Naulan kantaan. Häkkisen 'vino' hymy ja hymyillessä siristyvät silmät tuovat mieleen menneet ajat.KnowHow sanoi:Olipa huikee fiilis kattella Häkää Larenin ratissa ja kuunnella Häkän kommentteja! Miehessä on enemmän charmia ja pilkettä silmäkulmassa kuin nykykuskeissa yhteensä. :thumbup:
Et katsonut sinne alle!AJ sanoi:Joo, mutta eipä tuossa sitä allekirjoitusta näkynyt.
En katsonutkaan, mutta nyt katsoin, Hannu.Olga sanoi:Et katsonut sinne alle!
Oi niitä aikoja. Jospa Huomenta Suomessa aamulla olisi uudelleen!Il Tempo Gigante sanoi:Häkkisen 'vino' hymy ja hymyillessä siristyvät silmät tuovat mieleen menneet ajat.
Se on tuo kasvaminen vähän sellainen prosessi, ettei sitä voi toisen puolesta tehdä. Jossain kasvuvaiheessa vanhemmat ovat aina väärässä riippumatta siitä, mitä mieltä ovat. Voimia kasvattajille!toleranssisiipi sanoi:Kyllä se nyt näyttää siltä että seuraavien sukupolvien on pakko tehdä samat typeryydet ku vanhempiensakin. Vanhempi jälkikasvun edustaja jäi tässä aiemmin tänään kiinni tupakanpoltosta.
Hyvää saldoa se kyllä vetää: viime viikon maanantaina lipsahti ekan kerran sana "vittu" mun ja mekapeipen kuullen, viime viikon perjantaina jäi kiinni viinanjuonnista ja tänään sitten oli vuorossa tupakka. Mitähän seuraavaks.
Enpäs käy sen kummemmin neuvomaan, vaan sanon, että nuo mainitsemasi asiat ovat edessä lähes jokaisella nykyvanhemmalla.toleranssisiipi sanoi:Kyllä se nyt näyttää siltä että seuraavien sukupolvien on pakko tehdä samat typeryydet ku vanhempiensakin. Vanhempi jälkikasvun edustaja jäi tässä aiemmin tänään kiinni tupakanpoltosta.
Hyvää saldoa se kyllä vetää: viime viikon maanantaina lipsahti ekan kerran sana "vittu" mun ja mekapeipen kuullen, viime viikon perjantaina jäi kiinni viinanjuonnista ja tänään sitten oli vuorossa tupakka. Mitähän seuraavaks.
Ja mun muistaakseni sitten vähän vanhempana oikeestikin. Tosin toisille helpommin kuin toisille.Il Tempo Gigante sanoi:En tässä sen enempää ala yksilöimään kokemuksiani, mutta sen voin sanoa, että sana 'vittu' irtoaa tytöiltä huomattavasti poikia helpommin.
Taisin sanoa jotain siitä viisastelusta ?KnowHow sanoi:Ja mun muistaakseni sitten vähän vanhempana oikeestikin. Tosin toisille helpommin kuin toisille.
Asetit itse ensin niin herkullisen koukun ettei siinä ehdi loppuja lukea. Oma vikasi! :wink:Il Tempo Gigante sanoi:Taisin sanoa jotain siitä viisastelusta ?
Hhhhhhhhhhrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr...KnowHow sanoi:Asetit itse ensin niin herkullisen koukun ettei siinä ehdi loppuja lukea. Oma vikasi! :wink:
Väittäisin tämänkin olevan enämpi tyttöjen touhuja kuin poikien. Tilastoja mulla ei tämän taustalle ole, vain omaa mutua. Kaikkeni teen, jotta omat lapseni olisivat yhtä rehellisiä kuin vanhempansa tämän asian osalta. Muilta osin sitten voisivatkin olla meitä huomattavasti fiksumpia.Il Tempo Gigante sanoi:Myymälävarkaus on yksi sellainen, joka listastasi vielä puuttuu. Se on aika todennäköinen tapahtuma nykynuorelle...