312T4
Lehtori
kouvotsvoni sanoi:Peukalo on auennut yön aikana :nope:
Nyt riittää se juhliminen :wink:
kouvotsvoni sanoi:Peukalo on auennut yön aikana :nope:
Mää mitään juhlinu. Join vaan312T4 sanoi:Nyt riittää se juhliminen :wink:
Tähän en minäkään enää kykene kommentoimaanCinderella007 sanoi::nope: jep, hämmennyin ja menin sanattomaksi. :nope:
On ne varmaan. Luin pari joskus ala-asteella, mutta mun mieli tais silloin jo olla liian epäpuhdas... Kyllä ne varmaan ihan kivoja oli, mutta en kyllä sitten enempää lukenut.Il Tempo Gigante sanoi:Taitanevat olla suhteellisen puhtoista ja hyvää luettavaa nykylapsille/nuorille ?
Kaikella on puolensa. Meni reilu parituntinen - ja taju kankaalla täälläkin. :dunno:JayR sanoi:Heräsin puolt tuntia sitten ja kuuppa aivan sekaisin. En tiennyt oli aamu vai ilta. Ei pitäis ottaa pitkiä päiväunia.
20-30min lepo on virkistävää, mutta 1.5h kun nukkuu niin taju kankaalla koko illan eikä uni tule yöllä-Olga sanoi:Kaikella on puolensa. Meni reilu parituntinen - ja taju kankaalla täälläkin. :dunno:
Nyt on vaan se ongelma kun tuli nukuttua pari tuntia enemmän kuin normaalisti, niin taitaa jäädä yöunet aika vähiin. Yleensä kun menen päiväunille niin laitan herätyskellon päälle nottei tule nukuttua liikaa. :jaska:Olga sanoi:Kaikella on puolensa. Meni reilu parituntinen - ja taju kankaalla täälläkin. :dunno:
Nyt mä näkisin et sä olet asian ytimessä. Oisko sulla lainata seitsemääkymppiä? :doubtful:Mutku sanoi:kierrehän tuollaisesta mulle tulee: liian lyhyt yöuni -> illemmalla 17-18 aikaan saattaa torkahtaa -> nukkumaanmenoaikaan ei tule uni -> yöuni liian lyhyt -> illemmalla 17-18 aikaan saattaa torkahtaa -> nukkumaanmenoaikaan ei tule uni -> jne. jne.
ei oo ku kaksi viiskymppistäJayR sanoi:Nyt mä näkisin et sä olet asian ytimessä. Oisko sulla lainata seitsemääkymppiä? :doubtful:
No ei sitten. :frown:Mutku sanoi:ei oo ku kaksi viiskymppistä
Paha paha, ku ittelläkään ei oo yhtään ja pitäis kerosiinia ostaa.Mutku sanoi:ei oo ku kaksi viiskymppistä
Jotkut maiste eiku taistelevat taskumattia vastaan.Olga sanoi:Meinasin äsken ihan väkisin nukkua rattiin. Oli kyllä karmeeta taistelua nukkumattia vastaan.