Tänne kaikki merkityksettömät ilmoitukset

Mosse

Skidmark
Liittynyt
5.3.1999
Viestit
104235
Sijainti
On earth
KnowHow sanoi:
Mä käyn 1-3 kertaa kusella yössä. Varsinkin jos tullut tehtyä pitkä ja hikinen urheilusuoritus illalla ja tankattua nestettä sen päälle.
Mä olen ihan älyttömän nälkäinen nykyään nukkumaan mennessä ja yölläkin saattaa suolet huutaa hoosiannaa.:nope: Vaikka illalla syön 8:n aikaan pari leipää ja hedelmän ja mustikkasoppaa.:( Ei kehtais enää klo 23 rupee mässäämään, kun sitten taas toi pakki alkaa kasvamaan.:mad:
 

Knoukka

Well-known member
Liittynyt
25.5.2000
Viestit
27426
Moe Szyslak sanoi:
Mä olen ihan älyttömän nälkäinen nykyään nukkumaan mennessä ja yölläkin saattaa suolet huutaa hoosiannaa.:nope: Vaikka illalla syön 8:n aikaan pari leipää ja hedelmän ja mustikkasoppaa.:( Ei kehtais enää klo 23 rupee mässäämään, kun sitten taas toi pakki alkaa kasvamaan.:mad:
Mulle on tullu vähän samaa vikaa viime aikoina. Johtuu tosta tsygäilystä, se kun jostain syystä vie pahimman nälän pois eikä ruokaa saa tippumaan tarpeeksi sen jälkeen kotiuduttua. Juoksun jälkeen ongelmaa ei oo vaan murkinaa uppoaa ihan kiitettävästi. En tiä mistä johtuu, oisko tolla juoksun höykkyytyksellä asiansa kun ainakin pitkällä lenkillä joutuu käymään kakkosellakin.
 

Vellu

Kuninkaalleninen
Liittynyt
8.8.2000
Viestit
18051
Sijainti
Vantaa, Finland
Ei oikein työt suju. Työkalut on taas niin solmussa, ettei ole tosikaan. Toisaalta, jos työkaluna olis köyttä, niin niin ei varmana sais solmuun sitä.
 

burb

.
Liittynyt
19.2.2002
Viestit
46199
Hihihäräääähähäehihii!
Vaihdoin nitojaan paremmat ammukset ja nyt nidoskelen täällä ihan innoissani, hullun kiilto silmissä ja kuola suusta valuen.
Ihanaa! Nits nits! Eihän näitä kaikkia aanelosia varmaan tarttis nitoa, mutta kun on vaan pakottava tarve! Hihiihiihiih!!!1
 

Makkonen

Guest
kouvotsvoni sanoi:
Mitä hittoa meinaa kännykässä oleva "lentotila":confused:
Mul on kans mun Sony Ericssonissa lentotila. Puhelinta voi käyttää mp3-soittimena lentokoneessa.
 

OoPee

Nuori ikäisekseen
Liittynyt
2.6.1999
Viestit
81527
Sijainti
Far enough
kouvotsvoni sanoi:
Mitä hittoa meinaa kännykässä oleva "lentotila":confused:
Mun tietääkseni sitä, että lentotilassa kännykän voi käynnistää ilman puhelintoimintoa. Se hupelintoimintohan kai on just se, mikä voi lentokoneessa ainakin teoriassa aiheuttaa häiriöitä, mistä johtuen puhelimen käynnistäminen lentokoneessa on kiellettyä.
 

Knoukka

Well-known member
Liittynyt
25.5.2000
Viestit
27426
kouvotsvoni sanoi:
Mitä hittoa meinaa kännykässä oleva "lentotila":confused:
Sitä tilaa kun kännykkää lentää seinään muijan kans riidellessä. Siinä tilassa kännykkä laittaa automaattisesti tekstiviestin ryyppykaverille "Baariin heti, muija ihan raivona".
 

Sam

Muumipappa
Liittynyt
2.8.2000
Viestit
34097
Sijainti
Muumilaakso
KnowHow sanoi:
Sitä tilaa kun kännykkää lentää seinään muijan kans riidellessä. Siinä tilassa kännykkä laittaa automaattisesti tekstiviestin ryyppykaverille "Baariin heti, muija ihan raivona".
Ei siis kannata ostaa tuollaista puhelinta, kun ei ole kaveria :(
 

Vellu

Kuninkaalleninen
Liittynyt
8.8.2000
Viestit
18051
Sijainti
Vantaa, Finland
Joku julma oli käynyt loggaamassa mut ulos. Uskon kyllä vakaasti, etten oo painanut mitään logout-ansoja.
 

burb

.
Liittynyt
19.2.2002
Viestit
46199
Tiedoksi kaikille: Vuoden Foorumilainen 2006 -äänestys on ratkennut.
Satapataseitsemän pistettä sai Pekka Saarinen, perusteena mestaruus.
Vellu keräsi yhden pisteen, koska on foorumin parhaimman ykkösnikin kakkosnikki.
Burb kahmaisi loput pisteet.

Joten järjestys:
1. burb
2. Pekka Saarinen
3. Vellu

Te muut jäitte pisteittä, kun ootte IHAN HUONOJA! KUULITTEKO?! HÄhäähääää!
 

Estate

Well-known member
Liittynyt
23.11.2001
Viestit
11920
Järjestääkö Kortteen Topi muuten tänä vuonna äänestyksen?
 
Ylös