Olga
.
No ne meni tietysti kakille.Runar ja Kyllikki sanoi:Yövyiksä siellä kuopassa? Mä en yöpynyt mutta mulla ei oo havaintoo mihin te Kakin kanssa menitte siitä hotellilta.
No ne meni tietysti kakille.Runar ja Kyllikki sanoi:Yövyiksä siellä kuopassa? Mä en yöpynyt mutta mulla ei oo havaintoo mihin te Kakin kanssa menitte siitä hotellilta.
Shhh! Älä paljasta kaikkee etukäteen!Olga sanoi:Tutteli Hammermnanilla (ent. Mensonen, Tiivola) ihan harmaa tukka.
Kylläpä aika rientää.
En en. Siksi kirjoitinkin tuon nimen väärin. :wink:AJ sanoi:Shhh! Älä paljasta kaikkee etukäteen!
Hemmetti. En huomannut mitään. :eek!:Olga sanoi:En en. Siksi kirjoitinkin tuon nimen väärin. :wink:
Eivät ne olleet keksineet syyksi muuta kuin alhaista verenpainetta. Onneksi Nyt voin taas jatkaa hyvällä omatunnolla riitelyä tämän henkilön kanssa.Cinderella007 sanoi:Heräsin aamulla tietoon, että yksi minulle hyvin tärkeä ihminen on sairaalassa, eivätkä he ihan tiedä, mikä häntä vaivaa. Huomenna kuvaavat pään sisältöä, toivottavasti eivät löydä mitään ylimääräistä ja pyörtyilemiset voidaan selittää väsymyksellä tai jollain vastaavalla.:frown:
.
Hyvä hommaCinderella007 sanoi:Eivät ne olleet keksineet syyksi muuta kuin alhaista verenpainetta. Onneksi Nyt voin taas jatkaa hyvällä omatunnolla riitelyä tämän henkilön kanssa.
Ai tuo riiteleminen...Empä nyt tiedä. Mutta ei sillä, minusta alkaa tulla jo aika hyvä siinä, enää en käy edes ihan heti itkemään:nope:kouvotsvoni sanoi:Hyvä homma
Sitä lähinnä, jotta ei ollut vakavaa, minä teidän riitelyistä välitäCinderella007 sanoi:Ai tuo riiteleminen...Empä nyt tiedä. Mutta ei sillä, minusta alkaa tulla jo aika hyvä siinä, enää en käy edes ihan heti itkemään:nope:
:tongue:kouvotsvoni sanoi:Sitä lähinnä, jotta ei ollut vakavaa, minä teidän riitelyistä välitä
Tarkempi asiayhteys voisi selventää.kouvotsvoni sanoi:Mikähän lyhenne asuntojen yhteydessä on KT? Wikipedia ei paljoa auttanut..
* KT = kasvatustieteen tohtori
* KT = kunnallinen työmarkkinalaitos
* Kt = kunnallistutkinto
* kt = kilotavu
* kt = kenttätykistö
* kt = kilotonni
Vai tulisko mukana kenttätykistö
Ei kun oli notta 3h(uonetta siis)+kt+s(auna siis).Formulanomi sanoi:Tarkempi asiayhteys voisi selventää.
KT = Kunnallistekniikka
KT = Kerrostalo (veikkaan tätä)
Oliskohan tuossa asiayhteydessä ihan vaan keittiö?kouvotsvoni sanoi:Ei kun oli notta 3h(uonetta siis)+kt+s(auna siis).
Jotenkin tuntuisi oudolta, jotta se olisi ympätty tuonne mukaan.. lisätään vihjeitä Samassa talosta olevien kohteitten tiedoissa puhutaan keittiöistä ja keittokomeroista.. "2h+kk+s" "4h+k+s"..Olga sanoi:Olisko kaapeli-tv?
Sekin kuulostas oudolta, kun toisessa kohteessa ollut pelkkä k.. voishan se toki ollakin, ja epäilen jotta jonkin sortin keittiöstä kyse.VR sanoi:Oliskohan tuossa asiayhteydessä ihan vaan keittiö?
Keittiö tuo sitten on, heittiö!kouvotsvoni sanoi:Sekin kuulostas oudolta, kun toisessa kohteessa ollut pelkkä k.. voishan se toki ollakin, ja epäilen jotta jonkin sortin keittiöstä kyse.