Vellu
Kuninkaalleninen
Ei ollut vilmi, mutta oli vähällä olla poikki. Oli ihan julkinen ns. "irstailu".kouvotsvoni sanoi:Julkinen? Te jossain ponro-vilmissä olleet tai julki-irstailleet muuten.
Ei ollut vilmi, mutta oli vähällä olla poikki. Oli ihan julkinen ns. "irstailu".kouvotsvoni sanoi:Julkinen? Te jossain ponro-vilmissä olleet tai julki-irstailleet muuten.
Määkin pelailen siellä - lähinnä kyllä sit&go turnauksia.Vilperi sanoi:Hah. Pelailin tänään ekaa kertaa nettipokeria oikeella rahalla Paffilla ja voitin yhteensä 4 DOLLARIA!!!!!:ahem:
Enpä ole nähnyt.Il Tempo Gigante sanoi:Olekkos nähnyt Gary Gilmoresta tehdyn TV-sarjan ? Tuli TV:sta joskus. Sanoisin, et n. 10 - 15 v. sitten ?
Onnea puuhaan! Voi jospa meilläkin joku. :doubtful:Il Tempo Gigante sanoi:Pitäisi lähtiä tamppaamaan mattoja, vaikka ei ollenkaan huvita moinen puuhastelu.
Mulla on vastaava projekti jo yli puolenvälin.kouvotsvoni sanoi:Siivouspuuskassaan muru läpsi matotkin eilen
Joo, näin muistelin että joskussa kertoilit. Minkäslainen toi taso noissa halvimman pään sittareissa oikein on? Rolli kun ei mikään hirmuinen ole niin ei viitsisi lähteä kaikkia rahojaan häviämään.Formulanomi sanoi:Määkin pelailen siellä - lähinnä kyllä sit&go turnauksia.
Mutta nytpä löytyykin Problemsin Katupoikia levyhyllystä, siis vinyylihyllystä. Tosin toi on vaimon, mutta oon ominu sen...toleranssisiipi sanoi:Ai ai ai.
Itsehän olen myös erinäisistä syistä aikoinaan suurimman osan vinyyleistä pois myynyt. Unborn-SF:n vinyyleitä on jäljellä vielä pari seiskatuumaista ja toi edellinen (ja tähän mennessä ainoa) täyspitkä lp sekä vielä yks kakstoistatuumanen ep.
Toi uus tarvii kyllä hommata kanssa.
No joko olet vastannut siihen mun kysymykseen, jonka asetin jo aikoja sitten ?312T4 sanoi:Syön kylmäsavustettua poron sisäpaistia! Lapin lihan tuotetta - ihan jees!
Sun olis ehkä kantsinut painottaa, että kyseessä on pointtikyssäri.Il Tempo Gigante sanoi:No joko olet vastannut siihen mun kysymykseen, jonka asetin jo aikoja sitten ?
Hmmmmm,,,,,,312T4 sanoi:Syön kylmäsavustettua poron sisäpaistia! Lapin lihan tuotetta - ihan jees!