Tänne kaikki merkityksettömät ilmoitukset

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Liittynyt
15.10.1999
Viestit
37045
Sijainti
Helsinki
VJR sanoi:
Montako viikkoa ton 'Katko päivityksissä päättyy pian' -otsikon pitää olla tuolla uusimpana ennen kuin lauseesta muodostuu F1-Forumin tuorein joka toikin hokema?
107 tietenkin
 

Formulanomi

Seksikäs rumä kääpiö
Liittynyt
22.10.1999
Viestit
41380
Sijainti
Toisaalla
VR sanoi:
Mä taas syön maksaa esim. paistettuna tai kastikkeena - on itse asiassa ihan hyvää - mutta maksamakkaraa en voi sietää, enkä maksalaatikkoa.
Paistetut maksapihvit ovat herkkuani. Kastikekin ok, mutta paistettuna - voi että on hyvää.:ahem:

Maksamakkarasta tykkään myös.

Jostain kumman syystä maksalaatikkoa en voi sietää. Selkeästi inhokkiruoka. (vaikka muuten olen melkein kaikkiruokainen...no joo...lipeäkala ja rosollit yms. eivät myöskään kelpaa)
 

Juskanen

Naisilleninen
Liittynyt
3.8.2003
Viestit
6598
Sijainti
lähiö
Suunnaton vastuu laskeutui hartioilleni juuri.

Kunhan tästä selviän, niin meen syömään itseni ähkyyn jouluruokaa paikalliseen Amicaan. Ja kännykän laitan siksi aikaa äänettömälle.
 

kouvotsvoni

Banjottu
Liittynyt
30.1.1999
Viestit
89969
Sijainti
Corsica
Perskutarallaa. Ihan ku ois housujen haaroihin unohtunut neula, tai jotain...Antaapi olla, kun tämä on masokistin päiväuni.
 

kouvotsvoni

Banjottu
Liittynyt
30.1.1999
Viestit
89969
Sijainti
Corsica
Enkä ollutkaan sekoamassa, kun kuvakaappauksenkin sain etuovi.comin maantiedon tasosta.
 
Viimeksi muokattu:

lfb

Flavio
Liittynyt
8.2.2004
Viestit
9965
Sijainti
Helsinki
Perkele kun kopsahti polvi töissä aamupäivällä ikävästi, ei paljoa huvita laittaa jalkaa koukkuun. Pyörämatka junalta kotiin oli tämän takia vähän hankala.
 

Jr-

Maximum Attack
Liittynyt
29.3.2000
Viestit
14798
Sijainti
Saviseutu
burb sanoi:
:eek!: :(
mites auto?
Tohon liittyen niin, en muistanutka et autossa oli kolariturva. Olin ihan pihalla kun vakuutustarkastaja soitti ja kysy että missä auto on korjattavana. Elikä 150€ jää autosta maksettavaa itelle.
 

Olga

.
Liittynyt
13.10.2001
Viestit
40436
Sijainti
lakitukossa
Hitto, että tämä forumin toiminta on hidasta. Olen luullun, että vika on omassa koneessa, mutta kun sama oli töissäkin. :doubtful:
 

kouvotsvoni

Banjottu
Liittynyt
30.1.1999
Viestit
89969
Sijainti
Corsica
Olga sanoi:
Hitto, että tämä forumin toiminta on hidasta. Olen luullun, että vika on omassa koneessa, mutta kun sama oli töissäkin. :doubtful:
Meinaat tota "F1: Katko päivityksissä päättyy pian"?
 

kouvotsvoni

Banjottu
Liittynyt
30.1.1999
Viestit
89969
Sijainti
Corsica
Moe Szyslak sanoi:
Voi veetu, kun on taas niskat ihan nalkissa.:confused:
Mie meinasin sinne hierojakurssille eksyä. Jos annat 15 pistettä Vuoden foooorumisti-äänestyksessä, niin voisin semmosen thai-hieronnan vetästä:eek:
 

Mosse

Skidmark
Liittynyt
5.3.1999
Viestit
104235
Sijainti
On earth
kouvotsvoni sanoi:
Mie meinasin sinne hierojakurssille eksyä. Jos annat 15 pistettä Vuoden foooorumisti-äänestyksessä, niin voisin semmosen thai-hieronnan vetästä:eek:
Kaks asiaa:
1) Mä olen ääneni antanut jo.:ahem:
2) Thai-hieronta ei todellakaan tuntunut hyvälle.:nope:
 

kouvotsvoni

Banjottu
Liittynyt
30.1.1999
Viestit
89969
Sijainti
Corsica
Moe Szyslak sanoi:
Kaks asiaa:
1) Mä olen ääneni antanut jo.:ahem:
2) Thai-hieronta ei todellakaan tuntunut hyvälle.:nope:
1)No mut ens vuonnahan minä vasta hierojakurssille olenkin menossa:eek: 2)No voin minä ihan sellasen tavis niskahieronnankin vetästä.:eek: :eek: :eek: :eek:

Raakaa viinaa:rolleyes: :doubtful: :yuck:
 

Mosse

Skidmark
Liittynyt
5.3.1999
Viestit
104235
Sijainti
On earth
Vilperi sanoi:
Sen takiahan sen saakin sillä onnellisella lopulla. Vähän niinku anteekspyyntö.:ahem:
Mulla oli semmonen sumopainijan oloinen hieroja joka yht'äkkiä rytkähti mun selän päälle takaapäin. Vittu että teki kipiää.:(

Ja sitten kun tossa vasemmassa polvessa on polvea ronkittu vähän enämpikin, niin yritti väkisin sitäkin perkele vääntää samaan asentoon kuin oikeaakin. Näky otava ja muutkin pohjoisen pallonpuoliskon tähdistöt siinä käsittelyssä.:mad_old:

Mutta jalkahieronta teki gutaa!:ahem:
 

abc

DNF
Liittynyt
14.2.2000
Viestit
12558
Olga sanoi:
Hitto, että tämä forumin toiminta on hidasta. Olen luullun, että vika on omassa koneessa, mutta kun sama oli töissäkin. :doubtful:
Mulla ainakin jumitti joku noista mainoksista. Mut siihen autto ku klikkasin mainoksen (sitte ku se viimein oli latautunut) päällä hiiren oikealla napilla ja valitsin jotta Estä kuvat osoitteesta ...
 

kouvotsvoni

Banjottu
Liittynyt
30.1.1999
Viestit
89969
Sijainti
Corsica
Oli pakko viel vilkasta livekhattia "siltä" sivulta:rolleyes:

[22:40] <kouvotsvoni> Mie lähden baariin näkemään masentavia ihmisiä.
[22:40] <kouvotsvoni> -->
[22:40] <kouvotsvoni> l
[22:40] <kouvotsvoni> eiku
[22:41] <kouvotsvoni> ö
[22:41] <wilpuri> kauniita unia mieluummin juskaselle
[22:41] *** kouvotsvoni (vircuser@IP-62-216-118-230.telemail.fi) has quit irc ("User pushed the X - because it's Xtra, baby")
[22:41] <HuimaPaa> kouvotsvoni meetkö moottorikelkalla vai millä?
[22:41] <HuimaPaa> :(

En mene moottorikelkalla, mutta eskimotakissa kyllä.
 
Viimeksi muokattu:
Ylös