Tänne kaikki merkityksettömät ilmoitukset

haju

Banned
Liittynyt
5.2.2006
Viestit
3208
Huomenna yritän tietoisesti rikkoa lakia. Saapa nähdä onnistunko.
 

Olga

.
Liittynyt
13.10.2001
Viestit
40436
Sijainti
lakitukossa
Satuitteko katsomaan Ylen uutiset 20.30? Siinä Eva Polttila haastatteli suorassa lähetyksessä Matti Vanhasta. Polttila yritti yllättää Vanhasen Susan-jutulla. Minusta Vanhanen aika näppärästi hoiti kysymyksen. :ahem:
 

kouvotsvoni

Banjottu
Liittynyt
30.1.1999
Viestit
89969
Sijainti
Corsica
toleranssisiipi sanoi:
Itseäni on jo tovin hämmentänyt seuraava seikka:

Nimittäin kun karautan paikalle, joka tässä tapauksessa ompi f1-forumin vapaa keskustelu, niin tämä opera-merkkinen selain näyttää osoiterivin tietämillä tältä:



mut tovin selailtuani huomaankin että sama tienoo ompi tämmöttis:



niin että mitäs riivattua täällä tapahtuu? Osoiterivi ompi aika pikkunen. Muilla sivuilla en ole moiseen törmännyt.
Tosta tuli mieleen, jotta joko olen sekoamassa, tai sitten oikeasti etuovi.comin vuokratalo-osiossa alueitten kohdalla luki hetkosen aikaa "Ukraina, Venäjä, Unkari" tms, eikä Suomen maakuntia, kuten olisi pitänyt.
 

VR

Syytön ja sillä sipuli
Liittynyt
7.4.1999
Viestit
10649
Sijainti
U15
Olin tänään Tuomaan Markkinoilla ja vastaan tuli muuan paremmin pukeutunut honkkeli. Katselin vähän ylöspäin ja oli jotenkin tutun näköiset klasit. Masahan se oli (otin erivapauden masatella :ahem: ).
 

JNF

Well-known member
Liittynyt
5.12.2004
Viestit
1173
Taisin saada vesirokon ensimmäistä kertaa näin aikuisiällä.
 

kouvotsvoni

Banjottu
Liittynyt
30.1.1999
Viestit
89969
Sijainti
Corsica
Il Tempo Gigante sanoi:
Olipas perin vaisu ja hiljainen lauantai f1forumilla.
Voisinhan minä tietty floodata hönössä foorumin etusivut täyteen kilpavene-osastoa myöden, muttei se liene hyvä veto:thumbfh:

Ilmoittelenpahan vaan, jotta baarista ulos selvisin. Aika turha ilta, mutta huomenna kaverin kanssa meinattiin räkäistä oikein kunnolla...ja par'aikaa ihq kissa kehrää sylissäni ja tullenee viereeni, kunhan koisimaan ehdin:)
 

Olga

.
Liittynyt
13.10.2001
Viestit
40436
Sijainti
lakitukossa
Olga sanoi:
:eek: :eek: :eek:

Vieläkin vapisuttaa käsiä. Meinattiin äsken jäädä koiran kanssa auton alle. Käveltiin jalkakäytävällä, mutta takaa tuli auto selvää ylinopeutta ja alkoi heittelehtiä, pyörähti meidän kohdalla ympäri ja sitten jalkakäytävälle meidän eteen. Takana tullut auto oli vähällä törmätä heittelehtijään. :mad_old:
Tulipa tuo juttu mieleen, kun katsoin päivän lehteä. Siinä oli kuva valkeasta autosta, joka näytti tutulta. Auto oli rutussa ja se liittyi toissayön kolariin täällä Kajaanissa. Siinä etupenkkiläinen 20-vuotias kaveri kuoli, takapenkkiläinen loukkaantui vakavasti ja kuski (18 v ja 1,6 promillea) loukkaantui, mutta säilyi hengissä turvavyön ansiosta.

Poliisi oli nähnyt törmäilyjälkiä ja oli juuri löytänyt jäljet aiheuttaneen auton huoltoasemalta ja tyypit lähtivät pakoon kohti kaupungin keskustaa. Kaverit ajoivat ylinopeutta poliisia pakoon ja auto joutui sivuluisuun ja törmäsi kylki edellä vastaan tulleen taksin keulaan.

Juupa juu, sano rengit päissään.
 
Viimeksi muokattu:

AJ

Well-known member
Liittynyt
19.7.2000
Viestit
69605
Sijainti
Toinen Maailma
Vellu sanoi:
Täällä on näkynyt tällaisia joka puolella. Alkaa epäilyttää vähäsen.
Aika suttuinen kuva. Roikkuuko tossa jotain tonttuhahmoja parvekkeiden kaiteilla vai mitä se on esittävinään?:doubtful:
 

Runar ja Kyllikki

Next door to Alice
Liittynyt
9.4.2000
Viestit
45727
Sijainti
Suami
AJ sanoi:
Aika suttuinen kuva. Roikkuuko tossa jotain tonttuhahmoja parvekkeiden kaiteilla vai mitä se on esittävinään?:doubtful:
Mä ymmärsin niin, että kuvan idea on tuo hirtetty tonttu. Lienee joku joulunvastainen protesti vai?
 

Vellu

Kuninkaalleninen
Liittynyt
8.8.2000
Viestit
18051
Sijainti
Vantaa, Finland
Oli vähän liikaa etäisyyttä, kun otin ton kuvan (joutui venymään digitaalizoomin puolelle). Kyseessä on siis tällainen ilmestys...
 

burb

.
Liittynyt
19.2.2002
Viestit
46199
Asensin Linuxin (Ubuntu) ihan vaan huvikseni.
On mennyt helpoksi nykyään Linuxinkin asentaminen, toista se oli silloin kun minä olin nuori. Silloin itte väännettiin kernelit kävyistä ja tuohesta, perkele.
 

AJ

Well-known member
Liittynyt
19.7.2000
Viestit
69605
Sijainti
Toinen Maailma
Vellu sanoi:
Oli vähän liikaa etäisyyttä, kun otin ton kuvan (joutui venymään digitaalizoomin puolelle). Kyseessä on siis tällainen ilmestys...
Joo. Päivänselvä hirtetty tonttu.
 

AJ

Well-known member
Liittynyt
19.7.2000
Viestit
69605
Sijainti
Toinen Maailma
burb sanoi:
Asensin Linuxin (Ubuntu) ihan vaan huvikseni.
On mennyt helpoksi nykyään Linuxinkin asentaminen, toista se oli silloin kun minä olin nuori. Silloin itte väännettiin kernelit kävyistä ja tuohesta, perkele.
JA itse kone rakennettiin lecaharkoista.
 
Ylös