Il Tempo Gigante
Darth Father
Haa.
Heräsin.
Ma joudun kääntämään TV:n kyljelleen, koska siinä ei ole moista toimintoa.
Heräsin.
Minä heräsin kans.Il Tempo Gigante sanoi:Heräsin.
Pitäis. :ahem:burb sanoi:Hei, mä heräsin kans.
Pitäsköhän perustaa heräämistoikki?
"herännäisyys on ihanaa..."burb sanoi:Hei, mä heräsin kans.
Pitäsköhän perustaa heräämistoikki?
Tästä ja Olgan postauksesta tuli mieleen "Tankki täyteen" ja se kun niillä Viléneillä oli semmonen telkkari, joka toimi vaan kyljellään.Il Tempo Gigante sanoi:Heräsin.
Varoituksesi tuli liian myöhään! Ehdittiin ostaa tota jo samaan tarkoitukseen.Juskanen sanoi:Tiimarin silkkipaperi on ihan huonoa :mad_old: Kamalan hankala oikoa leikkelemiäni lumihiutaleita, ku se paperi tarttuu niin tiukkaan ja meinaa revetä. Suututtaa ku myyvät tollasta :jaska:
Voi kökkö jos se on tuota samaa, jossa on paketissa Tiimarin logo. Toiselta puolen sellasta karheempaa ja toiselta kiiltävää (mitä ei tietenkään voinut paketin läpi havaita). Sama kummin päin taittelee, sellanen repeillyt ruttukasa on liian helposti lopputuloksena :jaska:AJ sanoi:Varoituksesi tuli liian myöhään! Ehdittiin ostaa tota jo samaan tarkoitukseen.
Samaa tavaraa. Saas nähdä kuinka äijän käy.Juskanen sanoi:Voi kökkö jos se on tuota samaa, jossa on paketissa Tiimarin logo. Toiselta puolen sellasta karheempaa ja toiselta kiiltävää (mitä ei tietenkään voinut paketin läpi havaita). Sama kummin päin taittelee, sellanen repeillyt ruttukasa on liian helposti lopputuloksena :jaska:
Ton vois harkita hankkivansa :thumbup:toleranssisiipi sanoi:Sain tänään tän:
Saapa nähdä onko aika kullannut muistot, vai vieläkö tuo on hyvä sarja.
Sam sanoi:Ton vois harkita hankkivansa :thumbup:
Palautetta odotellaan.
Minunkin suosikkilajini on väärinlukeminen. Esimerkiksi Iltalehden nettisivuilta mä luen aina sieltä yhdeltä sivulta "Joku varasti nimimerkkisi" ja olen asiasta tavattoman tuohtunut!Moe Szyslak sanoi:Pitäis varmaan mennä hoitoon, kun luin SUOSIKKILAJISI toikin Sulkijalihaksesi.
Kyse on siis tämän sivun alareunasta löytyvästä kesto-otsikosta.AJ sanoi:Minunkin suosikkilajini on väärinlukeminen. Esimerkiksi Iltalehden nettisivuilta mä luen aina sieltä yhdeltä sivulta "Joku varasti nimimerkkisi" ja olen asiasta tavattoman tuohtunut!
Naurahdin kun eka kerran näin tuon. Klikkasitko? Mä klikkasin. :ahem:kouvotsvoni sanoi:Oletko Velluna hukuttimiin? Mainosmiljoonia virtaa forumille \o/