Tänne kaikki merkityksettömät ilmoitukset

Partsi

Kuollut apina
Liittynyt
2.3.2005
Viestit
2114
Sijainti
Kaatopaikka
TTu kun minä luulin että joulu on huomenna :mad_old: Yhdeksältä illalla selvisin hommista ja että kuusikin pitäisi hakea. Haetaan sitten huomenna :alppu:
 

burb

.
Liittynyt
19.2.2002
Viestit
46199
Partsi sanoi:
TTu kun minä luulin että joulu on huomenna :mad_old: Yhdeksältä illalla selvisin hommista ja että kuusikin pitäisi hakea. Haetaan sitten huomenna :alppu:
:eek:
Partsi laski väärin, joulu meni jo.
 

VR

Syytön ja sillä sipuli
Liittynyt
7.4.1999
Viestit
10649
Sijainti
U15
Päivän opetus: jos menee jouluaatonaattona Helsingin keskustan Stockmannin Herkkuun, niin kannattaa mennä sekunnilleen silloin, kun putiikki avaa ovensa. :thumbfh:
 
Viimeksi muokattu:

Mosse

Skidmark
Liittynyt
5.3.1999
Viestit
104235
Sijainti
On earth
VR sanoi:
Päivän opetus: jos menee jouluaatonaattona Helsingin keskustan Stockmannin Herkkuun, niin kannattaa mennä sekunnilleen silloin, kun putiikki avaa ovensa. :thumbfh:
Mulle tuli tuolta Herkusta semmonen lahjapaketti jossa oli kaikenlaisia terskajuustoja yms. hienouksia. Paras oli kuitenkin se pundkupullo joka sisältyi lähetykseen.:ahem:
 

Vesku

Maatalousneuvos
Liittynyt
14.6.2003
Viestit
5795
Moe Szyslak sanoi:
Mulle tuli tuolta Herkusta semmonen lahjapaketti jossa oli kaikenlaisia terskajuustoja yms. hienouksia. Paras oli kuitenkin se pundkupullo joka sisältyi lähetykseen.:ahem:
Illalla oli juustoja ja viinejä tarjolla kummitytön kotona. Juustoja reilusti yli 10. Joku uutuus (?) pikkusisko oli tosi hyvää!:thumbup: Vielä vaatii hieman opettelua jotkin ulkomaiset homejuustot!:dunno:
 

Mosse

Skidmark
Liittynyt
5.3.1999
Viestit
104235
Sijainti
On earth
Vesku sanoi:
Illalla oli juustoja ja viinejä tarjolla kummitytön kotona. Juustoja reilusti yli 10. Joku uutuus (?) pikkusisko oli tosi hyvää!:thumbup: Vielä vaatii hieman opettelua jotkin ulkomaiset homejuustot!:dunno:
Esim. Stilton-juusto.:eek:

Kyllä siinä välillä oma varpaanvälikin tuoksuu paremmalle.:ahem:
 

Micael

Micael
Liittynyt
24.5.2004
Viestit
17752
Sijainti
East of Eden
Vesku sanoi:
Illalla oli juustoja ja viinejä tarjolla kummitytön kotona. Juustoja reilusti yli 10. Joku uutuus (?) pikkusisko oli tosi hyvää!:thumbup: Vielä vaatii hieman opettelua jotkin ulkomaiset homejuustot!:dunno:
Oma homejuustokokeiluni päättyi aikoinaan erään pariisilaisen juustokaupan edustalle. Sain käytyä pikaisesti kaupassa sisällä katsomassa kuin matoja pilkisteli juustojen raoista meitä ihmettelemässä ja myyjän mukaan madot kuuluvat aitoon ranskalaiseen homejuustoon. Hajuaistini kehotti minua poistumaan pikaisesti ulos ja tupakalle enkä sen koommin ole homejuustoja suuhuni laittanut. Juustoista syön vain suomalaista Oltermannia tai perus Emmentalia.
 

Vesku

Maatalousneuvos
Liittynyt
14.6.2003
Viestit
5795
Moe Szyslak sanoi:
Esim. Stilton-juusto.:eek:

Kyllä siinä välillä oma varpaanvälikin tuoksuu paremmalle.:ahem:
Maistoin sitäkin! :) Joku englantilainen homemöykky se ainakin oli. Maku on parempi kuin haju! Sitä jäi pieni pala "haisemaan" läheiselle pöydälle, ja koko illan kitkusi.... suorastaan lemusi!:eek!:


Micael:
Ihan perusPolar HUONEENLÄMPÖISENÄ on hyvä vaihtoehto emmentalille.
Aura on vanha herkku ja joku President Brie alkaa jo maistua! Ja mm. rasvaiset goudat yrttilisukkeilla on kanssa aika nameja!
 

Micael

Micael
Liittynyt
24.5.2004
Viestit
17752
Sijainti
East of Eden
Vesku sanoi:
Maistoin sitäkin! :) Joku englantilainen homemöykky se ainakin oli. Maku on parempi kuin haju! Sitä jäi pieni pala "haisemaan" läheiselle pöydälle, ja koko illan kitkusi.... suorastaan lemusi!:eek!:


Micael:
Ihan perusPolar HUONEENLÄMPÖISENÄ on hyvä vaihtoehto emmentalille.
Aura on vanha herkku ja joku President Brie alkaa jo maistua! Ja mm. rasvaiset goudat yrttilisukkeilla on kanssa aika nameja!
Minua ei kuule saa homejuustoa suuhuni laittamaan, ei millään.

Sen sijaan aito kreikkalainen Feta on suurta herkkuani.
 

Mosse

Skidmark
Liittynyt
5.3.1999
Viestit
104235
Sijainti
On earth
Mulla on noita juustoja siitä herkkukorista ihan laidasta laitaan. Löytyy ihan mustaleimaisesta vuohenjuustoon ja President Briehen sekä Parmesaaniin josta voi vuolla lastuja.

Onko kellään kielituntumaa aussipunkku Wolf Blass 2004 Shiraz Cabernet Savignoniin?

Ostin tuollaista täyteläistä palanpainiketta. Oluita varasin anoppilaan täksi illaksi (oma sauna rempassa) Kilkennyä, Guinnesia, Sam Miguelia ja Ûrguelia. Juu, ei. Lapin kulta on poronkusta, vaikka McMike mitä väittäisi.:ahem:
 

Micael

Micael
Liittynyt
24.5.2004
Viestit
17752
Sijainti
East of Eden
Moe Szyslak sanoi:
Mulla on noita juustoja siitä herkkukorista ihan laidasta laitaan. Löytyy ihan mustaleimaisesta vuohenjuustoon ja President Briehen sekä Parmesaaniin josta voi vuolla lastuja.

Onko kellään kielituntumaa aussipunkku Wolf Blass 2004 Shiraz Cabernet Savignoniin?

Ostin tuollaista täyteläistä palanpainiketta. Oluita varasin anoppilaan täksi illaksi (oma sauna rempassa) Kilkennyä, Guinnesia, Sam Miguelia ja Ûrguelia. Juu, ei. Lapin kulta on poronkusta, vaikka McMike mitä väittäisi.:ahem:
Urguelia täälläkin, enkä mä sitä Lapin Kultaa ole aikoihin ostanut. Se oli hyvää joskus sillon -80 luvulla mutta sen jälkeen on kolmonen ja nelonenkin maistunut, jos ei nyt ihan poron kuselta, niin aika laimeelta kuitenkin. B -olut sitä vastoin on juotavissa.
 

Partsi

Kuollut apina
Liittynyt
2.3.2005
Viestit
2114
Sijainti
Kaatopaikka
Alkosta kävin joutessani ostamassa kolme pulloa kinkun painekkeeksi.



Tämä on jotain Urbock-tyyppiä jota myydään vain jouluisin.




Tätä merkkiä en itse olisi ostanut, mutta toi tuliaisina 24-paketin. Tosin ei ollut ymmärtänyt että IV-paketti olisi maksanut saman verran.


Mäyrä oli tarjouksessa niin ostin joutessani.
 

Vesku

Maatalousneuvos
Liittynyt
14.6.2003
Viestit
5795
Moe Szyslak sanoi:
Mulla on noita juustoja siitä herkkukorista ihan laidasta laitaan. Löytyy ihan mustaleimaisesta vuohenjuustoon ja President Briehen sekä Parmesaaniin josta voi vuolla lastuja.

Onko kellään kielituntumaa aussipunkku Wolf Blass 2004 Shiraz Cabernet Savignoniin?

Ostin tuollaista täyteläistä palanpainiketta. Oluita varasin anoppilaan täksi illaksi (oma sauna rempassa) Kilkennyä, Guinnesia, Sam Miguelia ja Ûrguelia. Juu, ei. Lapin kulta on poronkusta, vaikka McMike mitä väittäisi.:ahem:
Takavarikoi pukin reki tai jemmaa joku kulkuneuvo ensi viikon aikaan, vaikka pe- tai la-illaksi, komenna perhe kyytiin ja koukkaa Micael Petoselta mukaan, niin se saunominen järjestyy täällä!:thumbup:
 

Mosse

Skidmark
Liittynyt
5.3.1999
Viestit
104235
Sijainti
On earth
Vesku sanoi:
Takavarikoi pukin reki tai jemmaa joku kulkuneuvo ensi viikon aikaan, vaikka pe- tai la-illaksi, komenna perhe kyytiin ja koukkaa Micael Petoselta mukaan, niin se saunominen järjestyy täällä!:thumbup:
Keksiviikkona nokka kohti etelää!:thumbup: :ahem:
 

VR

Syytön ja sillä sipuli
Liittynyt
7.4.1999
Viestit
10649
Sijainti
U15
Nyt pitäis olla kaikki joulujutut hankittuna. :doubtful:
 
Ylös