Partsi
Kuollut apina
TTu kun minä luulin että joulu on huomenna :mad_old: Yhdeksältä illalla selvisin hommista ja että kuusikin pitäisi hakea. Haetaan sitten huomenna :alppu:
Oliko se todella pointtikyssäri ?AJ sanoi:Sun olis ehkä kantsinut painottaa, että kyseessä on pointtikyssäri.
Partsi sanoi:TTu kun minä luulin että joulu on huomenna :mad_old: Yhdeksältä illalla selvisin hommista ja että kuusikin pitäisi hakea. Haetaan sitten huomenna :alppu:
TÄH! Onneksi jäi viime vuonna raketit ampumatta. Enää vajaat puoli tuntia ja sitten suhahtaa uudenvuoden toivotukset naapurien iloksi.burb sanoi:
Partsi laski väärin, joulu meni jo.
En tiedä. En lukenut kysymystä.Il Tempo Gigante sanoi:Oliko se todella pointtikyssäri ?
Mulle tuli tuolta Herkusta semmonen lahjapaketti jossa oli kaikenlaisia terskajuustoja yms. hienouksia. Paras oli kuitenkin se pundkupullo joka sisältyi lähetykseen.:ahem:VR sanoi:Päivän opetus: jos menee jouluaatonaattona Helsingin keskustan Stockmannin Herkkuun, niin kannattaa mennä sekunnilleen silloin, kun putiikki avaa ovensa. :thumbfh:
Illalla oli juustoja ja viinejä tarjolla kummitytön kotona. Juustoja reilusti yli 10. Joku uutuus (?) pikkusisko oli tosi hyvää!:thumbup: Vielä vaatii hieman opettelua jotkin ulkomaiset homejuustot!:dunno:Moe Szyslak sanoi:Mulle tuli tuolta Herkusta semmonen lahjapaketti jossa oli kaikenlaisia terskajuustoja yms. hienouksia. Paras oli kuitenkin se pundkupullo joka sisältyi lähetykseen.:ahem:
Esim. Stilton-juusto.Vesku sanoi:Illalla oli juustoja ja viinejä tarjolla kummitytön kotona. Juustoja reilusti yli 10. Joku uutuus (?) pikkusisko oli tosi hyvää!:thumbup: Vielä vaatii hieman opettelua jotkin ulkomaiset homejuustot!:dunno:
Oma homejuustokokeiluni päättyi aikoinaan erään pariisilaisen juustokaupan edustalle. Sain käytyä pikaisesti kaupassa sisällä katsomassa kuin matoja pilkisteli juustojen raoista meitä ihmettelemässä ja myyjän mukaan madot kuuluvat aitoon ranskalaiseen homejuustoon. Hajuaistini kehotti minua poistumaan pikaisesti ulos ja tupakalle enkä sen koommin ole homejuustoja suuhuni laittanut. Juustoista syön vain suomalaista Oltermannia tai perus Emmentalia.Vesku sanoi:Illalla oli juustoja ja viinejä tarjolla kummitytön kotona. Juustoja reilusti yli 10. Joku uutuus (?) pikkusisko oli tosi hyvää!:thumbup: Vielä vaatii hieman opettelua jotkin ulkomaiset homejuustot!:dunno:
Maistoin sitäkin! Joku englantilainen homemöykky se ainakin oli. Maku on parempi kuin haju! Sitä jäi pieni pala "haisemaan" läheiselle pöydälle, ja koko illan kitkusi.... suorastaan lemusi!:eek!:Moe Szyslak sanoi:Esim. Stilton-juusto.
Kyllä siinä välillä oma varpaanvälikin tuoksuu paremmalle.:ahem:
Minua ei kuule saa homejuustoa suuhuni laittamaan, ei millään.Vesku sanoi:Maistoin sitäkin! Joku englantilainen homemöykky se ainakin oli. Maku on parempi kuin haju! Sitä jäi pieni pala "haisemaan" läheiselle pöydälle, ja koko illan kitkusi.... suorastaan lemusi!:eek!:
Micael:
Ihan perusPolar HUONEENLÄMPÖISENÄ on hyvä vaihtoehto emmentalille.
Aura on vanha herkku ja joku President Brie alkaa jo maistua! Ja mm. rasvaiset goudat yrttilisukkeilla on kanssa aika nameja!
Urguelia täälläkin, enkä mä sitä Lapin Kultaa ole aikoihin ostanut. Se oli hyvää joskus sillon -80 luvulla mutta sen jälkeen on kolmonen ja nelonenkin maistunut, jos ei nyt ihan poron kuselta, niin aika laimeelta kuitenkin. B -olut sitä vastoin on juotavissa.Moe Szyslak sanoi:Mulla on noita juustoja siitä herkkukorista ihan laidasta laitaan. Löytyy ihan mustaleimaisesta vuohenjuustoon ja President Briehen sekä Parmesaaniin josta voi vuolla lastuja.
Onko kellään kielituntumaa aussipunkku Wolf Blass 2004 Shiraz Cabernet Savignoniin?
Ostin tuollaista täyteläistä palanpainiketta. Oluita varasin anoppilaan täksi illaksi (oma sauna rempassa) Kilkennyä, Guinnesia, Sam Miguelia ja Ûrguelia. Juu, ei. Lapin kulta on poronkusta, vaikka McMike mitä väittäisi.:ahem:
Takavarikoi pukin reki tai jemmaa joku kulkuneuvo ensi viikon aikaan, vaikka pe- tai la-illaksi, komenna perhe kyytiin ja koukkaa Micael Petoselta mukaan, niin se saunominen järjestyy täällä!:thumbup:Moe Szyslak sanoi:Mulla on noita juustoja siitä herkkukorista ihan laidasta laitaan. Löytyy ihan mustaleimaisesta vuohenjuustoon ja President Briehen sekä Parmesaaniin josta voi vuolla lastuja.
Onko kellään kielituntumaa aussipunkku Wolf Blass 2004 Shiraz Cabernet Savignoniin?
Ostin tuollaista täyteläistä palanpainiketta. Oluita varasin anoppilaan täksi illaksi (oma sauna rempassa) Kilkennyä, Guinnesia, Sam Miguelia ja Ûrguelia. Juu, ei. Lapin kulta on poronkusta, vaikka McMike mitä väittäisi.:ahem:
Keksiviikkona nokka kohti etelää!:thumbup: :ahem:Vesku sanoi:Takavarikoi pukin reki tai jemmaa joku kulkuneuvo ensi viikon aikaan, vaikka pe- tai la-illaksi, komenna perhe kyytiin ja koukkaa Micael Petoselta mukaan, niin se saunominen järjestyy täällä!:thumbup: