Tänne kaikki merkityksettömät ilmoitukset

jupla

Well-known member
Liittynyt
30.6.2005
Viestit
12416
Sijainti
Kurjala
jupla sanoi:
Sama. Takkuaa kyllä muutkin sivut. Onkohan Soneralla ongelmia? Kännykästä hävisi kolmannen kerran kuukauden sisällä Soneran kenttä, tilalla "halpaa" venäläistä operaattoria. Taitaa Ihanan Elisan kutsu käydä kohta vastustamattomaksi.
Eipä ole kännykässä tolppia vieläkään - kiitos Sonera (ja näkemiin)!
 

Vellu

Kuninkaalleninen
Liittynyt
8.8.2000
Viestit
18051
Sijainti
Vantaa, Finland
KnowHow sanoi:
Oman vai sun jalan alle? Jos se pelkäs että pikkarit kastuu!

Mutta hieno homma ettei ollu tukosta!
Heh :) Kyllä mä luulen, että itsellä se kilahtaminen oli lähempänä, sen verran liippas läheltä kulkusta.
 

Vellu

Kuninkaalleninen
Liittynyt
8.8.2000
Viestit
18051
Sijainti
Vantaa, Finland
Partsi sanoi:
Ei saa sanoa peijakkaaksi jos nykyään saa edes jotain hoitoa. Hyvä että on passitettu jatkoon. :mad_old: :dunno: :)
Heh, jos 72 olis paikalla, niin se kiinnittäis vielä huomiota tuohon 'lääkärinainen' sanaan.. Tai emmätiä.

Vähän harmittaa, että tota ei voi juuri muuten hoitaa kuin jollain kipulääkkeellä ja levolla. Kun kipulääke ei juurikaan auta (ellei vedä jotain tosi tehokasta) ja paraneminen on niin tuskaisan hidasta.
 

Runar ja Kyllikki

Next door to Alice
Liittynyt
9.4.2000
Viestit
45727
Sijainti
Suami
Vois käydä kohta kaupassa ostamassa mm. katkarapuja, maksaa, jauhelihaa, meetwurstia, juustoa yms.
Jos tänään herkuttelis haudutetuilla maksapihveillä ja kasviksilla ja vaikkapa huomiseks säveltäis kermaisen ja (valko)sipulisen katkarapukasarin.
 

K.Yrjola

Well-known member
Liittynyt
11.2.2000
Viestit
27899
Sijainti
Thunder Road
Runar ja Kyllikki sanoi:
Vois käydä kohta kaupassa ostamassa mm. katkarapuja, maksaa, jauhelihaa, meetwurstia, juustoa yms.
Jos tänään herkuttelis haudutetuilla maksapihveillä ja kasviksilla ja vaikkapa huomiseks säveltäis kermaisen ja (valko)sipulisen katkarapukasarin.
Dave Lindholmin suosikkiruoka on katkarapukasari. Jäi joskus jostain haastattelusta mieleen ja oonkin käyttäny ko. ruokalajia joissain kirjoitelmissani vaikkei mulla oo aavistustakaan minkälaista se on.
 

Albert Oil

Hippi ja juntti
Liittynyt
14.2.2000
Viestit
55371
Sijainti
Korviesi välissä
Oon nähny Davea sen lähikaupassa hirmu usein, eikä se koskaan ole ostanut mitään katkarapuihin viittaavaakaan vaan lähinnä einesosastoa. Joten taas Yrskä tapansa mukaan vetää väittämiä hatustans'.
 

Teme-84

Well-known member
Liittynyt
28.8.2003
Viestit
4593
Sijainti
Kokkola
Haukiputaalle katsomaan Hermeksen peliä. Toivottavasti tämä herra ja muukin porukka on vireessä iltapäivän pelissä :)
 

Olga

.
Liittynyt
13.10.2001
Viestit
40436
Sijainti
lakitukossa
Albert Oil sanoi:
Oon nähny Davea sen lähikaupassa hirmu usein, eikä se koskaan ole ostanut mitään katkarapuihin viittaavaakaan vaan lähinnä einesosastoa. Joten taas Yrskä tapansa mukaan vetää väittämiä hatustans'.
Jos se oli silloin siellä kasariosastolla?
 

Balthazar

Luonnollisesti.
Liittynyt
10.11.2000
Viestit
13560
Sijainti
Boogie Street
Voisko joku pikaisesti pingata datamappi.fi tai tarkistaa, avautuvatko nämä sivut? Tein säätöjä kotisivuilleni, jotka ovat Datamapin palvelimella enkä ole enää varma, onko yhteysvika mun päässä vai palvelimella.

EDIT: No niin, ei tarvitse enää testata, nyt rupeskin sitten toimimaan.
 

Runar ja Kyllikki

Next door to Alice
Liittynyt
9.4.2000
Viestit
45727
Sijainti
Suami
Mr Natural sanoi:
Voisko joku pikaisesti pingata datamappi.fi tai tarkistaa, avautuvatko nämä sivut? Tein säätöjä kotisivuilleni, jotka ovat Datamapin palvelimella enkä ole enää varma, onko yhteysvika mun päässä vai palvelimella.

EDIT: No niin, ei tarvitse enää testata, nyt rupeskin sitten toimimaan.
Aukeaa.
 

burb

.
Liittynyt
19.2.2002
Viestit
46199
Hokasin just Wikipediasta Hella Wuolijoen kytkökset NL:n tiedusteluun ja avunannot desantille, ihan uutta tietoa oli mulle.
Jäi vain ihmetyttämään tuo tuomio "jatketusta maanpetoksesta": kuolemantuomiota vaadittiin, mutta elinkautinen kuritushuonetuomio tuli ja lopulta silläkin tuomiolla heitettiin vesilintua ja Wuolijoki armahdettiin välirauhan tultua 1944.
Ei varmaankaan ollut ihan normaali kuvio sodanajan maanpetostuomioissa...?
Vai oliko..? :confused:
 

Estate

Well-known member
Liittynyt
23.11.2001
Viestit
11920
burb sanoi:
Hokasin just Wikipediasta Hella Wuolijoen kytkökset NL:n tiedusteluun ja avunannot desantille, ihan uutta tietoa oli mulle.
Jäi vain ihmetyttämään tuo tuomio "jatketusta maanpetoksesta": kuolemantuomiota vaadittiin, mutta elinkautinen kuritushuonetuomio tuli ja lopulta silläkin tuomiolla heitettiin vesilintua ja Wuolijoki armahdettiin välirauhan tultua 1944.
Ei varmaankaan ollut ihan normaali kuvio sodanajan maanpetostuomioissa...?
Vai oliko..? :confused:
Mä taas noi suurin piirtein tiesin, mutta vasta vähän aikaa sitten mulle valkeni, kenen isoäiti Hella on.
 
Ylös