107 tietenkinVJR sanoi:Montako viikkoa ton 'Katko päivityksissä päättyy pian' -otsikon pitää olla tuolla uusimpana ennen kuin lauseesta muodostuu F1-Forumin tuorein joka toikin hokema?
107 tietenkinVJR sanoi:Montako viikkoa ton 'Katko päivityksissä päättyy pian' -otsikon pitää olla tuolla uusimpana ennen kuin lauseesta muodostuu F1-Forumin tuorein joka toikin hokema?
Paistetut maksapihvit ovat herkkuani. Kastikekin ok, mutta paistettuna - voi että on hyvää.:ahem:VR sanoi:Mä taas syön maksaa esim. paistettuna tai kastikkeena - on itse asiassa ihan hyvää - mutta maksamakkaraa en voi sietää, enkä maksalaatikkoa.
Onnee ja menestystä!Juskanen sanoi:Suunnaton vastuu laskeutui hartioilleni juuri.
Tohon liittyen niin, en muistanutka et autossa oli kolariturva. Olin ihan pihalla kun vakuutustarkastaja soitti ja kysy että missä auto on korjattavana. Elikä 150€ jää autosta maksettavaa itelle.burb sanoi::eek!:
mites auto?
Suur-Suomikouvotsvoni sanoi:Enkä ollutkaan sekoamassa, kun kuvakaappauksenkin sain etuovi.comin maantiedon tasosta.
Meinaat tota "F1: Katko päivityksissä päättyy pian"?Olga sanoi:Hitto, että tämä forumin toiminta on hidasta. Olen luullun, että vika on omassa koneessa, mutta kun sama oli töissäkin. :doubtful:
Mie meinasin sinne hierojakurssille eksyä. Jos annat 15 pistettä Vuoden foooorumisti-äänestyksessä, niin voisin semmosen thai-hieronnan vetästäMoe Szyslak sanoi:Voi veetu, kun on taas niskat ihan nalkissa.
Kaks asiaa:kouvotsvoni sanoi:Mie meinasin sinne hierojakurssille eksyä. Jos annat 15 pistettä Vuoden foooorumisti-äänestyksessä, niin voisin semmosen thai-hieronnan vetästä
Sen takiahan sen saakin sillä onnellisella lopulla. Vähän niinku anteekspyyntö.:ahem:Moe Szyslak sanoi:Kaks asiaa:
2) Thai-hieronta ei todellakaan tuntunut hyvälle.:nope:
En ole sitä edes huomannut, kun on niin hidas. :mad_old:kouvotsvoni sanoi:Meinaat tota "F1: Katko päivityksissä päättyy pian"?
1)No mut ens vuonnahan minä vasta hierojakurssille olenkin menossa 2)No voin minä ihan sellasen tavis niskahieronnankin vetästä.Moe Szyslak sanoi:Kaks asiaa:
1) Mä olen ääneni antanut jo.:ahem:
2) Thai-hieronta ei todellakaan tuntunut hyvälle.:nope:
Mulla oli semmonen sumopainijan oloinen hieroja joka yht'äkkiä rytkähti mun selän päälle takaapäin. Vittu että teki kipiää.Vilperi sanoi:Sen takiahan sen saakin sillä onnellisella lopulla. Vähän niinku anteekspyyntö.:ahem:
Mulla ainakin jumitti joku noista mainoksista. Mut siihen autto ku klikkasin mainoksen (sitte ku se viimein oli latautunut) päällä hiiren oikealla napilla ja valitsin jotta Estä kuvat osoitteesta ...Olga sanoi:Hitto, että tämä forumin toiminta on hidasta. Olen luullun, että vika on omassa koneessa, mutta kun sama oli töissäkin. :doubtful: