Olga
.
Muistelen sinunkin nukahtavan aika nopeasti. :wink:OoPee sanoi:Kyllä multakin parin-kolmen tunnin päiväunet tarvitatessa irtoo ja vielä helpohkosti :ahem:
Muistelen sinunkin nukahtavan aika nopeasti. :wink:OoPee sanoi:Kyllä multakin parin-kolmen tunnin päiväunet tarvitatessa irtoo ja vielä helpohkosti :ahem:
Jep, silloin on sellainen mukavan leppoinen ja raukea fiilis.haju sanoi:Päiväunissa parasta on se hetki, kun on siinä nukahtamisen rajamailla.
No mulla tulis muutama parempi fiilis mieleen, mutten viitti sanoa ääneen, tai siis kirjoittaa näkyvästi.haju sanoi:Äkkiseltään ei monta yhtä miellyttävää tunnetta tule mieleen.
Se kanssa on aika mukava fiilis kun alkaa filmi katketa anestesialääkärin tuikattua nukutusainetta suonistoon Nimim. kokemusta onhaju sanoi:parasta on se hetki, kun on siinä nukahtamisen rajamailla. Äkkiseltään ei monta yhtä miellyttävää tunnetta tule mieleen.
Mulle tuli mieleen Häkkisen kommentti Eau Rougen läpiajamisesta.burb sanoi:No mulla tulis muutama parempi fiilis mieleen, mutten viitti sanoa ääneen, tai siis kirjoittaa näkyvästi.
Kokemusta on mullakin, vuosien takaa. Mutta fiilis ei ollut kovin hyvä, nimittäin ennen nukutusta olin lukenut Nakke Nakuttaja-sarjakuvalehteä ja se jäi pahasti kesken kun piti jo mennä nukutettavaksi. Ja nukutuksesta herättyäni oli julmettu kurkkukipu ja kipeä olo.Teemu-84 sanoi:Se kanssa on aika mukava fiilis kun alkaa filmi katketa anestesialääkärin tuikattua nukutusainetta suonistoon Nimim. kokemusta on
Itelläni oli poskionteloleikkaus. Oli vaan hirveä olo tosiaan kun heräsi.. Julmetunmoinen kipu vielä kaiken lisäksi. Oli joutunut lääkäri ronkkimaan vielä nenän väliseinääkin, se kun oli mennyt lapsena vinoon kun yksi huitaisi pulkalla naamaan että osui nenään..burb sanoi:Kokemusta on mullakin, vuosien takaa. Mutta fiilis ei ollut kovin hyvä, nimittäin ennen nukutusta olin lukenut Nakke Nakuttaja-sarjakuvalehteä ja se jäi pahasti kesken kun piti jo mennä nukutettavaksi. Ja nukutuksesta herättyäni oli julmettu kurkkukipu ja kipeä olo.
Kitarisat leikattiin.
Kuten sanoin, ei monta vastaavaa tule mieleen. Itsellänikin oli ensimmäisten joukossa tuo Naturalin mainitsema Häkkisen kommentti Eau Rougen läpiajamisesta. :ahem:burb sanoi:No mulla tulis muutama parempi fiilis mieleen, mutten viitti sanoa ääneen, tai siis kirjoittaa näkyvästi.
Saattaa olla, ettei nyt juuri jouda maistelukeikalle. Mutta mitä on pätkiskakku? Pätkispatukoita koristeena?:doubtful:S.A sanoi:Suuntaan tästä kohta kaupan kautta kotiin tarkoituksenani leipoa pätkiskakku. Saa tulla maistelemaan, jos jotain syötäväksi kelpaavaa saan aikaan.
Vai pätkätyöllisyyttä kiven sisässä?Tolerantti sanoi:Saattaa olla, ettei nyt juuri jouda maistelukeikalle. Mutta mitä on pätkiskakku? Pätkispatukoita koristeena?:doubtful:
Pätkiksiähän siinä käytetään, ei tosin koristeena. Pistetään pieniksi ja sulatetun rasvan sekaan. Koko alkuperäinen (?) ohje löytyy tuolta http://www.ruokala.tv/Public/Reseptit?func=resepti&id=4621&rec_title_part=p%E4tkiskakku&recpa_id=&user_rec=&from= itse tein hiukan muunnellun version.Tolerantti sanoi:Saattaa olla, ettei nyt juuri jouda maistelukeikalle. Mutta mitä on pätkiskakku? Pätkispatukoita koristeena?:doubtful:
Minä en tiedä. Muistaakseni voitin kuitenkin tivan, jossa oli palkintona "F1-forumin paras googlettaja" -titteli. Nyt en ole kuitenkaan tuosta palkinnosta ole ihan varma.burb sanoi:Kukas muuten tietää/arvaa mistä tuo mun pitkäaikainen signature: "Tulkoon waikka wiisi, tämä mies ei pelkää!" on peräisin?
Quuqlettamatta tietty.
Löytyy netistä myös versiona jossa yksi kirjain on eri, ja silloin merkitys muuttuu 'jonniinverran'.
Micael sanoi:Tulipa ostettua koneeseen kunnon kaiuttimet, Logitech Z-5400 (5.1) THX. Asennuksessa ja säätöjen laittamisessa meni hieman aikaa mutta nyt nekin on kohdallaan. On se vaan erilainen äänimaailma kunnon kajareista PC:ssäkin.
310 W, heh. Pomppuwatit laskettu yhteen. En välttämättä ymmärrä, miksi kaiutinsarjaan laitetaan tuollaisia herkkuja, mutta voihan niistä ihan hyötyäkin olla (ei tartte vetää kuin 1 piuha tietokoneesta kajareihin).Verkkokauppa sanoi:Logitech Z-5400 Digital 5.1 THX 310W.
Monipuolisilla liitännöillä varustettu tehokas THX-hyväksytty surround-järjenstelmä.
# Digitaalisisääntulot tukevat: Dolby® Digital, DTS® ja DTS® 96/24 sekä PCM (pakkaamaton stereoääni) 44.1 kHz/16bit.
# Sisääntulot: Kaksi optista ja koaksiaalinen digitaalisisääntulo.
# Analogisisääntulo 3x3,5mm liittimillä (6 kanavaa)
# Analogisisääntulo 3,5mm liittimellä esim.kannettavaa CD-soitinta varten (stereo)
# Kuulokeliitäntä.
Vellu sanoi:310 W, heh. Pomppuwatit laskettu yhteen. En välttämättä ymmärrä, miksi kaiutinsarjaan laitetaan tuollaisia herkkuja, mutta voihan niistä ihan hyötyäkin olla (ei tartte vetää kuin 1 piuha tietokoneesta kajareihin).
Harmittaa, kun en oo vieläkään saanut omia kajareita. Noi 3 lisäkajaria on jo.
Yhteenlaskettuna 195 W, mutta RMS-watteja.
Edit: Ei oo tarkoitus väheksyä tota pakettia, lähinnä alkoi kiinnostaa, minkälainen toi paketti on ja toi kuvaus oli taas tollanen markkinamiesten kuvaus ja se huvitutti.
toleranssisiipi sanoi:DVD-soittimen yks kaiuttimen liitäntä näyttäis olevan vähän paskana.
Aloin sitä tossa vähän tutkimaan. Aloitin tutkimuksen avaamalla kannen ja ottamalla sähköiskun. Seuraavaksi irrotin töpselin.
Mitäköhän sitten tekis.