätyskellon ja kännyherätyksen turvaamana). :rolleyes:
 
Viimeksi muokattu:

Enrique

Well-known member
Liittynyt
18.12.2002
Viestit
1913
Joo kyllä sellaset 30min päikkärit tekee ihan mukavaa, mutta siitä pidemmät menee rappion puolelle. Tänään pitkästä aikaa piti ottaa pienet unoset.
 

Makkonen

Guest
Mutku sanoi:
kierrehän tuollaisesta mulle tulee: liian lyhyt yöuni -> illemmalla 17-18 aikaan saattaa torkahtaa -> nukkumaanmenoaikaan ei tule uni -> yöuni liian lyhyt -> illemmalla 17-18 aikaan saattaa torkahtaa -> nukkumaanmenoaikaan ei tule uni -> jne. jne. :(
Nyt mä näkisin et sä olet asian ytimessä. Oisko sulla lainata seitsemääkymppiä? :doubtful:
 

Olga

.
Liittynyt
13.10.2001
Viestit
40436
Sijainti
lakitukossa
Meinasin äsken ihan väkisin nukkua rattiin. Oli kyllä karmeeta taistelua nukkumattia vastaan. :eek:
 
Ylös