Asunet vanhassa kerrostalossa ? 40 - 50-luvulla rakennetussa ?KnowHow sanoi:Hain kuivumassa olleet lakanapyykit vintiltä.
1905 rakennetussa. On raakaullakolla hyvät kuivaustilat ja näillä keleillä vielä kuivuukin suhteellisen kuiviksi.Il Tempo Gigante sanoi:Asunet vanhassa kerrostalossa ? 40 - 50-luvulla rakennetussa ?
Asunet vanhassa kerrostalossa ? 40 - 50-luvulla rakennetussa ?KnowHow sanoi:Kävin piiloryypyllä kossujemmassa vintillä.
TÖRKEÄÄ VÄÄRENTELYÄ!!!Partsi sanoi:Asunet vanhassa kerrostalossa ? 40 - 50-luvulla rakennetussa ?
Kai se sun uusin kodinkone kuitenkin on jo tuolta ajaltaKnowHow sanoi:TÖRKEÄÄ VÄÄRENTELYÄ!!!
Alkuperäisvarustus!Sam sanoi:Kai se sun uusin kodinkone kuitenkin on jo tuolta ajalta
LOISTAVAA!!!Jacques sanoi:Julkaisen huomenna illalla linkin joulukalenteriin.. Eli en ole unohtanut tuota. :thumbup:
ooldsprait! road to go!burb sanoi:Tiedoksi kaikille: Vuoden Foorumilainen 2006 -äänestys on ratkennut.
Satapataseitsemän pistettä sai Pekka Saarinen, perusteena mestaruus.
Vellu keräsi yhden pisteen, koska on foorumin parhaimman ykkösnikin kakkosnikki.
Burb kahmaisi loput pisteet.
Joten järjestys:
1. burb
2. Pekka Saarinen
3. Vellu
Te muut jäitte pisteittä, kun ootte IHAN HUONOJA! KUULITTEKO?! HÄhäähääää!
Where's me washboard? How queer!KnowHow sanoi:Alkuperäisvarustus!
WUHUU!!:thumbup: :ahem:Jacques sanoi:Julkaisen huomenna illalla linkin joulukalenteriin.. Eli en ole unohtanut tuota. :thumbup:
Mulla on kauppakammarin myöntämä ronssimerkki 10 vuoden vankkumattomasta työstä huolitsijana.burb sanoi:
Eipä tullut kunniamerkkiä tänäkään vuonna.
Ei sillä että olisin sellaisen ansainnut, mutta olisihan joku lärväke rinnuksissa ollut ihan kiva.
Tuonpa olisin halunnut nähdä, mutta kun ei... Näkemättäkin olen valmis allekirjoittamaan kommenttisi.KnowHow sanoi:Olipa huikee fiilis kattella Häkää Larenin ratissa ja kuunnella Häkän kommentteja! Miehessä on enemmän charmia ja pilkettä silmäkulmassa kuin nykykuskeissa yhteensä. :thumbup:
Juu, tuon olisin kyllä mielelläni nähny.Olga sanoi:Tuonpa olisin halunnut nähdä, mutta kun ei... Näkemättäkin olen valmis allekirjoittamaan kommenttisi.
Joo, mutta eipä tuossa sitä allekirjoitusta näkynyt.OoPee sanoi:Juu, tuon olisin kyllä mielelläni nähny.