Tänne kaikki merkityksettömät ilmoitukset

jps

nimimerkkien jahtaaja
Liittynyt
17.11.2000
Viestit
31093
Sijainti
täällä
VR sanoi:
Juu, pakko tyytyä niihin, kun lumiaurojakaan ei näy missään.
Se oiskin hienoa kun lehtipuhaltimilla tehtäis kasoja ja lumiaurat auraisivat ne huit helkkariin.
 

Olga

.
Liittynyt
13.10.2001
Viestit
40436
Sijainti
lakitukossa
Moe Szyslak sanoi:
F1-forumin KnowHow
Poste Restante
Krunikka, Stadi
Ei taida mennä tuolla osoitteella, muuten laittaisinkin.
Minulle tuli kyllä kerran Afrikasta kortti, jossa oli osoite jotenkin tuolla tasolla... nimi ja sitten osoite oli jotain "jossain Kainuussa". :thumbup:
 

Il Tempo Gigante

Darth Father
Liittynyt
20.2.1999
Viestit
42723
Sijainti
Gamla Pedersöre huvudsocken
Haa.

Olga sanoi:
Ei taida mennä tuolla osoitteella, muuten laittaisinkin.
Minulle tuli kyllä kerran Afrikasta kortti, jossa oli osoite jotenkin tuolla tasolla... nimi ja sitten osoite oli jotain "jossain Kainuussa". :thumbup:
Rauman postiin oli saapunut muutama vuosi sitten kirje tai joulukortti tahi muu vastaava, jossa oli saajan nimi ja osoitteena 'Vesitornin takana'.
 

Mosse

Skidmark
Liittynyt
5.3.1999
Viestit
104235
Sijainti
On earth
Hankoonhan jengi kilpaili siitä kuka sai vähimmällä tekstillä kortin Cafe Esplanadeen.

Paras oli kahvikupin kuva ja piirretty kartta Suomesta, jossa piste eteläisimmässä kohdassa ja teksti Hangö. Tuli jostain Austraaliasta tms asti.

Perille tuli varmasti kaikki kortit joissa luki ADA, Hanko.:ahem:
 

Olga

.
Liittynyt
13.10.2001
Viestit
40436
Sijainti
lakitukossa
Jossain toikissa täällä joku siunaili Stallonen uutta ulkonäköä. Äsken se oli viihdeuutisissa ja johan oli pumpattu naaman iho täyteen jotain laardia. Olikohan se mielestään komeampi kuin ennen. :rolleyes:
 

VR

Syytön ja sillä sipuli
Liittynyt
7.4.1999
Viestit
10649
Sijainti
U15
Helena Petäistöllä on näköjään talviflunssa.
 

AJ

Well-known member
Liittynyt
19.7.2000
Viestit
69605
Sijainti
Toinen Maailma
Olga sanoi:
Jossain toikissa täällä joku siunaili Stallonen uutta ulkonäköä. Äsken se oli viihdeuutisissa ja johan oli pumpattu naaman iho täyteen jotain laardia. Olikohan se mielestään komeampi kuin ennen. :rolleyes:
On tosiaan aika pahaksi mennyt! :eek!:
 

VR

Syytön ja sillä sipuli
Liittynyt
7.4.1999
Viestit
10649
Sijainti
U15
Väsyttää aivan järkyttävästi. :thumbfh:
 

kouvotsvoni

Banjottu
Liittynyt
30.1.1999
Viestit
89969
Sijainti
Corsica
Keväällä tulee parin kuukauden keikka Ouluun tutkimuksiin sitten. Soittelivat tossa, ja sanoivat jotta turhaan minä yo:lla hengailen. Eläkettä odotellessa:alppu:

Lisäksi sain soiteltua paikkkaan jos toiseenkin, ja hommat alkaa edetä kuten minä toivon..ja perskele! Hissi oli korjaantunut ilman, että minun tarvitsi soittaa korjaajille. Hissi ainaskin kerran kuukaudessa juminnut, ja kukaan muu ei ole jaksanut soittaa korjaajaa paikalle, vaan minä sen aina tehnyt.
 

burb

.
Liittynyt
19.2.2002
Viestit
46199
Nyt mun työt edistyy hirmuista vauhtia! Kauhee säpinä päällä!
Kannattaa mennä kyykkyyn siinä lähellä, tässä saattaa lennellä pieniä teräviä esineitä ihan tälleen näin.
Mieletön tohina!
 

kouvotsvoni

Banjottu
Liittynyt
30.1.1999
Viestit
89969
Sijainti
Corsica
burb sanoi:
Nyt mun työt edistyy hirmuista vauhtia! Kauhee säpinä päällä!
Kannattaa mennä kyykkyyn siinä lähellä, tässä saattaa lennellä pieniä teräviä esineitä ihan tälleen näin.
Mieletön tohina!
Lisää kysymyksiä vaan herää. Oletko tikkojen testaaja ammatiltasi?
 

Digru

Wild Animal
Liittynyt
26.9.2003
Viestit
153
Sijainti
högholmen
Tulin juuri Lidlistä. Ostin sikspäkin yskänlääkepullon näköisiä olutpulloja. Oli tarjouksessa. Maku ei ole häävi, mut kun juo muutaman, menee loputkin siinä sivussa. Sitten saatan lähteä pubiin istumaan.:alppu:
 

kouvotsvoni

Banjottu
Liittynyt
30.1.1999
Viestit
89969
Sijainti
Corsica
Digru sanoi:
Tulin juuri Lidlistä. Ostin sikspäkin yskänlääkepullon näköisiä olutpulloja. Oli tarjouksessa. Maku ei ole häävi, mut kun juo muutaman, menee loputkin siinä sivussa. Sitten saatan lähteä pubiin istumaan.:alppu:
Paljon maksoi? Jotain 6packeja nähnyt myytävän n 3e/päkki.
 
Ylös