Tänne kaikki merkityksettömät ilmoitukset

Partsi

Kuollut apina
Liittynyt
2.3.2005
Viestit
2114
Sijainti
Kaatopaikka
toleranssisiipi sanoi:
Tekis mieli ostaa pari Juice -aiheista deeveedeetä, mut ovatten aika hinnoissaan. Kolmisen kymppiä on aika paljon deeveedeestä, vaikka olis tuplakin, mut kaippa siitä sen verran tarvii maksaa jos sen hyllyynsä haluaapi.
Ei liity asiaan mutta, sattumalta KYLÄSSÄ luin seiskaa. Ei muuten hassumman näköinen se Juicen Johanna tytär. Hyvää vuosimalliakin, harmi että varattu :frown:
 

kouvotsvoni

Banjottu
Liittynyt
30.1.1999
Viestit
89969
Sijainti
Corsica
Jokohan kirjailin, jotta tuli katsottua Hannu Karpo-jakso, jossa isä oli mukana? Ei ollut kuvissa vainen. Sanoi vainen järkevää lainia, josta karpomaiseen tapaan oli pätkästy yksittäinen lause irti asiayhteydestä ja käännetty häntä ja koko kylää vastaan:thumbfh:
 

Partsi

Kuollut apina
Liittynyt
2.3.2005
Viestit
2114
Sijainti
Kaatopaikka
kouvotsvoni sanoi:
Jokohan kirjailin, jotta tuli katsottua Hannu Karpo-jakso, jossa isä oli mukana?
HAH HAH! Onko suvussa hulluutta :alppu: Mitäneontaastehneet. eikönemuutakeksikunkarpollesoittaa Tsemppiä tulevaisuuteen, laitatko ne videot jakoon? :thumbup:
 

kouvotsvoni

Banjottu
Liittynyt
30.1.1999
Viestit
89969
Sijainti
Corsica
Partsi sanoi:
HAH HAH! Onko suvussa hulluutta :alppu: Mitäneontaastehneet. eikönemuutakeksikunkarpollesoittaa Tsemppiä tulevaisuuteen, laitatko ne videot jakoon? :thumbup:
Ei ole koneella videota. Oisit katsonut sen jakson, niin näkisit, jotta kumpi osapuoli se kylähullu oli:wink:
 

Partsi

Kuollut apina
Liittynyt
2.3.2005
Viestit
2114
Sijainti
Kaatopaikka
kouvotsvoni sanoi:
Ei ole koneella videota. Oisit katsonut sen jakson, niin näkisit, jotta kumpi osapuoli se kylähullu oli:wink:
Mikä season ja jakso niin mä sekkaan toolta dvdltä onko ne mulla :jaska:
 

Partsi

Kuollut apina
Liittynyt
2.3.2005
Viestit
2114
Sijainti
Kaatopaikka
kouvotsvoni sanoi:
Joko ne toissaviikon jakson on deeveedoineet?:eek!:
Van on tuo Karpo niin pahhaan aekaan että ee nuorempi polv ehi ies kahtommaan moesta. Viimeksi taisivat etsiä suomen vanhinta kuskia kun katselin :frank:
 

Jr-

Maximum Attack
Liittynyt
29.3.2000
Viestit
14798
Sijainti
Saviseutu
Tuli mentyä 10 aikoihin illalla nukkumaan ja heräsin tossa puol 4 ja sen jälkeen ei oo nukuttanut :eek:
 

Olga

.
Liittynyt
13.10.2001
Viestit
40436
Sijainti
lakitukossa
Lyhyen yön aikana ehdin nähdä unta, että olin lupautunut puhelinpäivystämään ongelmaisten keskustelukaverina. Päivystykset olivat vuorotellen KnowHown kanssa. Ihmettelin, että miksi olen sellaiseen lupautunut, kun muutenkaan ei oikein aika riitä. :rolleyes:
 

Vilperi

Välimallin jätkä
Liittynyt
20.7.2001
Viestit
4593
Sijainti
Tampere
Jr- sanoi:
Tuli mentyä 10 aikoihin illalla nukkumaan ja heräsin tossa puol 4 ja sen jälkeen ei oo nukuttanut :eek:
Katos perhana! Mulla käytännössä ihan sama tilanne!!!:eek!: Puol 11 nukkuun, ekan kerran heräsin puol kahen aikaan ja sitten neljältä. Unirytmi taitaa olla sellainen että kroppa käsitti ton nukkumaan menemisen päiväunina. Ei tosin mikään iso ihme, sillä en ole varmaan 3 vuoteen mennyt näin aikasin nukkumaan.:eek:
 

Mosse

Skidmark
Liittynyt
5.3.1999
Viestit
104235
Sijainti
On earth
Olga sanoi:
Lyhyen yön aikana ehdin nähdä unta, että olin lupautunut puhelinpäivystämään ongelmaisten keskustelukaverina. Päivystykset olivat vuorotellen KnowHown kanssa. Ihmettelin, että miksi olen sellaiseen lupautunut, kun muutenkaan ei oikein aika riitä. :rolleyes:
Riittäähän se nokosiinkin.:thumbup:

Toki ymmärrän että on vähän rytmi sekaisin eikä yöllä saa kunnolla nukuttua.

Mun omat nokoset voi sattua johonkin klo 19 aikaan ja kestää noin 5-10 minsaa.:eek:
 

Olga

.
Liittynyt
13.10.2001
Viestit
40436
Sijainti
lakitukossa
Moe Szyslak sanoi:
Riittäähän se nokosiinkin.:thumbup:

Toki ymmärrän että on vähän rytmi sekaisin eikä yöllä saa kunnolla nukuttua.

Mun omat nokoset voi sattua johonkin klo 19 aikaan ja kestää noin 5-10 minsaa.:eek:
Kyllä minulla uni irtoaa milloin vain, vaikka heti. Aina siihen vain ei ole tilaisuutta. Joskus muutama vuosi sitten osasin ottaa muutaman minuutin nokosia ja sitten olin taas levännyt ja pirtsakka, nykyisin meinaa mennä tuntikausia, ja sen on vaara olla pirtsakka ilman pirts -alkua. :doubtful:
 

Vellu

Kuninkaalleninen
Liittynyt
8.8.2000
Viestit
18051
Sijainti
Vantaa, Finland
Puoli yhden aikaan nukkumaan, eikä silti nukuttanut ennenkuin joskus ehkä tuntia myöhemmin. 6.45 kellon soidessa joutui heräämään ja nyt väsyttää.
 

Sam

Muumipappa
Liittynyt
2.8.2000
Viestit
34097
Sijainti
Muumilaakso
Aamulla jurppi ajatus töihin lähtemisestä, mutta ihan pirteänä täällä on tullut oltua. Jotain pientä olen saanut aikaiseksikin.
 

Olga

.
Liittynyt
13.10.2001
Viestit
40436
Sijainti
lakitukossa
Jäi kakkulat kotiin ja onkin aika mukava työskennellä, kun silmät ovat sirrillään kuin Johannes Virolaisella.
 

Olga

.
Liittynyt
13.10.2001
Viestit
40436
Sijainti
lakitukossa
No niin, nyt nokosille. Samalla testaan tv:n "kuvan pyörittäminen" toimintoa ja laitan kuvan sellaiseen asentoon, että on helppo pitkältään katsoa. Kaikkee ne keksii. :D

Ai niin, jokos kerroin, että sain liikkeestä uuden television käyttööni siksi aikaa, kun viime keväänä ostamani on korjattavana. :thumbup:
 
Ylös