Käytä tiskiainetta Fairya tai vastaavaa, se on ikkunnanpesuun muutenkin ihan parasta kamaa.VR sanoi:Pesin just ikkunat yhtä pientä ikkunaa lukuunottamatta, kun loppui ikkunanpesuaine.
Käytä tiskiainetta Fairya tai vastaavaa, se on ikkunnanpesuun muutenkin ihan parasta kamaa.VR sanoi:Pesin just ikkunat yhtä pientä ikkunaa lukuunottamatta, kun loppui ikkunanpesuaine.
Eikös Moe kertonut sulle, että ne tuo sen hurrin takas?Runar ja Kyllikki sanoi:Tuossa kun muutaman päivän kuluttua ampuvat avaruuteen sen ruotsalaisen niin on tosiaan hieno tapahtuma.
Veilä innokkaammin tosin odottelen sitä, että alkaisivat ampua sinne avaruuteen tamperelaisia.
Ahaa, en oo kuullutkaan. Täytyy kokeilla. Paitsi nyt täytyy tehdä ruokaa.jps sanoi:Käytä tiskiainetta Fairya tai vastaavaa, se on ikkunnanpesuun muutenkin ihan parasta kamaa.
Saksalainen kaverini näkyy Google Earthissa kaivelemassa autonsa tavaratilaa vanhempiensa pihamaalla tuolla Saksassa.KnowHow sanoi:Löysin itseni noin 90% todennäköisyydellä Google Earthista. Helsingin seudulta on uudet tarkat päivitykset viime kesältä, joissa oma paikkani, kellonaika, vaatetus, auton paikka ja väkimäärä täsmäävät... aika jännältä tuntuisi jos olisi sattunut!
Siis kalan sisällä ?AJ sanoi:Uusimman Google Earthin mukaan Robbie Fowler näkyy olevan kalassa.
Haikala?jps sanoi:Siis kalan sisällä ?
Vaan ei oo enää.Olga sanoi:Tuossa toikissa se joulun ilosanoma on vielä kertomatta.
Odotettavissa postiluukun kolinaa?Moe Szyslak sanoi:Sain joulukortit kirjoitettua. :ahem:
Aika monella.Micael sanoi:Odotettavissa postiluukun kolinaa?
Omat lähetettävät on vielä kirjottamatta mutta osoitteet on jo valmiina printattuna. Ens viikolla taitaa lähteä postiin.Moe Szyslak sanoi:Aika monella.
Jokunen tulee varmaan tännekin.
Olen raakannut kaikki ns. pakolliset ylimääräiset poijes. Esim. eno saa tyytyä omaan lämpimään käteen.
Niin, jos olis viksu niin tekis noi koneelle. Mutta sitten niistä jää 'henki' puuttumaan.Micael sanoi:Omat lähetettävät on vielä kirjottamatta mutta osoitteet on jo valmiina printattuna. Ens viikolla taitaa lähteä postiin.
Kyllä mä ne käsin kirjoitan, tulostin vaan osoite- ja nimiluettelon valmiiksi.Moe Szyslak sanoi:Niin, jos olis viksu niin tekis noi koneelle. Mutta sitten niistä jää 'henki' puuttumaan.
Tosin noi duuni-joulupostikortit voiskin printata kuten se älykkäämpi puoli meistä jo miestä ojensi.
MInulla korttien saajalista on koneella, löytyy osoitteet paremmin.Moe Szyslak sanoi:Niin, jos olis viksu niin tekis noi koneelle. Mutta sitten niistä jää 'henki' puuttumaan.
Tosin noi duuni-joulupostikortit voiskin printata kuten se älykkäämpi puoli meistä jo miestä ojensi.
Meillä lukee että tuemme Medi-Helin toimintaa ja kuitenkin annettaan lahjoja (Ja tuetaan Medi-Heliä)Olga sanoi:MInulla korttien saajalista on koneella, löytyy osoitteet paremmin.
Meidän töipaikka päätti olla lähettämättä joulekortteja ja lahjoittaa rahat johonkin hyvään... veikkaan päälliköiden joulujuomaan.