Tänne kaikki merkityksettömät ilmoitukset

Vellu

Kuninkaalleninen
Sijainti
Vantaa, Finland
kouvotsvoni sanoi:
Varmaan samasta syystä, kun formuloissa ei ylivoimaisesta voitosta saa lisäpisteitä.
Ei oo ihan sama asia. Jos saa kaksien tolppien välistä kerralla esimerkiksi kroketissa, niin silloin saa kaksi ylimääräistä lyöntiä. Tai ainakin muistaakseni. Riippuu eniten tietysti siitä mihin vertaa ;-)

kouvotsvoni

Banjottu
Sijainti
Corsica
Vellu sanoi:
Ei oo ihan sama asia. Jos saa kaksien tolppien välistä kerralla esimerkiksi kroketissa, niin silloin saa kaksi ylimääräistä lyöntiä. Tai ainakin muistaakseni. Riippuu eniten tietysti siitä mihin vertaa ;-)
Amerikkalaisessa jalkapallossa saa paljon enemmän pisteitä, jos on körmy ja pääsee lihamuurin läpi maaliin juoksemaan, kuin jos olisi potkusihti kohdillaan.

Vellu

Kuninkaalleninen
Sijainti
Vantaa, Finland
Länget on aina länget. Niistä saa ainakin henkisen yliotteen, kun ei muuta saa. Samaa tietty sovelletaan meillä sulkapallossa (eli jos saa sulan menemään vastustajan längistä, niin se on melkein jo kokonaisen erän voitto). Ja myöskin paidassa mahdollisesti olevasta suurriistasta saa sulkia hattuun (jos sattuu olemaan vaikka leijonan kuva paidassa, niin on sitten suurriistanpyytäjä yhden leijonan saldolla).

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
jps sanoi:
Aattelin avioerota.
Jaahas. Voimia nyt vaan sinnekin. Jos tilanne on lopullinen, niin kannattaa se ratkaisu tehdä. Jos on toivon pilkahduskin jäljellä niin katso kortit ennenkuin on myöhäistä.

Runar ja Kyllikki

Next door to Alice
Sijainti
Suami
Olga sanoi:
:confused:

Itsehän olin eilisen iltaa kuuntelijana ja 'harjoitusvastustajana' yhdelle
avioeroa harkitsevalle. Yritin saada häntä miettimään ratkaisua vähän
laajemmin kuin hän tällä hetkellä ajattelee. Vaikutukset ovat kuitenkin
ajallisesti ja asiallisesti kauaskantoiset ja näkyvät lasten elämässä koko
loppuelämän ajan. Vaikutukset näkyvät ja tuntuvat olipa ratkaisu mikä
tahansa.
Jos avioero on mielessä, niin se suhde useimmiten on jo niin helvettiä, että turha siinä vaiheessa on enää edes miettiä asiaa tarkemmin.
Asioilla on taipumus järjestyä, lasten takia ei kannata jättää eroamatta, koska tulehtunut tilanne avioliitossa tekee lastenkin elämästä ankeaa.

Olga

.
Sijainti
lakitukossa
Runar ja Kyllikki sanoi:
Jos avioero on mielessä, niin se suhde useimmiten on jo niin helvettiä, että turha siinä vaiheessa on enää edes miettiä asiaa tarkemmin.
Asioilla on taipumus järjestyä, lasten takia ei kannata jättää eroamatta, koska tulehtunut tilanne avioliitossa tekee lastenkin elämästä ankeaa.
Tuo oli niin 'tuore' juttu, ettei ko. henkilö ollut vielä puhunut siitä kenellekään,
ja silloin ei lisämiettiminen ole pahasta. Varsinaisia riitojakaan ei ole, on vain
tylsää. Tietysti kaikki taaplaa tavallaan. Mikäpä minä olen sanomaan.

Micael

Micael
Sijainti
East of Eden
jps sanoi:
Aattelin avioerota.
Harkitse ja katso tilannetta. Jos siltikin jatkaminen näyttää turhalta niin ero voi olla ainoa ratkaisu, mutta se koskee pitkään sen jälkeen. Joskus se voi myös selkiyttää tilannetta ja aikaa myöten teistä voi tulla hyvätkin ystävät keskenänne. Jos on lapsia niin heille olette yhä isä ja äiti, vaikka eronneenakin.

nimim. 11 vuotta sitten eronnut.

Cinderella007

*söpö*
Sijainti
Sverige
Heräsin aamulla tietoon, että yksi minulle hyvin tärkeä ihminen on sairaalassa, eivätkä he ihan tiedä, mikä häntä vaivaa. Huomenna kuvaavat pään sisältöä, toivottavasti eivät löydä mitään ylimääräistä ja pyörtyilemiset voidaan selittää väsymyksellä tai jollain vastaavalla.:frown:

Viikonloppu on tosin jo niin, että voin lentää Ruotsiin sairaalaseuraksi.

kouvotsvoni

Banjottu
Sijainti
Corsica
Cinderella007 sanoi:
Heräsin aamulla tietoon, että yksi minulle hyvin tärkeä ihminen on sairaalassa, eivätkä he ihan tiedä, mikä häntä vaivaa. Huomenna kuvaavat pään sisältöä, toivottavasti eivät löydä mitään ylimääräistä ja pyörtyilemiset voidaan selittää väsymyksellä tai jollain vastaavalla.:frown:

Viikonloppu on tosin jo niin, että voin lentää Ruotsiin sairaalaseuraksi.
Kaverilla tuli pyörtyilykohtauksia heikotusta ym. Selvisi lopulta, jotta kyseessä oli colitis ulcerosa, joka pisti heikottamaan.. Toivottavasti ei ole mitään vakavaa kuitenkaan.

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
kouvotsvoni sanoi:
Kaverilla tuli pyörtyilykohtauksia heikotusta ym. Selvisi lopulta, jotta kyseessä oli colitis ulcerosa, joka pisti heikottamaan.. Toivottavasti ei ole mitään vakavaa kuitenkaan.
- Mikä vitun colitis ulcerosa? :confused:
- Se on haavainen paksusuolen tulehdus!
- No miks helvetissä se ei heti sanonu niin? :mad:

kouvotsvoni

Banjottu
Sijainti
Corsica
OoPee sanoi:
- Mikä vitun colitis ulcerosa? :confused:
- Se on haavainen paksusuolen tulehdus!
- No miks helvetissä se ei heti sanonu niin? :mad:
Kyllä hän sen selosti, vaikka tiesinkin ilman selostustakin minkä tason tauti kyseessä:frank: Enpähän vaan pistänyt selostetta, jotta jollakulla tietämättömällä kuukletettavaa:eek:

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
kouvotsvoni sanoi:
Kyllä hän sen selosti, vaikka tiesinkin ilman selostustakin minkä tason tauti kyseessä:frank: Enpähän vaan pistänyt selostetta, jotta jollakulla tietämättömällä kuukletettavaa:eek:
No mä muistelin, että kyseessä olis just nimenomaan toi haavainen paksusuolen tulehdus :frank:

kouvotsvoni

Banjottu
Sijainti
Corsica
OoPee sanoi:
No mä muistelin, että kyseessä olis just nimenomaan toi haavainen paksusuolen tulehdus :frank:
En minä sinua tarkoittanutkaan, kun arvelin jotta sinulla tuon puolen jutut hallussa muutoinkin:eek:

Olga

.
Sijainti
lakitukossa
Olipa tyhmä yö. Muutenkin nukkumiselle jäi liian vähän aikaa ja sen vähän 'nukkumisen' ajan näin painajaisia ja heräsin varttitunnin välein. :frown: Erittäin harvinaista - onneksi.

Runar ja Kyllikki

Next door to Alice
Sijainti
Suami
Olga sanoi:
Olipa tyhmä yö. Muutenkin nukkumiselle jäi liian vähän aikaa ja sen vähän 'nukkumisen' ajan näin painajaisia ja heräsin varttitunnin välein. :frown: Erittäin harvinaista - onneksi.

Itsehän olin Keniassa BB-Kakin ja K.Yrjölän kanssa. Kumma tapa siellä, että Aids-sairaalat on samassa rakennuksessa mihin majoitetaan turisteja. Oli aika karseen näköisiä tapauksia siellä.
Paikalliset maajussit ovat keksineet oivan tavan yöpyä: kaivavat maahan poteron, jossa nukkuvat seisoma-asennossa, pää maanpinnan yläpuolella. Laittavat päänsä päälle tarkalleen ympäristön värisen naamiohuivin, jolloin eivät erotu ollenkaan ympäristöstä mutta näkevät itse harsomaisen huivin läpi ympäristön mahdolliset uhat.
Matka hotellilta Nairobiin junan avovaunussa niikerisporukan kanssa viskiä siemaillen oli yksi reissun ehdottomia kohokohtia, vaikka K.Yrjölälle ei aluksi meinannutkaan niikerisviski maistua. Noh, alkoihan se sitten maistua ja kuulimme paljon hyviä tarinoita. Lienen kuitenkin ollut aika humalassa koska en muista niistä yhtäkään. :( Taksilla sieltä Nairobista kuitenkin hotellille tultiin perille. Tällöin K.Yrjölä vaati mua ja Kakia vaihtamaan sukat.

NotShee

?aotuo ätiM
Sijainti
Lund, Skåne
Runar ja Kyllikki sanoi:
Paikalliset maajussit ovat keksineet oivan tavan yöpyä: kaivavat maahan poteron, jossa nukkuvat seisoma-asennossa, pää maanpinnan yläpuolella. Laittavat päänsä päälle tarkalleen ympäristön värisen naamiohuivin, jolloin eivät erotu ollenkaan ympäristöstä mutta näkevät itse harsomaisen huivin läpi ympäristön mahdolliset uhat.
:D :D :D :D :D :ahem: :ahem: :thumbup: