Tänne kaikki merkityksettömät ilmoitukset

Jr-

Maximum Attack
Liittynyt
29.3.2000
Viestit
14798
Sijainti
Saviseutu
Kotona vihdoin..... Meni lauantaina olkavarsi kolmesta kohtaa rikki. Tuli oltua Tayssissa hoidossa.
 

burb

.
Liittynyt
19.2.2002
Viestit
46199
Jr- sanoi:
Kotona vihdoin..... Meni lauantaina olkavarsi kolmesta kohtaa rikki. Tuli oltua Tayssissa hoidossa.
:eek!: :(
Raksatoikissa mainitsitkin jo autosta... Kuinkas mahdollisien muiden osapuolien kävi, mites auto?
Vaatiiko myöhempää leikkausta?
 

Jr-

Maximum Attack
Liittynyt
29.3.2000
Viestit
14798
Sijainti
Saviseutu
burb sanoi:
:eek!: :(
Raksatoikissa mainitsitkin jo autosta... Kuinkas mahdollisien muiden osapuolien kävi, mites auto?
Vaatiiko myöhempää leikkausta?
Ite en ollut ratissa ja kyseessä oli ihan 'harmiton' ojaan suistuminen. Muut selvisivät ehjin nahoin. Autoonka ei tullu juur mitään. No sikäli onni onnettomuudessa et tätä ei ees leikattu vaan laitetaan kuntoon ns. ortoosihoidolla. http://fi.wikipedia.org/wiki/Ortoosi Jos ei tolla tuu kuntoon ni sit leikataan ja laitetaan rautaa.
 

Estate

Well-known member
Liittynyt
23.11.2001
Viestit
11920
Rakas äiti muistele aina kauhulla maksakastiketta, jota hän joutui syömään ala-asteella.
 

Juskanen

Naisilleninen
Liittynyt
3.8.2003
Viestit
6598
Sijainti
lähiö
Maksapihvit on herkkua! :thumbup: Itse söin juuri muhkean annoksen rasvaa ja hiilihydraatteja...
 

Estate

Well-known member
Liittynyt
23.11.2001
Viestit
11920
Käytin koiran ulkona ja maassa oli semmosta jännää valkosta juttua! Tuli joulufiilis. :)

Kyllä se vissiin kohta sulaa pois... :dunno:
 

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Liittynyt
15.10.1999
Viestit
37045
Sijainti
Helsinki
S.A sanoi:
Käytin koiran ulkona ja maassa oli semmosta jännää valkosta juttua! Tuli joulufiilis. :)

Kyllä se vissiin kohta sulaa pois... :dunno:
Poudan Pekan mukaan sulaa torstaina veke. :frown: :frown: :nope: :nope:
 

Estate

Well-known member
Liittynyt
23.11.2001
Viestit
11920
S.A sanoi:
Rakas äiti muistele aina kauhulla maksakastiketta, jota hän joutui syömään ala-asteella.
Tänään sitten syötiin kotona maksakermakastiketta.
 

Micael

Micael
Liittynyt
24.5.2004
Viestit
17752
Sijainti
East of Eden
Ei toimi Elisan kytkykännykkä ulkomailla.:mad:

Lähetin pojalleni tekstiviestin ja hän vastasi äitinsä kännykällä joka toimii, koska ei ole kytkykännykkä. Poikani SIM-lukittu ei toimi.

Koska minullakin on kytkykänny ja SIM-lukittu, kysyin Soneralta että toimiiko tämä sitten ulkomailla, sanoivat, että toimii kaikkialla maailmassa normaalisti.
 

VR

Syytön ja sillä sipuli
Liittynyt
7.4.1999
Viestit
10649
Sijainti
U15
Jacques sanoi:
Itse en pidä maksasta yleisesti ottaen lainkaan.. Maksamakkara kuitenkin menee, mutta siinä nyt on varmaan maksaa 0,107% ja muuta scheissea loput.

Nämä on makuasioita, ja niistä on mielestäni turha kiistellä. Tunnen ihmisiä, joille maistuu ruoka kuin ruoka, mutta tiedän myös kaltaisiani vähän nirsompia hahmoja.

Tosin itselläni ruokavalio laajentui viimeistään armeijan aikana aika mukavasti. Esim. kanan ja kalan osalta tilanne on se etten mielellään syö, mutta jossain muodossa se on ihan hyvää. Esim. kanankoivet on herkkua.. Lohi on myös ihan hyvää välillä, mutta joskus se ei ole niin kauhean hyvää. Riippuu varmaankin valmistustavasta ja mausteista. Vanhemmiten sitä kuitenkin on uskaltanut maistaa enemmän eri ruokalajeja. Nuorempana jätin ruokaa väliin ihan kylmästi esim. hajun takia. Mutta on paljon ruokia kuten juuri maksapihvit, jotka eivät vain mene alas vaikka kuinka on maistanut.. Miksi sitten esim. maksamakkara menee, niin sitä en tiedä, mutta näin se vaan on.
Mä taas syön maksaa esim. paistettuna tai kastikkeena - on itse asiassa ihan hyvää - mutta maksamakkaraa en voi sietää, enkä maksalaatikkoa.
 

VR

Syytön ja sillä sipuli
Liittynyt
7.4.1999
Viestit
10649
Sijainti
U15
Olga sanoi:
Olipa mukava, että kovinkaan moni ei ilmeisesti nähnyt, kun tulin parkkipaikalta kotiin. Vihreää väriä kammoavana ajattelin hississä, että mikä hiton vihreä täällä osui 'silmään'. No, laukku oli jäänyt autoon ja käsikynkässä roikkui typerän kirkkaanvihreä auton lämmitysjohto. :eek: :D Sattuuhan sitä. :rolleyes:
Mulla on just tuon värinen heijastin. :ahem:
 

abc

DNF
Liittynyt
14.2.2000
Viestit
12558
Montako viikkoa ton 'Katko päivityksissä päättyy pian' -otsikon pitää olla tuolla uusimpana ennen kuin lauseesta muodostuu F1-Forumin tuorein joka toikin hokema?
 

Runar ja Kyllikki

Next door to Alice
Liittynyt
9.4.2000
Viestit
45727
Sijainti
Suami
Micael sanoi:
Ei toimi Elisan kytkykännykkä ulkomailla.:mad:

Lähetin pojalleni tekstiviestin ja hän vastasi äitinsä kännykällä joka toimii, koska ei ole kytkykännykkä. Poikani SIM-lukittu ei toimi.

Koska minullakin on kytkykänny ja SIM-lukittu, kysyin Soneralta että toimiiko tämä sitten ulkomailla, sanoivat, että toimii kaikkialla maailmassa normaalisti.

Ookko varma ettei kyseessä ole saldorajallinen liittymä?
Ne eivät toimi Suomen ulkopuolella, tämä tuli joskus ex-muijan puhelimen suhteen todettua Ruotsin ja Tanskan välillä lautalla. Saatiin, soittamalla mun puhelimesta asiakaspalveluun, saldoraja pois.
 

burb

.
Liittynyt
19.2.2002
Viestit
46199
Heh, burb. :jaska:
Eipä sitten ollut vielä tänäänkään töihin menemistä, sen verran tauti vielä vaivaa.
On vaan jotenkin paskamaista kun tietää miten siellä töissä mua nyt kaivattais, ei sillä että olisin firman tärkein mies (olenhan toki sitäkin :rolleyes: ), mutta lähinnä sillä että juuri tähän aikaan vuodesta on kivat säpinät siellä ja varmasti jokaisen työpanosta kaivataan...
 

Micael

Micael
Liittynyt
24.5.2004
Viestit
17752
Sijainti
East of Eden
Runar ja Kyllikki sanoi:
Ookko varma ettei kyseessä ole saldorajallinen liittymä?
Ne eivät toimi Suomen ulkopuolella, tämä tuli joskus ex-muijan puhelimen suhteen todettua Ruotsin ja Tanskan välillä lautalla. Saatiin, soittamalla mun puhelimesta asiakaspalveluun, saldoraja pois.
Ei ole saldorajoitusta.
 
Ylös