Tänne kaikki merkityksettömät ilmoitukset

Tsuhna

Absent Member
Sijainti
Toisaalla
Mielenkiintoinen kisa.. uusintalähtöjä on kaks kertaa minuutissa ja aina siellä on eri autot eturivissä.

Estate

Well-known member
Lumi taisi yllättää Pohjolan Liikentee. Istuskelenpa siis täällä Lohjan pääkirjastossa odottaen...

Olga

.
Sijainti
lakitukossa
No niin. Kyttyy seis. Oon jo kotona. Näittekö kun vilkutin?

Jossain vaiheessa matkaa sattui mukava ruuhka ja jonotettiin kohtalaisessa vastamäessä. Onneksi kaikilla piti renkaat.

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Moe Szyslak sanoi:
Teen ekaa kertaa elämässäni poronkärvennystä.:eek!: :rolleyes:
Hähää, kaik män.:ahem:

Oli semmonen 750 gramman pussi poronlihaa, ja hyvin näytti maistuvan. Olis mennyt enemmänkin.:thumbup:

jupla

Well-known member
Sijainti
Kurjala
Moe Szyslak sanoi:

Oli semmonen 750 gramman pussi poronlihaa, ja hyvin näytti maistuvan. Olis mennyt enemmänkin.:thumbup:
Ihmetykseni heräsi loppukesällä Nuorgamin marketissa, missä poronkäristys oli kilohinnaltaan lähes kaksi kertaa kalliimpaa kuin saksanhirvikäristys. Ei ymmärrä. :confused:

Knoukka

Well-known member
Moe Szyslak sanoi:

Mulla olis noin 60kg hirveä. Suurin osa paistia ja vieläpä vasaa. Enhän mä niitä itte jaksa syödä, mutta joka poikkee Krunikassa tai Vihannissa, tuo pullat mukanaan niin keitän kahvit ja lyön lähtiessä hirvipaistin kainaloon.

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
KnowHow sanoi:
Mulla olis noin 60kg hirveä. Suurin osa paistia ja vieläpä vasaa. Enhän mä niitä itte jaksa syödä, mutta joka poikkee Krunikassa tai Vihannissa, tuo pullat mukanaan niin keitän kahvit ja lyön lähtiessä hirvipaistin kainaloon.
Hyvät on houkutukset!:ahem:

Knoukka

Well-known member
Sam sanoi:
Joo, mutta ei se kuitenkaan laske sisälle, vaikka mukana olisi jonkun muun kuin itsensä tekemää pullaa :nope:
No enhän mä voi kun muija on aina kieltänyt, että "älä laske sitten sisälle".

Micael

Micael
Sijainti
East of Eden
Moe Szyslak sanoi:
Teen ekaa kertaa elämässäni poronkärvennystä.:eek!: :rolleyes:
:thumbup: :thumbup:

Poronkäristys isolla laakealla valurautapannulla aidossa valion perusmeijerivoilla käristettynä :thumbup: :thumbup: :thumbup:
Lisäksi karpalohilloa tai puolukkahilloa sekä puikulaperunoista tehtyä muusia, sitä parempaa ruokaa ei vaan ole.

Estate

Well-known member
Yle sanoi:
Linja-auto kaatui Lohjalla
31.10.2006
Pohjolan Liikenteen bussi on kaatunut kyljelleen Lohjalla.

Bussissa oli viisi matkustajaa, joista yksi loukkaantui lievästi.

Myös kuljettaja oli pelastuslaitoksen mukaan kunnossa.

Vuoroajossa ollut bussi oli matkalla Saukkolasta Lohjan vesitornille päin.

Hälytys kaatumisesta tuli pelastuslaitokselle varttia vaille kolme.

Onnettomuuden syy ei ole vielä selvillä, mutta keli oli erittäin huono, ja myös sivutuuli oli kova.
Olisikohan tässä sitten ollut syy Saukkolan suunnan liikenteen sekoilemiseen tänään. En sitten mennyt ollenkaan Saukkolaan.

Thunder

Vihan aiheuttaja
jupla sanoi:
Ihmetykseni heräsi loppukesällä Nuorgamin marketissa, missä poronkäristys oli kilohinnaltaan lähes kaksi kertaa kalliimpaa kuin saksanhirvikäristys. Ei ymmärrä. :confused:
Luin nopeasti: saksanhirvityskäristys.:eek:

Olga

.
Sijainti
lakitukossa
Luulin, että kakkosella on jalkapallomatsi, mutta siellähän jätkät vain makoilevat pitkin kenttää. Ne pitäisi tuoda suomalaisille kentille, jotka ovat tällä hetkellä väriltään valkoisia. Eivät kehtaisi kovin kauan lumella makoilla. :D

Micael

Micael
Sijainti
East of Eden
Nyt on sisälämpötila + 19,9. Viime talven kovimmilla pakkasilla se käväisi + 16,8 asteessa, saas nähdä, rikotaanko tuo lukema tulevana pakkaskautena.

Kesällä vastaavasti kerrostalokaksioni lämpötila oli hellepäivinä tasaisesti 30 asteen paremmalla puolella, joten keskimäärinhän se on ihan OK.