PekPoy
oik. yo.
Niin missäs topikissa esitettiinkään argumentteja sitä vastaan, että vetää itsensä vyöjojoon tai heittäytyy veeärräläisen alle? Tarttis lukea.
Jaksamisia. Tarjoon tuopin, jos joskus tavataan, joten älä sitä ennen harkitse mitään tuollaisia.PekPoy sanoi:Niin missäs topikissa esitettiinkään argumentteja sitä vastaan, että vetää itsensä vyöjojoon tai heittäytyy veeärräläisen alle? Tarttis lukea.
Youtubessa pääsee vielä vähällä. Tietyillä sivustoilla nuo 999,999th-mainokset pukkaa kimppuun ylhäältä ja molemmilta sivulta. Argh.jusban sanoi:Huomasin, että tuolla youtubessa ei käy juuri yhtään porukkaa. Katselin pari videota ja yläkulmassa oli banneri, jossa luki että olen 999.999th kävijä sivuilla. Suljin selaimen ja tulin uudestaan, niin tilanne oli sama.
Kukaan ei ollut käynyt siellä sillä välin.
Toisaalta voi olla, että ne tunnistaa IP:n ja laskee mut vain yhdeksi kävijäksi ja ikään kuin varaa sitä palkintoa mulle. Pitää kohta klikata ja katsoa mitä on voittanut.
Sentäs ei ollut mainosten estoa päällä. Olis jäänyt palkinto huomaamatta. No ehkä ne olis soittanut perään.
OoPee voi vaikka oikaista jos olen väärässä mutta miten minulla on kutina että tuollaiset linkit liittyvät esim. adwareen. Olenko yhtään oikeassa?jusban sanoi:Huomasin, että tuolla youtubessa ei käy juuri yhtään porukkaa. Katselin pari videota ja yläkulmassa oli banneri, jossa luki että olen 999.999th kävijä sivuilla. Suljin selaimen ja tulin uudestaan, niin tilanne oli sama.
Kukaan ei ollut käynyt siellä sillä välin.
Toisaalta voi olla, että ne tunnistaa IP:n ja laskee mut vain yhdeksi kävijäksi ja ikään kuin varaa sitä palkintoa mulle. Pitää kohta klikata ja katsoa mitä on voittanut.
Sentäs ei ollut mainosten estoa päällä. Olis jäänyt palkinto huomaamatta. No ehkä ne olis soittanut perään.
Ja mä kun odotin tän tarinan päättyvän toisin... :alppu:Runar ja Kyllikki sanoi:Mulle ei yleensä tule kusihätä nukkuessa, ei oikeestaan koskaan.
Viime yönä nukahdin klo 1.30-2.00 kieppeillä ja olisin selkeestikin nukkunut pitkään, olin niin syvässä unessa. Mutta enkös mä perkele herännyt kolmisen tuntia myöhemmin älyttömään kusihätään ja kovaan näläntunteeseen.
Mä käyn 1-3 kertaa kusella yössä. Varsinkin jos tullut tehtyä pitkä ja hikinen urheilusuoritus illalla ja tankattua nestettä sen päälle.Runar ja Kyllikki sanoi:Mulle ei yleensä tule kusihätä nukkuessa, ei oikeestaan koskaan.
Viime yönä nukahdin klo 1.30-2.00 kieppeillä ja olisin selkeestikin nukkunut pitkään, olin niin syvässä unessa. Mutta enkös mä perkele herännyt kolmisen tuntia myöhemmin älyttömään kusihätään ja kovaan näläntunteeseen.
Eikös se ole täyttä potaskaa jo todistetusti, että väittävät markkinahintojen aloittaneen laskun marraskuussa, kun todellisuudessa alkoi jo elokuussa.KnowHow sanoi:Ei jumalauta miten Liliuskin puhuu täyttä paskaa maikkarin uutisissa korotusten perumisesta. Ei tota usko kukaan. :nope: :thumbfh: