Tänne kaikki merkityksettömät ilmoitukset

Vellu

Kuninkaalleninen
Liittynyt
8.8.2000
Viestit
18051
Sijainti
Vantaa, Finland
PekPoy sanoi:
Niin missäs topikissa esitettiinkään argumentteja sitä vastaan, että vetää itsensä vyöjojoon tai heittäytyy veeärräläisen alle? Tarttis lukea.
Jaksamisia. Tarjoon tuopin, jos joskus tavataan, joten älä sitä ennen harkitse mitään tuollaisia.
 

ettelbruck

Well-known member
Liittynyt
30.7.2000
Viestit
11219
Sijainti
Vantaa/Riihimäki/Ettelbruck
Eilen järjestelin matkalaukkuja ja huomasin että sivutaskussa oli yhä Rallye Isla Tenerifen EK:n varresta löytämäni espanjattaren luottokortti. Unohtui palauttaa Caja Canariasiin ja nyt taitaa jäädäkin.
 

Runar ja Kyllikki

Next door to Alice
Liittynyt
9.4.2000
Viestit
45727
Sijainti
Suami
Mä tilasin viime perjantaina sen Navicore 2007 Scandinavia upgraden. Kysäisin silloin, että koska se on perillä mulla. Tyyppi vastas puhelimessa, että "Ehkä viikon päästä perjantaina, koska meille tehdyt tilaukset lähtevät meidän tukkurilta asiakkaille joka torstai".

Siis mit vit? Mä yksityishenkilönä tilaan ja maksan samantien verkkopankissa yhden kappaleen tuotetta suoraan tuotteen valmistajalta ja se kierrättää sen melkein viikon päästä jonkun tukkurin kautta sen sijaan että tälläis muistikortin kirjekuoreen ja lähettäis heti mulle? :confused:
 

Pasi73

Well-known member
Liittynyt
30.3.2002
Viestit
1495
Sijainti
Ilmajoki
Lähetin just BeQuietin virtalähteen osoitteeseen:

Kyllikinreitti ** * **
94700 Kemi

:D
 

Jjusban

Newbie
Liittynyt
2.11.2000
Viestit
13447
Sijainti
(
Huomasin, että tuolla youtubessa ei käy juuri yhtään porukkaa. Katselin pari videota ja yläkulmassa oli banneri, jossa luki että olen 999.999th kävijä sivuilla. Suljin selaimen ja tulin uudestaan, niin tilanne oli sama.
Kukaan ei ollut käynyt siellä sillä välin.

Toisaalta voi olla, että ne tunnistaa IP:n ja laskee mut vain yhdeksi kävijäksi ja ikään kuin varaa sitä palkintoa mulle. Pitää kohta klikata ja katsoa mitä on voittanut.

Sentäs ei ollut mainosten estoa päällä. Olis jäänyt palkinto huomaamatta. No ehkä ne olis soittanut perään.
 

Il Tempo Gigante

Darth Father
Liittynyt
20.2.1999
Viestit
42723
Sijainti
Gamla Pedersöre huvudsocken
jusban sanoi:
Huomasin, että tuolla youtubessa ei käy juuri yhtään porukkaa. Katselin pari videota ja yläkulmassa oli banneri, jossa luki että olen 999.999th kävijä sivuilla. Suljin selaimen ja tulin uudestaan, niin tilanne oli sama.
Kukaan ei ollut käynyt siellä sillä välin.

Toisaalta voi olla, että ne tunnistaa IP:n ja laskee mut vain yhdeksi kävijäksi ja ikään kuin varaa sitä palkintoa mulle. Pitää kohta klikata ja katsoa mitä on voittanut.

Sentäs ei ollut mainosten estoa päällä. Olis jäänyt palkinto huomaamatta. No ehkä ne olis soittanut perään.
Youtubessa pääsee vielä vähällä. Tietyillä sivustoilla nuo 999,999th-mainokset pukkaa kimppuun ylhäältä ja molemmilta sivulta. Argh.
 

Teme-84

Well-known member
Liittynyt
28.8.2003
Viestit
4593
Sijainti
Kokkola
jusban sanoi:
Huomasin, että tuolla youtubessa ei käy juuri yhtään porukkaa. Katselin pari videota ja yläkulmassa oli banneri, jossa luki että olen 999.999th kävijä sivuilla. Suljin selaimen ja tulin uudestaan, niin tilanne oli sama.
Kukaan ei ollut käynyt siellä sillä välin.

Toisaalta voi olla, että ne tunnistaa IP:n ja laskee mut vain yhdeksi kävijäksi ja ikään kuin varaa sitä palkintoa mulle. Pitää kohta klikata ja katsoa mitä on voittanut.

Sentäs ei ollut mainosten estoa päällä. Olis jäänyt palkinto huomaamatta. No ehkä ne olis soittanut perään.
OoPee voi vaikka oikaista jos olen väärässä mutta miten minulla on kutina että tuollaiset linkit liittyvät esim. adwareen. Olenko yhtään oikeassa?
 

Knoukka

Well-known member
Liittynyt
25.5.2000
Viestit
27426
Ei jumalauta miten Liliuskin puhuu täyttä paskaa maikkarin uutisissa korotusten perumisesta. Ei tota usko kukaan. :nope: :D :thumbfh:
 

Runar ja Kyllikki

Next door to Alice
Liittynyt
9.4.2000
Viestit
45727
Sijainti
Suami
Mulle ei yleensä tule kusihätä nukkuessa, ei oikeestaan koskaan.
Viime yönä nukahdin klo 1.30-2.00 kieppeillä ja olisin selkeestikin nukkunut pitkään, olin niin syvässä unessa. Mutta enkös mä perkele herännyt kolmisen tuntia myöhemmin älyttömään kusihätään ja kovaan näläntunteeseen. :mad:
 

Olga

.
Liittynyt
13.10.2001
Viestit
40436
Sijainti
lakitukossa
Niin se vaan tämäkin päivä on alkanut. Ei tosin ole samanlaisia ongelmia ollut kuin edellisellä kirjoittajalla.
 

Estate

Well-known member
Liittynyt
23.11.2001
Viestit
11920
Runar ja Kyllikki sanoi:
Mulle ei yleensä tule kusihätä nukkuessa, ei oikeestaan koskaan.
Viime yönä nukahdin klo 1.30-2.00 kieppeillä ja olisin selkeestikin nukkunut pitkään, olin niin syvässä unessa. Mutta enkös mä perkele herännyt kolmisen tuntia myöhemmin älyttömään kusihätään ja kovaan näläntunteeseen. :mad:
Ja mä kun odotin tän tarinan päättyvän toisin... :alppu:
 

Knoukka

Well-known member
Liittynyt
25.5.2000
Viestit
27426
Runar ja Kyllikki sanoi:
Mulle ei yleensä tule kusihätä nukkuessa, ei oikeestaan koskaan.
Viime yönä nukahdin klo 1.30-2.00 kieppeillä ja olisin selkeestikin nukkunut pitkään, olin niin syvässä unessa. Mutta enkös mä perkele herännyt kolmisen tuntia myöhemmin älyttömään kusihätään ja kovaan näläntunteeseen. :mad:
Mä käyn 1-3 kertaa kusella yössä. Varsinkin jos tullut tehtyä pitkä ja hikinen urheilusuoritus illalla ja tankattua nestettä sen päälle.
 

Mosse

Skidmark
Liittynyt
5.3.1999
Viestit
104235
Sijainti
On earth
KnowHow sanoi:
Ei jumalauta miten Liliuskin puhuu täyttä paskaa maikkarin uutisissa korotusten perumisesta. Ei tota usko kukaan. :nope: :D :thumbfh:
Eikös se ole täyttä potaskaa jo todistetusti, että väittävät markkinahintojen aloittaneen laskun marraskuussa, kun todellisuudessa alkoi jo elokuussa.:rolleyes:

Tai sitten ne ei todellakaan osaa duuniaan.:D

Toinen esimerkki siitä että Liliukselta tuli pieru varren kanssa housuihin oli se, että maanantai-iltana Fortumin väki Espoon valtuustossa kielsi jyrkästi korotusten peruuttamisen, mutta yön yli nukuttuaan juuri LILIUS kertoi korotusten peruuntumisesta sopivasti pari tuntia ennen kuin joutui Tupe-Pekkarisen puheille.:D
 
Ylös