Estate
Well-known member
No se kirja just asian mulle selvittikin... Tai siis, kun siitä jossain puhuttiin. En ole itse opusta lukenut.Moe Szyslak sanoi:Eikös Tuomioja kirjoittanut Hellasta kirjankin?
No se kirja just asian mulle selvittikin... Tai siis, kun siitä jossain puhuttiin. En ole itse opusta lukenut.Moe Szyslak sanoi:Eikös Tuomioja kirjoittanut Hellasta kirjankin?
Sun mielestä se on ehkä ruokaa, mutta eläinsuojeluviranomaisten mielestä kyse on hitaasti ja tuskallisesti tappavasta myrkystä.ettelbruck sanoi:Jos liikenneministeriin pätee sama kuin VR:n ravintolavaunuihin; matkassa maistuu huonompikin ruoka?
Kiitos vinkistä! Ranskalainen sipulikeitto on varsinainen "autontyhjentäjä"! :thumbup:Olga sanoi:
Työkaveri oli ollut seurusteluvaiheessa automatkalla pohjoisessa ja eväät olivat mahdollisimman keveitä. Ranskalaisen sipulikeiton nauttimisen jälkeen autossa oli kuulemma aluksi aika kiusallista. Sitten tilanne oli muuttunut vähitellen hervottoman hauskaksi.jupla sanoi:Kiitos vinkistä! Ranskalainen sipulikeitto on varsinainen "autontyhjentäjä"! :thumbup:
Sun olis tietenkin pitänyt laittaa se viesti tohon matkaviestin-toikkiin.Il Tempo Gigante sanoi:Eipäs sitten tullut muutama tunti sitten matkaviestimäni viesti tähän, ei. Täyttä humpuukia lienevät matkaviestinten ominaisuudet kyllä ?
Meinaakko, notta matkaviestimillä välitetyt viestit eivät välity muuta kuin matkaviestimiä koskeviin tojckeihin ?AJ sanoi:Sun olis tietenkin pitänyt laittaa se viesti tohon matkaviestin-toikkiin.
En mä mitään meinaa.Il Tempo Gigante sanoi:Meinaakko, notta matkaviestimillä välitetyt viestit eivät välity muuta kuin matkaviestimiä koskeviin tojckeihin ?
Hesarin mukaan Vuosaaressa pelataan taas golfia. Viime talvena kyseisellä kentällä huvikseni kävelin. Melkein teki mieli lajiin lähemmin tutustua.AJ sanoi:Pelaako työkaverisi sattumoisin golfia?
Eip.AJ sanoi:Pelaako työkaverisi sattumoisin golfia?
ja kepulaisiaRunar ja Kyllikki sanoi:Tuossa kun muutaman päivän kuluttua ampuvat avaruuteen sen ruotsalaisen niin on tosiaan hieno tapahtuma.
Veilä innokkaammin tosin odottelen sitä, että alkaisivat ampua sinne avaruuteen tamperelaisia.
:ahem: :thumbup:Runar ja Kyllikki sanoi:Vitut anna! Neljä niitä paikkoja on edelleen vaikka miten väitettäis että sopu tilaa antaa.
Luin: "Piimässä on vettä ja sataa"Olga sanoi:Pimeää on ja vettä sataa (joulukuussa :mad_old: ) mutta lähdetään kuitenkin käymään maallamaalla katsomassa onko koti kunnossa.