kouvotsvoni
Banjottu
Tahdon olla cool. Siksi klikkasin Binarynkin mainosta.burb sanoi:Naurahdin kun eka kerran näin tuon. Klikkasitko? Mä klikkasin. :ahem:
Tahdon olla cool. Siksi klikkasin Binarynkin mainosta.burb sanoi:Naurahdin kun eka kerran näin tuon. Klikkasitko? Mä klikkasin. :ahem:
Panettelua! Eikun eihän se nimi, ellei mies.kouvotsvoni sanoi:Oletko Velluna hukuttimiin? Mainosmiljoonia virtaa forumille \o/
Becksin alkoholiton on parasta :ahem: :ahem: :alppu:kouvotsvoni sanoi:Becks-olut tuoksuu ihan kissan kuselle, eikä maku ole peruslaakeria kummosempi:yuck:
Olet menossa Maranelloon sovittamaan penkkiä? :eek!:Vellu sanoi:Huomenna lähden Italiaan duunimatkalle viikoksi tai ehkä kahdeksi. Ehkä sitä joskus luppoaikana tulee katottua forumiakin.
Olga sanoi:Olipa pakko ostaa äsken pikkuinen kinkuntynkä, kun sillä oli niin mukava nimi "Kylmäsen ylikypsä sinkkukinkku" Siitähän tuli mieleen tietysti, että se on kuin kalsean vanhanpiian/pojan kuivettunut kankku. :ahem:
Hyvää matkaa!Vellu sanoi:Huomenna lähden Italiaan duunimatkalle viikoksi tai ehkä kahdeksi. Ehkä sitä joskus luppoaikana tulee katottua forumiakin.
Tuoksultaan vai:doubtful:Sam sanoi:Becksin alkoholiton on parasta :ahem: :ahem: :alppu:
Olen:ahem:burb sanoi:Olet menossa Maranelloon sovittamaan penkkiä? :eek!:
Maultaan. Ei se tuoksukaan paha ole.kouvotsvoni sanoi:Tuoksultaan vai:doubtful:
Et sentään 'kivittämään sokkelia'.burb sanoi:Olet menossa Maranelloon sovittamaan penkkiä? :eek!:
Taidat olla aika paatunut kissaihminenSam sanoi:Maultaan. Ei se tuoksukaan paha ole.
Heh, Vellu.burb sanoi:Olet menossa Maranelloon sovittamaan penkkiä? :eek!:
Kiitos ja eipä kestä.Sam sanoi:Hyvää matkaa!
Ja kiitoksia avusta :thumbup:
Tule nyt kuitenkin jouluksi takaisin!