Tänne kaikki merkityksettömät ilmoitukset

Estate

Well-known member
Vesku sanoi:
5 sonnia lähti aamulla teuraaksi. Yhdestä otan takapään palautuksena, puoliksi limousine n 800 kg elopainoa.... Jos Micaelia (ja Moeta ) kovasti asia kiinnostaa, niin voisin vielä myydä muutaman kilon paistia ( 8 e/kg) tai jauhelihaa 7 e/kg... Alle parin kilon paloja ei myydä.
Tuntuu, ettei mitään saa mihinkään. Siis teuraaksi tai ternivasikoita veke...

Runar ja Kyllikki

Next door to Alice
Sijainti
Suami
Micael sanoi:
Asiaa sivuten, Genelecin pikkuiset A-1030 aktiivikaksitiekaiuttimet antavat tehoa basso 80w ja diskantti 50w ja äänenpaineen huippuarvo on ≥115 dB SPL @ 1m ja vapaakenttätaajuusvaste 55 Hz - 18 kHz. Ko. kaiuttimet lienevät sarjassaan yhdet maailman parhaista ja vaativat siis toimiakseen vielä kunnollisen esivahvistimen kuten vaikkapa Rotel:

Mitä tuo liukuvoidepullo tekee kuvassa? :doubtful: :doubtful: :doubtful:

kouvotsvoni

Banjottu
Sijainti
Corsica
Eilen minulle tuli keski-ikäinen sanomaan selvinpäin kylän hirvipeijaisissa, jotta silmistäni loistaa elämänilo ja tulevaisuuden usko.. Oikeaan kyllä osui, mikä oli suht pelottavaa:eek:

Olga

.
Sijainti
lakitukossa
Olisin kovin onnellinen, jos joku ilmoittaisi vaikkapa tekstarilla, että tänään ei tarvitsekaan mennä töihin. Tarkistan viestitilanteen, kun tulen koiran kanssa ulkoa. :dunno:

Estate

Well-known member
Ilmeisesti mokasin kellonsiirron kännykkäni osalta.
Olin laittanut sen herättämään 6:15, mutta noustuani ja kolisteltuani suihkuun minulle selvisi (äitini tuli huomauttamaan asiasta), että kello olikin tunnin vähemmän. :eek:

Teme-84

Well-known member
Sijainti
Kokkola
S.A sanoi:
Ilmeisesti mokasin kellonsiirron kännykkäni osalta.
Olin laittanut sen herättämään 6:15, mutta noustuani ja kolisteltuani suihkuun minulle selvisi (äitini tuli huomauttamaan asiasta), että kello olikin tunnin vähemmän. :eek:
Sinä sitten olet noheva kun heräät aikaisemmin kuin armeijan väki :D Omana aikanani aikaisin herätys taisi olla pioneereilla, 5.30. Itsehän sain onneksi olla viimeisenä (06.30) heränneessä kasarmissa :ahem:

Thunder

Vihan aiheuttaja
Nyt on aika karauttaa Lahteen katsomaan jääkaappia toisen hajonneen tilalle.
Jääkaappi on ostettu 2004 ja turvatakuuta on 4 vuotta. Tulevat sitten uuden jääkaapin kanssa tänne tuomaan ja ottamaan vanhan pois.

Jääkaapinkorjaaja tuli katsomaan sitä ja vilkaisi 5 minuuttia, totesi ettei voi korjata, höpisi siinä jotain, että kylmävuoto on levinnyt jääkaapin takaseinän täyteen.

Ensin kuukausi sitten hajosi telkkari, se korjattiin kuntoon, juotokset kun oli laitettu aivan liian vähän siihen telkkariin (Finlux 32") ja sekin on turvatakuulla 5 vuotta ja ostettu 2004. Sitten myöhemmin hajoaa jääkaappi (UPO).

NotShee

?aotuo ätiM
Sijainti
Lund, Skåne
Olin asettanut (oikeaan aikaan käännetyn, mutta sillä ei ole nyt väliä) kännykän herättämään klo 6.50. Heräsin aamulla ja katsoin kelloa: 6:30 - vielä 20 min aikaa ennen kuin pitää nousta. Odottelin vähän aikaa, katsoin kelloa: 7:17.

Onneksi ei ollut kiire. :thumbfh:

Estate

Well-known member
Teemu-84 sanoi:
Sinä sitten olet noheva kun heräät aikaisemmin kuin armeijan väki :D Omana aikanani aikaisin herätys taisi olla pioneereilla, 5.30. Itsehän sain onneksi olla viimeisenä (06.30) heränneessä kasarmissa :ahem:
Herään arkisin 5.30-7.00. Yleisimmin ehkä siinä kuuden ja puoliseitsemän välillä.

Sam

Muumipappa
Sijainti
Muumilaakso
Micael sanoi:
Tällanen viikko tämä sitten:

(Lähde: Ylen TekstiTV)
:D :D

Jo on hyvä ajankohta. Vaimo aloitti yövuoroihin valmistautumisen nukkumalla koko päivän mittaiset päikkärit - yöunien jälkeen :eek!:

Thunder

Vihan aiheuttaja
Univiikon tapaus: Levottomat jalat -oireyhtymä?

Meinaako se univajeus sitä, että jalat alkavat olla levottomia ja sitten vain hölkkäkävellään unissa koko yön ja aamulla ihmetellään kovasti, että miksi noin ramasee?