Tänne kaikki merkityksettömät ilmoitukset

burb

.
Liittynyt
19.2.2002
Viestit
46199
Hei, mä heräsin kans.
Pitäsköhän perustaa heräämistoikki?
 

AJ

Well-known member
Liittynyt
19.7.2000
Viestit
69605
Sijainti
Toinen Maailma
Il Tempo Gigante sanoi:
Heräsin.

Ma joudun kääntämään TV:n kyljelleen, koska siinä ei ole moista toimintoa.
Tästä ja Olgan postauksesta tuli mieleen "Tankki täyteen" ja se kun niillä Viléneillä oli semmonen telkkari, joka toimi vaan kyljellään.
 

Juskanen

Naisilleninen
Liittynyt
3.8.2003
Viestit
6598
Sijainti
lähiö
Tiimarin silkkipaperi on ihan huonoa :mad_old: Kamalan hankala oikoa leikkelemiäni lumihiutaleita, ku se paperi tarttuu niin tiukkaan ja meinaa revetä. Suututtaa ku myyvät tollasta :jaska:
 

AJ

Well-known member
Liittynyt
19.7.2000
Viestit
69605
Sijainti
Toinen Maailma
Juskanen sanoi:
Tiimarin silkkipaperi on ihan huonoa :mad_old: Kamalan hankala oikoa leikkelemiäni lumihiutaleita, ku se paperi tarttuu niin tiukkaan ja meinaa revetä. Suututtaa ku myyvät tollasta :jaska:
Varoituksesi tuli liian myöhään! Ehdittiin ostaa tota jo samaan tarkoitukseen. :(
 

Juskanen

Naisilleninen
Liittynyt
3.8.2003
Viestit
6598
Sijainti
lähiö
AJ sanoi:
Varoituksesi tuli liian myöhään! Ehdittiin ostaa tota jo samaan tarkoitukseen. :(
Voi kökkö jos se on tuota samaa, jossa on paketissa Tiimarin logo. Toiselta puolen sellasta karheempaa ja toiselta kiiltävää (mitä ei tietenkään voinut paketin läpi havaita). Sama kummin päin taittelee, sellanen repeillyt ruttukasa on liian helposti lopputuloksena :jaska:
 

AJ

Well-known member
Liittynyt
19.7.2000
Viestit
69605
Sijainti
Toinen Maailma
Juskanen sanoi:
Voi kökkö jos se on tuota samaa, jossa on paketissa Tiimarin logo. Toiselta puolen sellasta karheempaa ja toiselta kiiltävää (mitä ei tietenkään voinut paketin läpi havaita). Sama kummin päin taittelee, sellanen repeillyt ruttukasa on liian helposti lopputuloksena :jaska:
Samaa tavaraa. Saas nähdä kuinka äijän käy.
 

Olga

.
Liittynyt
13.10.2001
Viestit
40436
Sijainti
lakitukossa
Me taas ostettiin tänään muuta Tiimarin jouluaskartelumateriaalia, joka oli pääosin 'toimivaa'. Onneksi.
 

Micael

Micael
Liittynyt
24.5.2004
Viestit
17752
Sijainti
East of Eden
Kyllä kun vaihtaa PC:n sisuskalut kotelosta toiseen ja vielä uuden powerin komponenteille, niin aikaa siihen saa hyvinkin kulumaan 3 tuntia. Tosin välillä tuli keiteltyä kaffeetkin johtojen sijoituspaikkaa ihmetellessä.
 

AJ

Well-known member
Liittynyt
19.7.2000
Viestit
69605
Sijainti
Toinen Maailma
Moe Szyslak sanoi:
Pitäis varmaan mennä hoitoon, kun luin SUOSIKKILAJISI toikin Sulkijalihaksesi.:rolleyes:
Minunkin suosikkilajini on väärinlukeminen. Esimerkiksi Iltalehden nettisivuilta mä luen aina sieltä yhdeltä sivulta "Joku varasti nimimerkkisi" ja olen asiasta tavattoman tuohtunut! :eek:
 

AJ

Well-known member
Liittynyt
19.7.2000
Viestit
69605
Sijainti
Toinen Maailma
AJ sanoi:
Minunkin suosikkilajini on väärinlukeminen. Esimerkiksi Iltalehden nettisivuilta mä luen aina sieltä yhdeltä sivulta "Joku varasti nimimerkkisi" ja olen asiasta tavattoman tuohtunut! :eek:
Kyse on siis tämän sivun alareunasta löytyvästä kesto-otsikosta. :rolleyes:
 
Ylös