Tosta tuli mieleen, jotta joko olen sekoamassa, tai sitten oikeasti etuovi.comin vuokratalo-osiossa alueitten kohdalla luki hetkosen aikaa "Ukraina, Venäjä, Unkari" tms, eikä Suomen maakuntia, kuten olisi pitänyt.toleranssisiipi sanoi:Itseäni on jo tovin hämmentänyt seuraava seikka:
Nimittäin kun karautan paikalle, joka tässä tapauksessa ompi f1-forumin vapaa keskustelu, niin tämä opera-merkkinen selain näyttää osoiterivin tietämillä tältä:
mut tovin selailtuani huomaankin että sama tienoo ompi tämmöttis:
niin että mitäs riivattua täällä tapahtuu? Osoiterivi ompi aika pikkunen. Muilla sivuilla en ole moiseen törmännyt.
Voisinhan minä tietty floodata hönössä foorumin etusivut täyteen kilpavene-osastoa myöden, muttei se liene hyvä veto:thumbfh:Il Tempo Gigante sanoi:Olipas perin vaisu ja hiljainen lauantai f1forumilla.
Tulipa tuo juttu mieleen, kun katsoin päivän lehteä. Siinä oli kuva valkeasta autosta, joka näytti tutulta. Auto oli rutussa ja se liittyi toissayön kolariin täällä Kajaanissa. Siinä etupenkkiläinen 20-vuotias kaveri kuoli, takapenkkiläinen loukkaantui vakavasti ja kuski (18 v ja 1,6 promillea) loukkaantui, mutta säilyi hengissä turvavyön ansiosta.Olga sanoi:
Vieläkin vapisuttaa käsiä. Meinattiin äsken jäädä koiran kanssa auton alle. Käveltiin jalkakäytävällä, mutta takaa tuli auto selvää ylinopeutta ja alkoi heittelehtiä, pyörähti meidän kohdalla ympäri ja sitten jalkakäytävälle meidän eteen. Takana tullut auto oli vähällä törmätä heittelehtijään. :mad_old:
Aika suttuinen kuva. Roikkuuko tossa jotain tonttuhahmoja parvekkeiden kaiteilla vai mitä se on esittävinään?:doubtful:Vellu sanoi:Täällä on näkynyt tällaisia joka puolella. Alkaa epäilyttää vähäsen.
Mä ymmärsin niin, että kuvan idea on tuo hirtetty tonttu. Lienee joku joulunvastainen protesti vai?AJ sanoi:Aika suttuinen kuva. Roikkuuko tossa jotain tonttuhahmoja parvekkeiden kaiteilla vai mitä se on esittävinään?:doubtful:
Joo. Päivänselvä hirtetty tonttu.Vellu sanoi:Oli vähän liikaa etäisyyttä, kun otin ton kuvan (joutui venymään digitaalizoomin puolelle). Kyseessä on siis tällainen ilmestys...
JA itse kone rakennettiin lecaharkoista.burb sanoi:Asensin Linuxin (Ubuntu) ihan vaan huvikseni.
On mennyt helpoksi nykyään Linuxinkin asentaminen, toista se oli silloin kun minä olin nuori. Silloin itte väännettiin kernelit kävyistä ja tuohesta, perkele.
Mitäs siellä toisessa maailmassa on oikein nautittu? Vai voiko siellä nauttia?AJ sanoi:Joo. Päivänselvä hirtetty tonttu.
Kysy Runarilta. :thumbup:Vellu sanoi:Mitäs siellä toisessa maailmassa on oikein nautittu? Vai voiko siellä nauttia?