NotShee
?aotuo ätiM
Koetitko itse, Ruunari, yöpyä tuolla lailla? Toki saa K.Yrjolakin vastata.
Onko hän kaupan?kouvotsvoni sanoi:Kohta lähden ostamaan kaktuksen.
Ei hän vaan se:ahem:Ylen Sankia Priha sanoi:Onko hän kaupan?
kouvotsvoni sanoi:Ei hän vaan se:ahem:
En haluaisi koeajaa, tulee kuset ihan jostain muusta kuin normaalista päästä.kouvotsvoni sanoi:Ei hän vaan se:ahem:
:thumbup:Runar ja Kyllikki sanoi:Itsehän olin Keniassa BB-Kakin ja K.Yrjölän kanssa. .
:thumbup: Lempparisarjoja, vaikka pidänkin sitä vähän 'näyteltynä'.Amazing Race vieraili Suomessa
13.11.2006 14:12
Maikkarilla esitettävä suosittu tosi-tv-ohjelma Amazing Race on vieraillut Suomessa asti. Ympäri maailmaa reissaavia kilpailijoita seuraava ohjelma käväisi kesällä Helsingissä, Turussa, Lohjalla ja Ylöjärvellä.
Kilpailijoiden ensimmäisenä tehtävänä oli löytää Helsingissä Ravintola Kappeli ja siellä oleva tietokone saapunutta sähköpostiviestiä varten. Esplanadilta matka jatkui junalla Pirkanmaan suuntaan Ylöjärvelle, missä oli vuorossa suohiihtoa ja -ryömintää.
Seuraava vihje vei kilpailijat Turun kautta Lohjalle ja siellä sijaitsevaan Tytyrin kaivokseen. Viimeinen kohde oli jälleen Helsinki ja Olympiastadionin torni, johon osallistujien piti kiivetä.
Kymmenenteen tuotantokauteen kuuluva jakso esitettiin Yhdysvalloissa sunnuntaina, mutta Suomessa sen näkemistä joutuu odottamaan vielä tovin. Maikkari aloittaa pian ohjelman kuudennen kauden jaksojen esittämisen.
Amazing Racessa joukkueet kilpailevat suorittamalla erilaisia tehtäviä ympäri maailman. Kilpailu alkaa jostakin Yhdysvaltain kaupungista ja päättyy aikanaan samaan tai lähes samaan paikkaan. Joukkueita putoaa sen mukaan, kuka saapuu viimeisenä etapille. Voittajajoukkue saa miljoona dollaria.
Kuin myös.Il Tempo Gigante sanoi:Saatanpa tässä ottaa kohta pienet torkut, saatanpa hyvinkin.
Kauniita unosia teille molemmille :thumbup:Olga sanoi:Kuin myös.
Yövyiksä siellä kuopassa? Mä en yöpynyt mutta mulla ei oo havaintoo mihin te Kakin kanssa menitte siitä hotellilta.K.Yrjola sanoi:Ois tosi hienoa jos sais tietää et meniks iTG nukkumaan ja jos, niin milloin hän on aikova herätä.
Stailaa pappi kera Fab5:n:thumbup:Sam sanoi:Ohhoh :eek!: :eek!: :eek!:
Juuri YLE:n Teemalla joku puhuja totesi: Homoseksuaalisten henkilöiden työskentely kirkossa on ennemmin siunaus kuin paheksuttava asia.