Juu, sellainen pillerihattu, ettei mee túpeé sekaisin.OoPee sanoi:Olgan tuntee siitä, että hällä on kukkahattu päässä talvikelilläkin!
Juu, sellainen pillerihattu, ettei mee túpeé sekaisin.OoPee sanoi:Olgan tuntee siitä, että hällä on kukkahattu päässä talvikelilläkin!
En olis rohjennut nousta valoisaan aikaan autosta.OoPee sanoi:Olis muuten AIKA noloa, jos Olga onnistuis just tossa kohtaa vetään autonsa kinokseen
Hähää, kaik män.:ahem:Moe Szyslak sanoi:Teen ekaa kertaa elämässäni poronkärvennystä.:eek!:
Ihmetykseni heräsi loppukesällä Nuorgamin marketissa, missä poronkäristys oli kilohinnaltaan lähes kaksi kertaa kalliimpaa kuin saksanhirvikäristys. Ei ymmärrä.Moe Szyslak sanoi:Hähää, kaik män.:ahem:
Oli semmonen 750 gramman pussi poronlihaa, ja hyvin näytti maistuvan. Olis mennyt enemmänkin.:thumbup:
Mulla olis noin 60kg hirveä. Suurin osa paistia ja vieläpä vasaa. Enhän mä niitä itte jaksa syödä, mutta joka poikkee Krunikassa tai Vihannissa, tuo pullat mukanaan niin keitän kahvit ja lyön lähtiessä hirvipaistin kainaloon.Moe Szyslak sanoi:Hähää, kaik män.:ahem:
Oli semmonen 750 gramman pussi poronlihaa, ja hyvin näytti maistuvan. Olis mennyt enemmänkin.:thumbup:
Hyvät on houkutukset!:ahem:KnowHow sanoi:Mulla olis noin 60kg hirveä. Suurin osa paistia ja vieläpä vasaa. Enhän mä niitä itte jaksa syödä, mutta joka poikkee Krunikassa tai Vihannissa, tuo pullat mukanaan niin keitän kahvit ja lyön lähtiessä hirvipaistin kainaloon.
Joo, mutta ei se kuitenkaan laske sisälle, vaikka mukana olisi jonkun muun kuin itsensä tekemää pullaa :nope:Moe Szyslak sanoi:Hyvät on houkutukset!:ahem:
No enhän mä voi kun muija on aina kieltänyt, että "älä laske sitten sisälle".Sam sanoi:Joo, mutta ei se kuitenkaan laske sisälle, vaikka mukana olisi jonkun muun kuin itsensä tekemää pullaa :nope:
:thumbup: :thumbup:Moe Szyslak sanoi:Teen ekaa kertaa elämässäni poronkärvennystä.:eek!:
Olisikohan tässä sitten ollut syy Saukkolan suunnan liikenteen sekoilemiseen tänään. En sitten mennyt ollenkaan Saukkolaan.Yle sanoi:Linja-auto kaatui Lohjalla
31.10.2006
Pohjolan Liikenteen bussi on kaatunut kyljelleen Lohjalla.
Bussissa oli viisi matkustajaa, joista yksi loukkaantui lievästi.
Myös kuljettaja oli pelastuslaitoksen mukaan kunnossa.
Vuoroajossa ollut bussi oli matkalla Saukkolasta Lohjan vesitornille päin.
Hälytys kaatumisesta tuli pelastuslaitokselle varttia vaille kolme.
Onnettomuuden syy ei ole vielä selvillä, mutta keli oli erittäin huono, ja myös sivutuuli oli kova.
Luin nopeasti: saksanhirvityskäristys.jupla sanoi:Ihmetykseni heräsi loppukesällä Nuorgamin marketissa, missä poronkäristys oli kilohinnaltaan lähes kaksi kertaa kalliimpaa kuin saksanhirvikäristys. Ei ymmärrä.
On se hyvä että on positiivinen asenne.Micael sanoi:...joten keskimäärinhän se on ihan OK.