kouvotsvoni
Banjottu
Tuleekohan ilmastonmuutoksen takia espanjan tauti tänne?
Oisko siinä toisessa tarinassa aineksia laittaa tonne: http://www.f1-forum.fi/vb/showthread.php?t=21992burb sanoi:Tulipa mieleen pari pientä stooria, ekana se, kun lintuinfluenssasta silloin muutama vuosi sitten nousi vähän isompi kohu, niin eiköhän joku suomussalmelainen isäntämies Esson baarissa kertoillut että olihan se tauti jo Suomeenkin rantautunut, kun "Näljängällä teeret pärskii niin ettei lumi pysy puissa."
Toinen tarina on se kun... no ehkäpä kerron sen myöhemmin.
Runar ja Kyllikki sanoi:Oisko siinä toisessa tarinassa aineksia laittaa tonne: http://www.f1-forum.fi/vb/showthread.php?t=21992
Syyskuulta näkyy olevan viimeisimmät postaukset Kortteen Topilta. :dunno:Il Tempo Gigante sanoi:Niinhän tuo muutamia viikkoja sitten ilmoitteli.
Ettäs tiedätte!Homovestismi on SETA:n transtukipisteen sosiaalisihteeri Maarit Huuskan käyttöön ottama standardiheteroseksuaalisuuden luonnollisuutta kyseenalaistava käsite. Homovestismilla tarkoitetaan sellaista erityistä seksuaalista mieltymystä, joka transvestismista poiketen kohdistuu saman sukupuolen vaatteisiin. Homovestiitti saa erityistä seksuaalista mielihyvää myös sellaisesta käyttäytymisestä, jota pidetään hänen "omalle" sukupuolelleen ominaisena.
Ehkäpä teidän kannattaa Jaskuesin kanssa perustaa "Tänne kaikki työhaastattelut" -toikki.lfb sanoi:Menenpä huomenna aamupäivällä työhaastatteluun, saisi nyt onnistaa kun viimeiseen kuukauteen ei ole tullut tehtyä oikein mitään.
Juskanen sanoi:Uudet silmälasit on nyt neljättä tuntia päässä. Totuttelen. Kevyet ja kivat päässä kyllä. En tiiä oikein. Toivoin, että tulis entiseen lookiin pari ikävuotta ja siten uskottavuutta lisää, mutta eipä tainnu onnistua... Äh. Onkohan nää ihan huonot.
:doubtful:
Lisää uskomattomasti uskottavuutta!kouvotsvoni sanoi:
Tommoset, niin johan tulis enämpi vuosia ulkonäkömittariin.:ahem:
tämmöstä mä oon aiiiiina halunnu.kouvotsvoni sanoi:
Niin minäkin, mut ei oo annettu.Jacques sanoi:tämmöstä mä oon aiiiiina halunnu.
No vähä ton tyylisiä hain :dunno:kouvotsvoni sanoi:
Eipä kannata enää, sain nimittäin paikan :thumbup: , tosin vain jouluun asti. Sen jälkeen onkin jo pian lähtö inttiin, että eipä paljoa kauempaa olisi ehtinyt työskennelläkään.burb sanoi:Ehkäpä teidän kannattaa Jaskuesin kanssa perustaa "Tänne kaikki työhaastattelut" -toikki.
Onnea.lfb sanoi:Eipä kannata enää, sain nimittäin paikan :thumbup: , tosin vain jouluun asti. Sen jälkeen onkin jo pian lähtö inttiin, että eipä paljoa kauempaa olisi ehtinyt työskennelläkään.